  • 31. Data: 2005-06-06 17:17:53
    Temat: Re: zatrzymanie sprzętu przez policj
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński wrote:

    > Tia, to tak, jak podrzucenie komuś narkotyków.

    Tak, ale w przypadku narkotyków mają one jakieś opakowanie i ślady
    prawdziwy sprawca może zostawić.

    A jak podrzuci ktoś dane na dysk...?

  • 32. Data: 2005-06-06 17:23:55
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:d820fu$okc$1@opal.futuro.pl...

    > Tak, ale w przypadku narkotyków mają one jakieś opakowanie i ślady
    > prawdziwy sprawca może zostawić.
    >
    > A jak podrzuci ktoś dane na dysk...?

    a jak na narkotykach nie bedzie zadnych sladow? w dodatkowo podrzuca
    opakowanie
    gumowych rekawiczek ? ? ?

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 33. Data: 2005-06-06 17:31:15
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > Tak, ale w przypadku narkotyków mają one jakieś opakowanie i ślady
    > prawdziwy sprawca może zostawić.
    >
    > A jak podrzuci ktoś dane na dysk...?

    Da się zrobić bez śladów.

  • 34. Data: 2005-06-06 17:31:19
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A jak podrzuci ktoś dane na dysk...?

    W dobie wirelesowych sieci w biurze i w domu, twoje pytanie moze znalezc
    kilka mozliwych odpowiedzi ;)

    --
    Richard Paul Russo "SHIP OF FOOLS" ............. http://tiny.pl/h256
    Gwiezdne Wojny - Epizod 3: Zemsta Sithów ....... http://tiny.pl/hknr

  • 35. Data: 2005-06-06 17:56:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Da się zrobić bez śladów.

    no to on to wie, tylko jak sie przed tym bronic?

    P.

  • 36. Data: 2005-06-06 18:10:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński wrote:

    > Da się zrobić bez śladów.

    Toteż mówię - w przypadku podrzucania na dysk ślady (a konkretnie ich
    brak) będzie wyglądał tak samo, niezależnie czy umieścił je tam
    podejrzany, czy usiłujący udupić.

    W przypadku narkotyków brak np. odcisków palców podejrzanego na
    torebkach może już powodować pewne podejrzenia w stosunku do dowodu.

  • 37. Data: 2005-06-06 19:08:15
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > Toteż mówię - w przypadku podrzucania na dysk ślady (a konkretnie
    > ich brak) będzie wyglądał tak samo, niezależnie czy umieścił je tam
    > podejrzany, czy usiłujący udupić.

    Tia, dlatego wcale nie jest pewne, czy zawartość dysków
    komputerowych, które niedawno trafiły do redakcji kilku gazet
    nie została przypadkiem wcześniej zmieniona.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 38. Data: 2005-06-06 19:09:23
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Przemek R..."
    .pl> writes:

    [snap]

    > no to on to wie, tylko jak sie przed tym bronic?

    Zaplombować dysk albo zastosować podpis cyfrowy na kopii.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 39. Data: 2005-06-06 19:19:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński wrote:

    > Tia, dlatego wcale nie jest pewne, czy zawartość dysków
    > komputerowych, które niedawno trafiły do redakcji kilku gazet
    > nie została przypadkiem wcześniej zmieniona.

    Wymagania wobec 'faktów prasowych' są nieco niższe, niż wobec dowodół w
    sprawie ;->