  • 21. Data: 2009-07-04 20:54:47
    Temat: Re: nielegalne zajmowanie mieszkania??
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jacek_P pisze:

    > Jak przyjdzie co do czego to potwierdzi... ze nic nie dawales.
    >
    > Jak mogles placic bez zadnego pokwitowania?!

    Może za flaszkę tam mieszkał ;-)

    --
    animka

  • 22. Data: 2009-07-04 22:01:35
    Od: K <c...@g...com>

    Nawet jeśli to czy ktos przy zdrowych zmysłach uwierzy że mieszkałem
    za darmo 2 lata i nikt przez ten czas mnie nie wyrzucil??

  • 23. Data: 2009-07-04 22:31:38
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    K napisal:
    > Nawet jeśli to czy ktos przy zdrowych zmysłach uwierzy że mieszkałem
    > za darmo 2 lata i nikt przez ten czas mnie nie wyrzucil??

    Podejrzewasz sad o zdrowe zmysly?! Tam sie idzie po wyrok
    a nie po sprawiedliwosc.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 24. Data: 2009-07-05 00:04:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-07-04, KRZYZAK <k...@k...com> wrote:

    > Wezwala go do zaprzestania uzytkowania, a on zaprzestal. Druga sprawa, ze

    "Jakieś pół roku temu pewna Pani zapukała do mych drzwi twierdząc że to
    ona jest..."

    Od tego czasu mieszkał za jej przyzwolenie.

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2009-07-05 00:36:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > Podejrzewasz sad o zdrowe zmysly?! Tam sie idzie po wyrok
    > a nie po sprawiedliwosc.

    Sąd, posiłkując się swoim "doświadczeniem życiowym" uzna, że faktycznie
    mieszkałeś za darmo i jeszcze zawiadomi Urząd Skarbowy, że powinni za to
    zainkasować.

    Kto daje pieniądze bez pokwitowania?

    No, chyba że były to przelewy...

  • 26. Data: 2009-07-05 00:36:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    K pisze:

    > Mam umowe na której jest podana kwota jaką miałem płacic, a poza tym
    > kwitka zadnego nie mam ale mąż tej Pani moze to potwierdzic ze
    > placilem

    To niech potwierdzi. Teraz. Na piśmie.

  • 27. Data: 2009-07-05 01:35:52
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    > To niech potwierdzi. Teraz. Na piśmie.

    a na wszelki wypadek po te potwierdzenie idz z zalaczonym dyktafonem w
    kieszeni

  • 28. Data: 2009-07-05 11:06:03
    Od: kuba <j...@g...com>

    KRZYZAK pisze:

    > Babka twierdzi, ze byl.

    A Ty znasz prawo czy jak ktoś coś powie, to przyjmujesz za pewnik? ;P

    pozdrawiam
    kuba

  • 29. Data: 2009-07-05 11:19:45
    Od: kuba <j...@g...com>

    K pisze:
    > Czyli rozumiem ze nie mam czym sie przejmowac?? Bo Pani uparcie wysyła
    > mi smsy że zakłada sprawę i "będzie domagac się odszkodowania za to że
    > zajmowałem nielegalnie jej mieszkanie"

    Prawo jest po Twojej stronie, byleś umiał dobrze przedstawić stan
    faktyczny i uargumentować swoje stanowisko.

    pozdrawiam
    kuba

  • 30. Data: 2009-07-05 22:45:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-07-05, kuba <j...@g...com> wrote:
    > A Ty znasz prawo czy jak ktoś coś powie, to przyjmujesz za pewnik? ;P

    Ale to chyba wynika nie z opini prawnej babki a z przyjęcia w tej
    dyskusji za prawdę jej twierdzenia, że jest ona włascicielką (a nie jej
    mąż).

    --
    Marcin