  • 21. Data: 2005-02-14 21:33:54
    Temat: Re: "okienka" nauczyciela
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    pestifer <p...@p...fm> wypocił(a):
    > Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    > czy ja rozmawiam z idiotami?
    > pytanie bylo dosc konkretne a dowiaduje sie, w jaki sposob mozna za darmo
    > popracowac.

    chyba nikt jej nie zmusza aby pracowala w czasie tych okienek... a w razie
    zastepstwa - uwierz, ale nie jest to darmowe. jest cos takiego jak godziny
    nadliczbowe i kazdy nauczyciel dobrze wie o czym mowie.

    --
    pozdrawiam
    nome

  • 22. Data: 2005-02-14 21:35:22
    Od: "Nick(i)" <...@...pl>

    nome wrote:
    > pestifer <p...@p...fm> wypocił(a):

    > no ja bym np. bardzo chcial godzinna przerwe ale niestety musze zapier....
    > przez srednio 10 godzin za marne 1500,-

    poczekaj az stracisz prace ... zaczniesz inaczej patrzec na na to ile i za ile
    pracujesz po 3 latach
    bezrobocia bez zasilku.....

    --
    *****
    We are shaped by our thoughts, we become what we think.

  • 23. Data: 2005-02-14 21:37:55
    Od: "Nick(i)" <...@...pl>

    nome wrote:

    > mysle, ze wydziwianie, ze ma sie dwie godzinne przerwy w dwudziestoparo
    > godzinnym tygodniu pracy jest conajmniej smieszne. wybacz ale denerwuja mnie
    > narzekania nauczycieli bo niestety nieprawdą jest ze zarabiaja najgorzej...
    > robienie z siebie ofiary w tym przypadku jest żenujące.

    a Ty nie wydziziwasz? nie narzekasz?
    przeciez Twoja parca to zapier... iles godzin za marna kase.... popatrz najpierw na
    sto co mowisz a
    potem ocenija innych

    --
    *****

  • 24. Data: 2005-02-14 21:40:26
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    Nick(i) <...@...pl> wypocił(a):
    > poczekaj az stracisz prace ... zaczniesz inaczej patrzec na na to ile i
    > za ile pracujesz po 3 latach bezrobocia bez zasilku.....

    a co ma bezrobocie do tego?

    --
    pozdrawiam
    nome

  • 25. Data: 2005-02-14 21:44:26
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    Nick(i) <...@...pl> wypocił(a):
    > a Ty nie wydziziwasz? nie narzekasz?
    > przeciez Twoja parca to zapier... iles godzin za marna kase.... popatrz
    > najpierw na sto co mowisz a potem ocenija innych

    masz racje. przydalaby sie ustawa regulujaca czas pracy nauczyciela w
    polsce. niech nauczyciele pracuja 10 godzin tygodniowo i otrzymuja 2 razy w
    roku podwyzke. zreszta co tam. podwyzka dla wszystkich! tydzien pracy - 50
    godzin dla wszystkich! a jak! stac nas! jestesmy bogatym panstwem...

    ps. nie wydziziwam ani nie narzekam narzekam bo podoba mi sie moja praca,
    wiec przykro mi ale nie ten adres

    --
    pozdrawiam
    nome

  • 26. Data: 2005-02-14 22:01:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    nome wrote:

    > hmmm a ciekawe co robi nauczyciel kiedy są ferie, wakacje, rekolekcje itp.
    ma wolne. nie o tym rozmawiamy

    > itd.
    > zrozum ze praca umyslowa, a taka zapewne jest nauczanie w szkole, wiaze sie
    > z pracami pozagodzinowymi i nie widze w tym nic dziwnego.
    ja tez nie. pod warunkiem, że albo mi za to zapłacą, albo wliczą do
    podstawowej pensji, ale wówczas pogadajmy o innym wymiarze pracy w
    zakładzie pracy niż 40 godzin.

  • 27. Data: 2005-02-14 22:23:26
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> wypocił(a):
    > ma wolne. nie o tym rozmawiamy

    nie rozmawiamy rowniez o "obowiązkach, jak sprawdzanie
    zeszytów, sprawdzianów, przygotowanie lekcji, wywiadówki, wyjazdy
    klasowe"

    > ja tez nie. pod warunkiem, że albo mi za to zapłacą, albo wliczą do
    > podstawowej pensji, ale wówczas pogadajmy o innym wymiarze pracy w
    > zakładzie pracy niż 40 godzin.

    zgadza sie. rozmawiamy o innym wymiarze pracy w zakładzie pracy niż 40
    godzin. nauczyciel nie siedzi w szkole 40 godzin tygodniowo.

    --
    pozdrawiam
    nome

  • 28. Data: 2005-02-14 22:48:53
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    nome wrote:

    > nie rozmawiamy rowniez o "obowiązkach, jak sprawdzanie
    > zeszytów, sprawdzianów, przygotowanie lekcji, wywiadówki, wyjazdy
    > klasowe"

    a o czym? o okienkach, a to spokojnie mozna robic w okienku.
    jedyny problem jest tylko wtedy gdy jeden nauczyciel jest inaczej
    traktowany niż inni i ma 10 okienek, gdy inni mają 1.

    > zgadza sie. rozmawiamy o innym wymiarze pracy w zakładzie pracy niż 40
    > godzin. nauczyciel nie siedzi w szkole 40 godzin tygodniowo.

    Nie siedzi. Zwykle zabiera robotę do domu.
    Ale na polecenie dyrektora będzie musiał siedzieć i nic dyrektorowi
    zrobić nie może.
    Dyrektor nie może mu jedynie wlepić 40 godzin lekcyjnych.

    Ja nie stoję na stanowisku, że nauczyciel nie może pracować więcej niz
    18 czy 22 godziny. On ma tyle prowadzić zajęć lekcyjnych.
    Natomiast zawsze będę protestował przeciwko stwierdzeniom, że nauczyciel
    pracuje tylko 18/22 godziny.

  • 29. Data: 2005-02-14 23:08:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pestifer" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    Jedyne co mi przychodzi do głowy to telefon do Związków Zawodowych z
    zapytaniem, czy jest jakiś przepis normujący ilość tych okienek. Coś mi się
    tłucze po głowie, że jest to gdzieś unormowane. No i wówczas ewentualnie
    walka, jeśli zaproponowany rozkład zajęć nie jest zgodny z tym unormowaniem.

  • 30. Data: 2005-02-15 07:33:41
    Od: "WOKiS" <o...@p...pl>

> [...]
    > wtedy w szkole i zajmuje sie papierkami. a jakby nawet nie to kto w swojej

    Proponuję zajrzeć do Karty Nauczyciela zwłaszcza art. 42. Należy rozróżnić
    czas pracy od zajęć dydaktycznych.
    - "zwykle siedzi wtedy w szkole i zajmuje sie papierkami" jeżeli to papierki
    szkolne to chyba jest to praca a nie zajęcie dydaktyczne.

    Sławek S.