  • 31. Data: 2008-07-25 05:47:26
    Temat: Re: nie zartowac w sieci!
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    TomaSz. napisał(a):

    > Tak jest. A bandytów aresztować dopiero za rzeczywiste zbrodnie, po fakcie,
    > jak już trup ostygnie. Bo jak ktoś tylko groził bronią czy przygotowywał
    > się do zbrodni, ale nie zabił, to puścić wolno.

    Mówimy o nastolatku, który drugiego nastolatka nastraszył pistoletem na
    wodę... Chcesz go za to wieszać? Bo widzisz w tym przygotowanie do
    zbrodni, tak?

    j.

    --
    http://www.index73.pl - Artykuł 73 Konstytucji RP:
    Każdemu zapewnia się wolność twórczości artystycznej,

  • 32. Data: 2008-07-25 06:52:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:n8p123odf792.12i2ej00j0sjg.dlg@40tude.net...

    > A kto ma za tę wizytę i stracony czas zapłacić?

    ile to kosztowalo, 50-100 zeta?
    "mandat" starym i juz

  • 33. Data: 2008-07-25 09:34:07
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'januszek'
    Wpis z dnia 25-07-2008:

    > Mówimy o nastolatku, który drugiego nastolatka nastraszył pistoletem na
    > wodę... Chcesz go za to wieszać? Bo widzisz w tym przygotowanie do
    > zbrodni, tak?

    Nie, nie chcę go karać, tylko uświadmoć, że ogłoszenie "sprzedam dziecko"
    wcale nie jest śmieszne.
    Jak byś się czuł, gdybym Tobie i Twojemu dziecku wyciął taki numer -
    ogłoszenie na allegro, zdjęcie, rysopis, adres, gdzie można obejrzeć przed
    zakupem? Śmieszne?

    --
    TomaSz.
    http://www.kociezycie.net

  • 34. Data: 2008-07-25 09:49:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    TomaSz. napisał(a):

    > Nie, nie chcę go karać, tylko uświadmoć, że ogłoszenie "sprzedam dziecko"
    > wcale nie jest śmieszne.

    Nie mówię, że jest.

    > Jak byś się czuł, gdybym Tobie i Twojemu dziecku wyciął taki numer -
    > ogłoszenie na allegro, zdjęcie, rysopis, adres, gdzie można obejrzeć przed
    > zakupem? Śmieszne?

    Zły przykład. Jak byś się czuł gdyby jedno Twoje dziecko wycieło taki
    numer drugiemu Twojemu dziecku a Policja i media zrobiły z Ciebie
    pedofila, przestępce, pijaka i buraka?

    j.

  • 35. Data: 2008-07-25 12:05:15
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'januszek'
    Wpis z dnia 25-07-2008:

    > Zły przykład. Jak byś się czuł gdyby jedno Twoje dziecko wycieło taki
    > numer drugiemu Twojemu dziecku a Policja i media zrobiły z Ciebie
    > pedofila, przestępce, pijaka i buraka?

    No tu mnie przekonałeś - fakt, to bardziej adekwatna sytuacja - szczeniak
    był jednak z rodziny.

    --
    TomaSz.
    http://www.kociezycie.net

  • 36. Data: 2008-07-25 18:34:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    TomaSz. wrote:
    > Z pamiętnika internauty.
    > Własność: 'Andrzej Lawa'
    > Wpis z dnia 24-07-2008:

    > Jesteś tego całkowicie pewny?
    > http://www.google.com/search?q=handel+dzie%C4%87mi
    >
    > Jakby nie reagować na takie żarty w necie, w gazetach, to po jakimś
    > czasie ludzie by się z tym opatrzyli i zobojętnieli, a wtedy
    > spokojnie takie ogłoszenia mogłyby prowadzić do zawierania
    > rzeczywistych transakcji.

    tylko że wyciąganie armaty pt sąd rodzinny jest kretyństwem wyższej klasy,
    policjanci powinni pogrozić paluchem nastolatkowi strzelić mu mowę
    uświadamiajaco i iść na cholerne pączki.

  • 37. Data: 2008-07-25 18:39:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    argothiel wrote:

    > Ale skuteczność rośnie przy minimalnych kosztach...

    pewnie prokuratura zarekwiruje im komputer i przy okazji znajda trochę
    lewych programów i muzyki i juz mamy sprawę.

    można jeszcze zażądać rachunków za sprzęty domowe, brak rachunków to
    oskarżenie o paserstwo.