  • 1. Data: 2008-07-24 12:56:46
    Temat: Problem z płatnością...
    Od: "Marcin W." <m...@p...onet.pl>

    Witam !!

    Problem jest następujący:
    Robię u gościa od 2004 roku.. raczej bez problemów...

    Jest umowa - wykonanie budynku "x" - tylko prace typowo budowlane.

    Wykonuje swoje prace, wszystko jest odebrane "na słowo" schodzę z budowy i w
    miedzyczasie okazuje się ze elektryk (wynajmowany przez generalnego
    wykonawce) zapomiał kilku gniazdek, hydraulik żle osadził punkty z woda itp,
    itd. idę na końcowe rozlicznie prac a tu słyszę że musiał po mnie
    poprawiać - bo nie porobiłem po hydrauliku, elektryku itp. na swoje
    poświadczenie przyprowadził swoich pracowników którzy musieli potwierdziac
    to co mówi. na koniec słyszę "to myśle że jesteśmy już rozliczeni" ....

    co w takiej sytuacji mogę zrobić ??

    nie chce odebrać faktury, kosztorysu itp.

    wiem, że mogę wystawić fakturę i wysłać pocztą, zanieść mu na biurko itp.
    ale co jak sie i tak wyprze i będzie uparcie twierdził "że jesteśmy już
    rozliczeni"...

    Od razu zaznaczam że na osiedlu mieszkają już ludzie, czyli wg prawa
    mieszkania są odebrane - raczej nie może twierdzić że nie odebrał mi
    mieszkań.

    Pozdrawiam
    marcin W.