  • 1. Data: 2005-02-14 18:45:17
    Temat: odsprzedaż Office'a 30-dniowego
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam dwie płytki z legalną wersją 30-dniową pakietu MS Office 2003.
    Zastanawiam się, czy sprzedanie tego na Allegro za symboliczną kwotę
    narusza jakiekolwiek przepisy prawa? Czy mogę sobie czymś takim narobić
    problemów?

    PS. Dodam, że te egzamplarze 30-dniowe dostałem na szkoleniach Microsoftu.

    --
    Witiia

  • 2. Data: 2005-02-14 19:40:21
    Temat: Re: odsprzedaż Office'a 30-dniowego
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cuqrj8$38k$1@news.onet.pl...
> [...]
    > problemów?
    >
    > PS. Dodam, że te egzamplarze 30-dniowe dostałem na szkoleniach Microsoftu.

    nie ma problemu,

    P.

  • 3. Data: 2005-02-14 20:23:06
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    Witiia <w...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > narobić problemów?
    >
    > PS. Dodam, że te egzamplarze 30-dniowe dostałem na szkoleniach

    Sprawdz licencje - takie probki testowe/szkoleniowe czesto maja
    zastrzezenie "not for resale". Z tym ze gdybys uparl sie sprzedawac co
    najwyzej grozi Ci odpowiedzialnosc cywilna [szkoda jest tu raczej
    symboliczna - mozna przyjac ze rowna cenie jaka bys za te egzemplarze
    uzyskal], a nie karna. Sprawdz jeszcze regulamin Allegro - cos ostatnio
    zmieniali - jest zakaz wystawiana oprogramowania na glownej i pracownicy
    maja jakies dziwne opory przed sprzedawaniem programow na GNU GPL [troche
    na zasadzie psa ogrodnika - jesli ktos woli kupic a nie sciagac to jego
    sprawa] - IMHO jest to co najmniej dziwne - w koncu nie kazdy ma takie
    lacze [w domu/pracy/znajomych] ze sciagnac 2 DVD z Debianem Serge to dla
    niego nie problem, poza tym trzeba jeszcze miec nagrywarke DVDR - w takiej
    sytuacji az sie prosi kupic za male pieniadze na allegro a nie czekac az
    sie ukaze w jakiejs gazetce - nie wiadomo kiedy i za 3-4 razy wyzsza cene.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl

  • 4. Data: 2005-02-14 21:04:47
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Witiia napisał(a):
> [...]
    > problemów?
    >
    > PS. Dodam, że te egzamplarze 30-dniowe dostałem na szkoleniach Microsoftu.

    no to musisz znaleźc jamiegoś wiekiego frajera na takie g...
    JanuszHr

  • 5. Data: 2005-02-14 21:26:16
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-14 22:04, Użytkownik JanuszHr napisał:

    > no to musisz znaleźc jamiegoś wiekiego frajera na takie g...

    Sprzedać można wszystko, tylko trzeba wiedzieć jak! ;)

    --
    Witiia

  • 6. Data: 2005-02-14 22:28:44
    Od: "Chopin" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cur50a$86e$1@news.onet.pl...

    > Sprzedać można wszystko, tylko trzeba wiedzieć jak! ;)

    Jak ktoś się przyczepi że sprzedakesz produkt oznaczony jako "not for
    resale", wówczas zawsze możesz stwierdzić że nie sprzedajesz samego produktu
    tylko pobierasz opłatę manipulacyjną za dostarczenie produktu do osoby
    zainteresowanej (pakowanie+wysyłka+opłata za twój trud:-)).

    Pozdrawiam,

    --
    Chopin
    "Gdynia Moje Miasto"