  • 1. Data: 2005-02-14 18:31:52
    Temat: "okienka" nauczyciela
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    moja zona dostala nowy plan zajec. ma w nim mase tzw. okienek. czy to w
    zaden sposob nie liczy sie do czasu pracy? nauczyciel i tak zwykle siedzi
    wtedy w szkole i zajmuje sie papierkami. a jakby nawet nie to kto w swojej
    pracy chcialby miec godzinne przerwy

  • 2. Data: 2005-02-14 19:16:08
    Temat: Re: "okienka" nauczyciela
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    pestifer <p...@p...fm> wypocił(a):
    > kto w swojej pracy chcialby miec godzinne przerwy

    no ja bym np. bardzo chcial godzinna przerwe ale niestety musze zapier....
    przez srednio 10 godzin za marne 1500,-

    --
    pozdrawiam
    nome

  • 3. Data: 2005-02-14 19:35:55
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    nome wrote:
    > pestifer <p...@p...fm> wypocił(a):

    > no ja bym np. bardzo chcial godzinna przerwe ale niestety musze zapier....
    > przez srednio 10 godzin za marne 1500,-

    to się zwolnij.
    syndrom psa ogrodnika, czy jak?

  • 4. Data: 2005-02-14 19:36:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    pestifer wrote:
> [...]
    > wtedy w szkole i zajmuje sie papierkami. a jakby nawet nie to kto w swojej

    co to jest masa okienek?

  • 5. Data: 2005-02-14 19:36:46
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "nome" <n...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > pestifer <p...@p...fm> wypocił(a):
    >
    > no ja bym np. bardzo chcial godzinna przerwe ale niestety musze zapier....
    > przez srednio 10 godzin za marne 1500,-

    dziekuje za bardzo madra i konstruktywna odpowiedz.
    na pewno bys chcial miec w ciagu dnia pracy dwie godzinne, nieplatne
    przerwy?

  • 6. Data: 2005-02-14 19:47:49
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    pestifer <p...@p...fm> wypocił(a):
    > Użytkownik "nome" <n...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > dziekuje za bardzo madra i konstruktywna odpowiedz.
    > na pewno bys chcial miec w ciagu dnia pracy dwie godzinne, nieplatne
    > przerwy?

    mysle, ze wydziwianie, ze ma sie dwie godzinne przerwy w dwudziestoparo
    godzinnym tygodniu pracy jest conajmniej smieszne. wybacz ale denerwuja mnie
    narzekania nauczycieli bo niestety nieprawdą jest ze zarabiaja najgorzej...
    robienie z siebie ofiary w tym przypadku jest żenujące.

    --
    pozdrawiam
    nome

  • 7. Data: 2005-02-14 19:48:17
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > co to jest masa okienek?

    Jak wszyscy w bloku wymieniają :-)

    A tak na poważnie to ktoś musiał pogadać, aby mu nie dawali okienek i na to
    konto kto inny musi mieć.

    Proponuję uzgodnić z dyrektorem, może ktoś inny nie ma wcale i by się
    podzielił?

    A może pomysł jak wykorzystać wolne okienka?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 8. Data: 2005-02-14 19:59:34
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "pestifer" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > wtedy w szkole i zajmuje sie papierkami. a jakby nawet nie to kto w swojej

    Nie tak dawno była tu dyskusja na temat pracy nauczycieli.
    Padło tam stwierdzenie, że nauczyciel jest dość zapracowany w domu. To może
    zamiast tej ciężkiej męczącej pracy noszonej do domu można to odwalić w
    szkole w czasie okienek.
    I okienka będą zajęte i w domu więcej czasu dla rodziny. Same plusy tu
    widzę.

    --
    PawełJ

  • 9. Data: 2005-02-14 20:06:58
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 14 Feb 2005 19:31:52 +0100, "pestifer"

> [...]
    >wtedy w szkole i zajmuje sie papierkami. a jakby nawet nie to kto w swojej
    nauczyciel i tak zwykle ma troche mniej godzin pracy niz standardowe
    40 / tydzien. *Podobno* duzo pracuje w domu, no to jak popracuje w
    szkole w trakcie okienek i zrobi to co ma do zrobienia w domu to w
    domu bedzie mial czas wolny tylko dla rodziny.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 10. Data: 2005-02-14 20:07:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Agent 0700 wrote:

    > Jak wszyscy w bloku wymieniają :-)
    A ja serio pytałem, czy masa to 2 czy 10 w tygodniu.

    > A tak na poważnie to ktoś musiał pogadać, aby mu nie dawali okienek i na to
    > konto kto inny musi mieć.

    Niekoniecznie. Jedno z drugim nie ma nic wspólnego, a zależy tylko od
    sposobu ułożenia planu zajęć. Może się nie dało, a może wicedyrektor
    dupa i nie potrafił.

    > Proponuję uzgodnić z dyrektorem, może ktoś inny nie ma wcale i by się
    > podzielił?
    >
    > A może pomysł jak wykorzystać wolne okienka?

    zwykle dyrektor tak układa plan zajęć, aby na każdej lekcji mieć jednego
    nauczyciela z okienkiem. Po prostu, ktoś te zastępstwa musi odwalać i już.
    Nauczyciel na okienku jest do dyspozycji dyrektora, więc zwykle albo
    ląduje na zastępstwie, albo ma niezłą okazję odwalić robotę, którą i tak
    zabiera do domu.
    Dlatego moje pytanie co to jest masa okienek ? 10 ?