  • 1. Data: 2005-02-14 15:18:12
    Temat: warunki reklamacji
    Od: "kaTaRzYnA" <k...@p...onet.pl>

    witam
    poł roku temu kupiłam dziecku rowerek,rowerek zepsuł się po tygodniu,
    plastikowa ośka łączaca przednie koło wykruszyła sie. reklamowałam go w
    sumie 4 razy, trzy razy po odebraniu z reklamacji okazywało się, ze koło nie
    jest ani naprawione ani wymienione a tylko wciśniete na siłe, co dawało
    złudzenie, ze wszystko jest ok, oczywiscie do momentu kiedy wsadzało się
    dziecko i po przejechaniu kilku metrów rozpadał sie rowerek jak zwykle.teraz
    rowerek był w 4 reklamacji, i dzis własciciel sklepu powiedział mi, ze moje
    żądanie wymiany rowerka na nowy albo zwrotu pieniedzy zostało przez
    hurtownie/producenta rowerka odrzucone, bo rowerek jest naprawiony.napisałam
    oddając do 4 reklamacji towar, ze żądam wymiany na nowy albo zwrotu
    pieniędzy.ale efekt jak widac. nie chce rowerka który 4 razy był
    reklamowany, z którego moje dziecko x razy wypadło bo ciągle był
    niesprawny.wydawało mi się zawsze ze przy 4 reklamacji nie robią już łaski a
    oddają pieniądze albo wymieniaja towar na nowy.czy mają taki obowiązek?czy
    za 4 razem moga znow oddac mi niby naprawiony towar?nie wiem co robić, a
    popuścić nie zamierzam bo rowerek kosztował 200 zł i nie ejst to dla mnie
    mało.
    dzieki za odpowiedzi
    pozdrawiam
    Kaśka

  • 2. Data: 2005-02-14 15:34:41
    Temat: Re: warunki reklamacji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cuqfgg$kko$1@atlantis.news.tpi.pl>, kaTaRzYnA wrote:
> [...]
    > popuścić nie zamierzam bo rowerek kosztował 200 zł i nie ejst to dla mnie

    www.federacja-konsumentow.org.pl lub archiwum tej grupy via
    groups.google.com po haśle "reklamacja"

    --
    Marcin