  • 11. Data: 2009-07-04 07:25:28
    Temat: Re: nielegalne zajmowanie mieszkania??
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-07-04, KRZYZAK <k...@k...com> wrote:

    > Art. 224. § 1. Samoistny posiadacz w dobrej wierze nie jest obowiązany do
    > wynagrodzenia za korzystanie z rzeczy i nie jest odpowiedzialny ani za jej
    > zużycie, ani za jej pogorszenie lub utratę. Nabywa własność pożytków
    > naturalnych, które zostały od rzeczy odłączone w czasie jego posiadania,
    > oraz zachowuje pobrane pożytki cywilne, jeżeli stały się w tym czasie
    > wymagalne.

    No racja umknęło, ale od momentu jak spotkał się z właścicielką to już
    zdaje się był posiadaczem zaleznym.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2009-07-04 10:40:27
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <> napisał w wiadomości pl...

    > A to można tak?? Przecież tyle ludzi wynajmuje pokoje/mieszkania i co,
    > zawsze można podać do sądu wynajmującego o to? No masakra.

    na dobrą sprawę to teoretycznie do sądu możesz podać kogo
    ci się podoba i za ci się podoba lub nie podoba :)
    inna sprawa co sąd z tym zrobi i czy cokolwiek zrobi :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 13. Data: 2009-07-04 15:19:38
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> napisali:

    > No racja umknęło, ale od momentu jak spotkał się z właścicielką to już
    > zdaje się był posiadaczem zaleznym.

    Wezwala go do zaprzestania uzytkowania, a on zaprzestal. Druga sprawa, ze
    roszczenie moze byc za czas od wytoczenia powodztwa.
    Narazie to nie wiadomo, czy babka ma tytul prawny.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 14. Data: 2009-07-04 15:55:08
    Od: kuba <j...@g...com>

    KRZYZAK pisze:

> [...]
    > naturalnych, które zostały od rzeczy odłączone w czasie jego posiadania,
    > oraz zachowuje pobrane pożytki cywilne, jeżeli stały się w tym czasie

    Przecież on nigdy samoistnym posiadaczem nie był.

    pozdrawiam
    kuba

  • 15. Data: 2009-07-04 16:09:56
    Od: kuba <j...@g...com>

    K pisze:

    > Teraz po pół roku zjawila się ta Pani dała mi 5 dni na opusczenie
    > mieszkania na co sie zgodziłem chcąc uniknąc uwikłania się w tą
    > sprawę. Jednak Pani oznajmiła mi że zakłada sprawę że nielegalnie
    > zajmowałem jej mieszkanie i że będę musiał zapłacic za to. Dla mnie
    > to niedorzeczne biorąc pod uwagę że regularnie płacilem za wynajem jej
    > mężowi z którym miałem umowę w której był zapisany jako właciciel
    > mieszkania.
    >
    > Bardzo prosze o odpowiedz.

    Olej cwaniarę. W tym kazusie nie Ty byłeś posiadaczem samoistnym
    mieszkania, tylko jej mąż (o czym świadczy fakt, że skutecznie Ci je
    wynajął i wprowadził Cię w posiadanie zależne). A zatem fakt Twojego
    zamieszkiwania w nim liczy się niejako "na rachunek" jego posiadania
    samoistnego. Niech ściga swojego męża i dochodzi od niego wynagrodzenia
    w zależności od jego dobrej/złej wiary.

    pozdrawiam
    kuba

  • 16. Data: 2009-07-04 17:11:06
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    kuba <j...@g...com> napisali:

    > Przecież on nigdy samoistnym posiadaczem nie był.

    Babka twierdzi, ze byl.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 17. Data: 2009-07-04 18:12:55
    Od: K <c...@g...com>

    Czyli rozumiem ze nie mam czym sie przejmowac?? Bo Pani uparcie wysyła
    mi smsy że zakłada sprawę i "będzie domagac się odszkodowania za to że
    zajmowałem nielegalnie jej mieszkanie"

  • 18. Data: 2009-07-04 18:19:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    K pisze:
    > Czyli rozumiem ze nie mam czym sie przejmowac?? Bo Pani uparcie wysyła
    > mi smsy że zakłada sprawę i "będzie domagac się odszkodowania za to że
    > zajmowałem nielegalnie jej mieszkanie"

    Nie masz żadnego kwitka, że płacileś za wynajem?

    --
    animka

  • 19. Data: 2009-07-04 18:34:29
    Od: K <c...@g...com>

    On 4 Lip, 20:19, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Nie masz żadnego kwitka, że płacileś za wynajem?
    >
    > --
    > animka

    Mam umowe na której jest podana kwota jaką miałem płacic, a poza tym
    kwitka zadnego nie mam ale mąż tej Pani moze to potwierdzic ze
    placilem

  • 20. Data: 2009-07-04 20:29:55
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    K napisal:
    > Mam umowe na której jest podana kwota jaką miałem płacic, a poza tym
    > kwitka zadnego nie mam ale mąż tej Pani moze to potwierdzic ze
    > placilem

    Jak przyjdzie co do czego to potwierdzi... ze nic nie dawales.

    Jak mogles placic bez zadnego pokwitowania?!
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek