  • 1. Data: 2013-08-06 15:13:33
    Temat: no i uciekl...
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    No prosze, glosno tu bylo jak dyskutowalismy o tym.

    I o prokuraturze, co wypuscila chuligana(zabojce).

    "Krakowskie media krytykowały prokuraturę, że od razu nie przedstawiła
    zarzutów 29-latkowi i nie wnioskowała o areszt dla niego."

    "W ubiegłym tygodniu prokuratura postanowiła przedstawić mu zarzuty; nie
    informowała o ich treści. Mężczyzna jednak zniknął."

    "Według dziennikarzy radia RMF FM mężczyzna od początku planował
    ucieczkę. Obecnie może przebywać w Izraelu. W Polsce nie ma go od
    kilkunastu dni."

    http://wiadomosci.onet.pl/krakow/tragiczny-final-boj
    ki-sprawca-uciekl-do-izraela/zx73v

    zen.aspx

  • 2. Data: 2013-08-06 17:00:54
    Temat: Re: no i uciekl...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    >
    > "Według dziennikarzy radia RMF FM mężczyzna od początku planował
    > ucieczkę. Obecnie może przebywać w Izraelu. W Polsce nie ma go od

    Kolejny prokurator, który powinien zając sie juz tylko pilnowaniem tego
    smietnika co 2 godziny dziennie jest otwarte.

    Odsunieto go od prowadzenia sprawy.
    Niestety, tylko tej sprawy.

    Ja nie wiem o co chodzi - to ma byc elita intelektualna, koncza calkiem
    trudne studia, potem jeszcze kilka lat uczą się zawodu.

    I to wszystko po to, zeby z filmu na którym ewidetnie widac ze ktos kogos
    leje wywnioskowac, że przeciez smierc mogła nastapic przez zawał. A ze
    zawał mógł nastapic akurat w momencie bicia... przypadek!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 3. Data: 2013-08-06 22:19:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hiki o! wrote:
> [...]
    >
    > "Według dziennikarzy radia RMF FM mężczyzna od początku planował
    > ucieczkę. Obecnie może przebywać w Izraelu. W Polsce nie ma go od

    jakby popełnił jakies poważne przestępstwo jak np dzwonił po szpitalach i
    mówił że jest tam bomba to by go wsadzili na 2 miesiące...

    dla mnie to jest chore...zabójce sie puszcza na parol a chuligana wsadza do
    aresztu. To zresztą nie pierwszy przypadek, gdzy osoby za lekkie
    przestępstwa siedza a sprawcy pobić czy rozbojów odpowiadają z wolnej stopy.

    Mam pewne poszuci sprawiedliwości, i za boga nie potrafię tego pojąć,
    przecie te decyzje podejmują ludzie wykształceni teoretycznie elita,
    prawnicy ludzie z wysokim IQ. I podejmują kompletnie debilne decyzje.

  • 4. Data: 2013-08-07 00:13:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.08.2013 22:19, Marek Dyjor pisze:

> [...]
    > do aresztu. To zresztą nie pierwszy przypadek, gdzy osoby za lekkie
    > przestępstwa siedza a sprawcy pobić czy rozbojów odpowiadają z wolnej

    Mareczku... Jakiego zabójcę? Od kiedy "sklepanie maski" agresywnemu
    napastnikowi to "zabójstwo"?

    Oglądałeś wiadomy film?

    A że uciekł, to się nie dziwę - tutaj chcieli go zlinczować za to, że
    napastnikowi z drągiem, gazem i psem żyłka pękła podczas szamotaniny.

    Jak komuś ze słabym sercem wyślesz fakturę z omyłkowo wstawionymi dwoma
    dodatkowymi zerami i on ze zdenerwowania zejdzie, to też uznasz się za
    zabójcę? ;)

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 5. Data: 2013-08-07 00:23:27
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 07.08.2013 00:13, Andrzej Lawa wrote:

    > Mareczku... Jakiego zabójcę? Od kiedy "sklepanie maski" agresywnemu
    > napastnikowi to "zabójstwo"?
    >
    > Oglądałeś wiadomy film?

    No wlasnie cala Polska ogladala... no i niestety aniolek z zabojcy nie
    byl...

    zen.aspx

  • 6. Data: 2013-08-07 00:38:20
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 8/6/2013 3:13 PM, hiki o! wrote:
> [...]
    >
    > "Według dziennikarzy radia RMF FM mężczyzna od początku planował
    > ucieczkę. Obecnie może przebywać w Izraelu. W Polsce nie ma go od

    jakby mial czekac na prawo i sprawiedliwosc to moglby sie nie doczekac.

  • 7. Data: 2013-08-07 00:39:49
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 8/7/2013 12:23 AM, hiki o! wrote:

    > No wlasnie cala Polska ogladala... no i niestety aniolek z zabojcy nie
    > byl...

    ani zabojca z aniołka.

  • 8. Data: 2013-08-07 03:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Mareczku... Jakiego zabójcę? Od kiedy "sklepanie maski" agresywnemu
    > napastnikowi to "zabójstwo"?
    >
    > Oglądałeś wiadomy film?

    Hmm, kiedy konczy sie obrona a zaczyna agresja?
    Po którym ciosie wymierzonym w leżącego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 9. Data: 2013-08-07 07:17:48
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-08-06 15:13, hiki o! pisze:
> [...]
    >
    > "Według dziennikarzy radia RMF FM mężczyzna od początku planował
    > ucieczkę. Obecnie może przebywać w Izraelu. W Polsce nie ma go od

    Miał uciec to uciekł

    --
    sjs

  • 10. Data: 2013-08-07 08:32:33
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    > No prosze, glosno tu bylo jak dyskutowalismy o tym.

    W całej tej sprawie należy uwzglednic fakt że jego żona ma obywatelstwo
    izraelskie, aktualnie mieszka w Izraelu, a Polska nie ma umowy o ekstradycje
    z Izralelem.
    To izraelskie obywatelstwo najprawdopodobniej miało główny wpływ na decyzje
    pierwszego prokuratora, nie ma co udawać że nic takiego nie miało miejsca.