  • 11. Data: 2008-01-03 11:35:49
    Temat: Re: naruszenie podstawowych obowiązków wobec pracownika
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Jotte dość niespodziewanie napisał(a):
    >W wiadomości news:flgd24$j44$1@inews.gazeta.pl Roman Rumpel

    > Ja bym nie był tak kategoryczny i z tym orzecznictwem zapoznał się
    > dokładniej.

    Zapoznałem się. Dokładnie

    > Jednorazowe i niewielkie opóźnienie w wypłacie części czy całości
    > wynagrodzenia jest z pewnością naruszeniem podstawowych obowiązków
    > wobec pracownika, jednak nie każde naruszenie obowiązków podstawowych
    > jest naruszeniem ciężkim.

    Nie każde jest cieżkie, to jest

    > http://prawo-pracy.pl/rozwiazanie_umowy_z_winy_praco
    dawcy-a-43.html

    Przeczytałeś dokładnie to, co pod tym linkiem?

    Ja nie mówię, ze moim zdaniem to jest ciężkie naruszenie, osobiście uwazam,
    ze nawet powtarzające sie dwu,trzydniowe spóźnienia nie są cięzkim
    naruszeniem, ale SN idzie w innym kierunku.

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl