  • 11. Data: 2005-02-14 20:14:42
    Temat: Re: "okienka" nauczyciela
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    WAM <n...@n...nopl.pl> wypocił(a):
    > nauczyciel i tak zwykle ma troche mniej godzin pracy niz standardowe
    > 40 / tydzien. *Podobno* duzo pracuje w domu, no to jak popracuje w
    > szkole w trakcie okienek i zrobi to co ma do zrobienia w domu to w
    > domu bedzie mial czas wolny tylko dla rodziny.

    jestem dokladnie tego samego zdania.

    --
    pozdrawiam
    nome

  • 12. Data: 2005-02-14 20:15:18
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 14 Feb 2005 21:14:42 +0100, "nome" <n...@p...wp.pl> wrote:

    >WAM <n...@n...nopl.pl> wypocił(a):
    i uzupelnie... "sprawdzic czy nie ksiadz" ;)

    >jestem dokladnie tego samego zdania.
    :D

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 13. Data: 2005-02-14 20:16:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    nome wrote:
    > WAM <n...@n...nopl.pl> wypocił(a):

    > jestem dokladnie tego samego zdania.

    tak, z tym, że ilośc okienek jednego nauczyciela nie może odstawać
    rażąco od ilości okienek pozostałych nauczycieli. I to jest jedyne
    kryterium.

  • 14. Data: 2005-02-14 20:24:46
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szkole w trakcie okienek i zrobi to co ma do zrobienia w domu to w
    > domu bedzie mial czas wolny tylko dla rodziny.

    czy ja rozmawiam z idiotami?
    pytanie bylo dosc konkretne a dowiaduje sie, w jaki sposob mozna za darmo
    popracowac.

  • 15. Data: 2005-02-14 20:25:45
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    > co to jest masa okienek?

    przynajmniej 1-2 dziennie co daje lacznie jedna dniowke tygodniowo extra

  • 16. Data: 2005-02-14 20:37:12
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > czy ja rozmawiam z idiotami?
    Zniżasz się do poziomu idiotów? Dalej chcesz rozmawiać?
    > pytanie bylo dosc konkretne a dowiaduje sie, w jaki sposob mozna za darmo
    > popracowac.
    Za jakie darmo? Ile twoja żona ma godzin lekcyjnych a ile ma tych okienek?
    Co uważasz za całą masę okienek?

    PawełJ

  • 17. Data: 2005-02-14 20:39:19
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    pestifer wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > przynajmniej 1-2 dziennie co daje lacznie jedna dniowke tygodniowo extra

    Nic nie zrobisz. Dyrektor ma do tego prawo.
    Jeżeli jest to wyjątkowo dużo możesz napisać pismo do dyrektora z prośbą
    o zmianę planu zajęć, a w przypadku odmowy skargę do organu prowadzącego
    powołując się na rażącą dysproporcję.
    I tylko tyle.
    Dyrektor ma prawo zatrzymać nauuczyciela w pracy nawet 8 godzin dziennie
    jeżeli jest taka potrzeba.

  • 18. Data: 2005-02-14 20:46:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    witek napisał(a):

    > Dyrektor ma prawo zatrzymać nauuczyciela w pracy nawet 8 godzin dziennie
    > jeżeli jest taka potrzeba.

    Nawet 8 powiadasz... Nie dziwne, ze im sie potem w glowach przewraca...

    j.

  • 19. Data: 2005-02-14 21:03:21
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    januszek wrote:

    > Nawet 8 powiadasz... Nie dziwne, ze im sie potem w glowach przewraca...

    Nie zrozumiałeś ani słowa z tej dyskusji.
    Nauczyciel ma oprócz zadań lekcyjnych inne obowiązki, jak sprawdzanie
    zeszytów, sprawdzianów, przygotowanie lekcji, wywiadówki, wyjazdy
    klasowe. I to wszystko również jest jego pracą, którą wykonuje poza
    obowiązkowymi zajęciam dydaktycznymi.
    Jeżeli dyrektor zatrzymuje nauczyciela w szkole NAWET do 8 godzin
    zlecając mu tym samym inną pracę to musi to być czymś uzasadnione.
    Chyba, że dyrektor zatrzymał nauczyciela w szkole z poleceniem
    sprawdzenia przez niego zaległych sprawdzianów, których od miesięcy nie
    potrafi oddać. A dyrektor ma do tego prawo.
    Więc bardzo cię proszę skoryguj trochę swój sarkazm, bo nie jest tutaj
    na miejscu.

  • 20. Data: 2005-02-14 21:31:34
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> wypocił(a):
> [...]
    > zeszytów, sprawdzianów, przygotowanie lekcji, wywiadówki, wyjazdy
    > klasowe. I to wszystko również jest jego pracą, którą wykonuje poza

    hmmm a ciekawe co robi nauczyciel kiedy są ferie, wakacje, rekolekcje itp.
    itd.
    zrozum ze praca umyslowa, a taka zapewne jest nauczanie w szkole, wiaze sie
    z pracami pozagodzinowymi i nie widze w tym nic dziwnego.

    --
    pozdrawiam
    nome