  • 61. Data: 2005-02-19 14:06:34
    Temat: Re: "okienka" nauczyciela
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > typowa interpretacja "inteligenta"
    > cos w stylu "wszyscy mamy rowne zoladki"

    Tylko typowy troll moze uznac, ze ma wieksze prawa niz reszta
    nauczycieli.Nikt tobie nie karze siedziec w pracy podczas "okienka". Jesli
    to mobbing to do sadu z nimi albo do PIP-y a jesli to przerosniete ambicje
    do lekarza z soba. Co do interpretacji "inteligenta" to proponuje poczytac
    posty. Wiekszosc jest przekonana, ze bijesz piane. no ale to wolny kraj a
    kazdy moze zwrocic sie do sadu o sprawiedliwosc jesli ja tam znajdzie to
    gratuluje. Jesli oczekujesz wspolczucia to idz do kosciola. Tutaj ani
    zrozumienia ani wspolczucia nie znajdziesz. A o rownych zoladkach mowil jak
    mi sie zdaje Marks a nie ja. Ale te czasy minely jakies 16 lat temu. Skoro
    chcialo sie karty nauczyciela to sie ma jej konsekwencje. Pretensje do
    swoich przedsawicieli w ZNP.

    Pozdrawiam Maver

  • 62. Data: 2005-02-19 14:41:12
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Skoro
    > chcialo sie karty nauczyciela to sie ma jej konsekwencje. Pretensje do

    widze, ze niczego niezrozumiales i specjalnie sie temu nie dziwie.
    gdybys TY przeczytal posty to wiedzialbys, ze nie chozi o mnie.
    a uwagi w stylu "jak sie komus...." sa po prostu prymitywne i tyle

  • 63. Data: 2005-02-19 21:22:56
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > widze, ze niczego niezrozumiales i specjalnie sie temu nie dziwie.
    > gdybys TY przeczytal posty to wiedzialbys, ze nie chozi o mnie.
    > a uwagi w stylu "jak sie komus...." sa po prostu prymitywne i tyle

    PLONK