  • 81. Data: 2013-08-09 20:34:29
    Temat: Re: no i uciekl...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Aug 2013, Adam Klobukowski wrote:

    > Coś niezrozumiale napisałem?

    Weź jeszcze do kompletu słownik.
    Napisał NIEPOPRAWNIE a nie "niezrozumiale".

    Owszem, jak piszesz niezgodnie ze standardem, to jest to "niepoprawnie".
    I nie, nie dotyczy to ostatniego posta, bo tu pisałeś krótkimi
    liniami :>
    (i Stokrotkowe "krutkimi liniami" również będzie zrozumiałe,
    acz niepoprawne)

    pzdr, Gotfryd

  • 82. Data: 2013-08-09 20:44:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > To nie ma nic do rzeczy czy jednym ciosem w twarz można zabić.

    Ma o tyle, że tylko twardziele pakują się w świadome rozwalenie
    sobie rzeczonych knykci.

    pzdr, Gotfryd

  • 83. Data: 2013-08-09 21:11:02
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Budzik wrote:

    > To nie jest kwestia "tłumacze ci" a ja nie rozumeim.
    > to jest kwestia, ze słysze co mowisz, rozumiem twoj punkt widzenia, po
    > prostu sie z nim nie zgadzam.

    A Ty nie zapomniałeś czasem z kim dyskutujesz?

  • 84. Data: 2013-08-10 00:35:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A Ty nie zapomniałeś czasem z kim dyskutujesz?

    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 85. Data: 2013-08-10 08:50:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > Rozumiem że przykładając tę samą siłę to 1kg pięści i 2kg pięści osiągnę w tym
    samym czasie tę samą prędkość?

    A Ty jesteś w stanie przykładać tę samą siłę do ruchu jakiejkolwiek
    części ciała wykonywanego powoli i z maksymalną prędkością?
    (niech będzie max i dwa razy wolniej dla ustalenia uwagi)
    Szacun.
    Bo myślałbym że siła rozwijana przez mięśnie drastycznie spada
    wraz z tą prędkością.

    pzdr, Gotfryd

  • 86. Data: 2013-08-10 14:54:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.08.2013 20:22, Adam Klobukowski pisze:

    > Rozumiem że przykładając tę samą siłę to 1kg pięści
    > i 2kg pięści osiągnę w tym samym czasie tę samą prędkość?

    Twoja ignorancja w zakresie anatomii, fizjologii i fizyki jest porażająca.

    Szybkość kurczenia się mięśni jest dość ograniczona i to ona, nie siła
    mięśni, ogranicza prędkość ruchu.

    Zwiększając masę pięści zwiększasz energię uderzenia.

    > Wytłumacz proszę co?

    Odruchową reakcją na ból (wskutek uszkodzenia knykci) jest powstrzymanie
    działania powodującego ból - w tym przypadku cofnięcie ręki będzie
    odruchowe.

    [ciach]

    > Proste, jeżeli są niewidzialne to nie mogą być różowe, więc nie istnieją :)

    Udowodnij.

    I zauważ, że napisałem 'niewidzialne' a nie 'przezroczyste' czy 'bezbarwne'.

    BTW: powietrze jest przezroczyste... a niebo jaki ma kolor?

    > Załóżmy sferyczną głowę ;)

    Tia, "mamy znakomity sposób na optymalizację produkcji mleka, ale
    zadziała tylko dla kulistych krów w próżni".

    > Ok, aby zakończyć tę bezprzydmiotową dyskusję, podzielę się źródłem mej wiedzy.

    Jakie to źródło?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 87. Data: 2013-08-10 21:26:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Najwyraźniej nie.

    na podstawie czego tak sadzisz?

  • 88. Data: 2013-08-10 21:26:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hiki o! wrote:

    > nawet jak dostal to co?

    to nie miał prawa wyjechać.

  • 89. Data: 2013-08-13 08:08:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.08.2013 21:26, Marek Dyjor pisze:

    > na podstawie czego tak sadzisz?

    Bo by o tym wspomnieli - dodałoby "smaczku" do artykułu".

    Plus zakaz opuszczania kraju to z reguły także zatrzymanie paszportu, a
    bez tego do Izraela by nie wjechał.

    ATSD czy czasem podczas kontroli na lotnisku taka informacja nie jest
    widoczna dla osób kontrolujących?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 90. Data: 2013-08-13 09:59:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > a bez tego do Izraela by nie wjechał.
    >
    > ATSD czy czasem podczas kontroli na lotnisku taka informacja nie jest

    no i teraz już zaczyna naprawdę sie robić skandal...

    bo to, że go nie wsadzono można zrozumięc od biedy, ale to, że nie
    zastosowano żadnych środków jest skandaliczne.