  • 1. Data: 2008-07-24 10:36:52
    Temat: Hipoteka kaucyjna przymusowa zus-u
    Od: "Kris" <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    sytuacja wygląda w skrócie następująco: mam zadłużenie w zakładzie udręk
    społecznych (ok.5 kzł) które jest windykowane w drobnych kwotach (ok 300 zł/m-
    c).ZUS zamierza ustanowić hipotekę kaucyjną przymusową na moim mieszkaniu.
    Jak można to uniemożliwić ewentualnie wydłużyć w czasie? Oczywiście poza
    całkowitą spłatą zadłużenia ;)
    Czy jeżeli kwota podstawowa zadłużenia ulegnie zmianie to sąd "cofnie"
    dokumenty do uaktualnienia przez zus nie dokonując wpisu ?
    Zna ktoś może jakiś kruczek w tym temacie?

    pozdr

  • 2. Data: 2008-07-28 17:58:40
    Temat: Re: Hipoteka kaucyjna przymusowa zus-u
    Od: Rentier <f...@g...com>

> [...]
    > Jak można to uniemożliwić ewentualnie wydłużyć w czasie? Oczywiście poza
    Negocjuj z ZUSem.Jest to możliwe, wbrew pozorom.
    R.