  • 1. Data: 2008-01-02 12:21:19
    Temat: Tresura czy wychowanie? [było:Kara smierci jednak odstrasza potencjalnych morderców]
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:flftd5$uis$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > "
    >
    > Ile razy pisalem ze jestem zwolennikiem KS, tyle razy "mlodzi, wyksztalceni
    > z miasta"
    > lub tez inne wyksztalciuchy
    > przekonaywaly mnie ze przeciez "KS nic nie daje", "wcale nie odstrasza" itp.
    > Skad mieli takie informacje? Bo tak gadano w "obiektywnych mediach".
    > Zwlaszcza gry popieraly to rozne "autorytety" typu profesor X, Y
    > (cos jak "profesor" Bartoszewski czy doktor Walesa)
    >
    > Taki byl trend, czy moda.
    > Prefosory gderaly, a ludzie podatni na manipulacje to lykali jak bocian

    Ciebie też widzę nie posiali...
    Strachem ani nie wychowasz nikogo do odpowiedzialności za siebie
    ani nie wyleczysz jakiejkolwiek neurozy czy innej psychopatologii...
    A tylko pogłębisz chorobę [tak jednostki jak i społeczeństwa].
    Metody represyjne to krótkotrwałe poprawianie statystyk policyjnych,
    w długookresowej strategii "lek" okazuje się gorszy od samej choroby
    a właściwie sam tę chorobę napędza...w zamknięty [zaklęty] krąg.
    Powyższe badania to typowy gniot koninkturalistów, którzy widać doraźnością i
    rozwiązaniami siłowymi [prawnymi] próbują maskować brak pomysłu na rzetelne
    rozwiązywanie problemów społecznych -a właściwie
    już globalnych czy cywilizacynych, a na dodatek to jawna próba robienia
    z tego tematu i swoich recept jakiejś oficjalnej linii politpoprawności.

    "Kara i nagroda to dwa końce kija do tresury ludzi..."

  • 2. Data: 2008-01-02 16:23:45
    Od: "lux" <b...@b...servera>

    > Metody represyjne to krótkotrwałe poprawianie statystyk policyjnych,
    > w długookresowej strategii "lek" okazuje się gorszy od samej choroby
    > a właściwie sam tę chorobę napędza...w zamknięty [zaklęty] krąg.
    ========
    własnie opisałeś prewencję.

    --
    lux

  • 3. Data: 2008-01-02 16:29:18
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Sky pisze:
> [...]
    > w długookresowej strategii "lek" okazuje się gorszy od samej choroby
    > a właściwie sam tę chorobę napędza...w zamknięty [zaklęty] krąg.
    Yyyyy ... ale piszesz tylko o KS, czy ogólnie o karaniu. Jeśli ogólnie,
    to ja też jestem za likwidacją kodeksu drogowego, karno skarbowego itd :-D

    Maciek

  • 4. Data: 2008-01-02 18:57:21
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Yyyyy ... ale piszesz tylko o KS, czy ogólnie o karaniu. Jeśli ogólnie,
    > to ja też jestem za likwidacją kodeksu drogowego, karno skarbowego itd :-D

    Być za lub przeciw to mało...sęk by jeszcze
    wiedzieć co i dlaczego zamiast i jak to wprowadzić ;)

    --
    "Kara i nagroda to dwa końce kija do tresury ludzi..."

  • 5. Data: 2008-01-02 19:04:57
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "lux" <b...@b...servera> napisał w wiadomości

    > ========
    > własnie opisałeś prewencję.

    Pre-ventio znaczy za-pobieganie.
    Co to za "zapobieganie" które
    nie zapobiega a jeszcze nakręca
    trend w stronę przeciwną do tej
    jakiej miało ponoć zapobiegać?
    I się ktoś dziwi że alter-globy
    mają tendencje do wyznawania
    "teorii spiskowych" kiedy widzą
    że "system" zmierza do wersji
    policynego totalitaryzmu... ;)

  • 6. Data: 2008-01-02 19:15:40
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Sky pisze:
    > Być za lub przeciw to mało...sęk by jeszcze
    > wiedzieć co i dlaczego zamiast i jak to wprowadzić ;)
    Najlepiej nic, bo metody represyjne to krótkotrwałe poprawianie
    statystyk policyjnych, a w długookresowej strategii "lek" okazuje się

  • 7. Data: 2008-01-02 19:46:38
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

> [...]
    > statystyk policyjnych, a w długookresowej strategii "lek" okazuje się
    > gorszy od samej choroby a właściwie sam tę chorobę napędza...w zamknięty

    Taaa..a pan Maciek poza sarkazmem zdaje się nie ma nic więcej do
    zaoferowania...co dało się wyczuć już przy pierwszym poście. ;P

    Tacy są najgorsi. Nic konstruktywnego nie mają do powiedzenia ale mowią, no chyba że
    wyrażenie swojej niewiary w lepsze niż standardowe rozwiazania uznać za ów
    konstruktywny wkład w dyskusję... ;P

  • 8. Data: 2008-01-02 19:59:59
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Sky pisze:
> [...]
    > mowią, no chyba że wyrażenie swojej niewiary w lepsze niż standardowe
    > rozwiazania uznać za ów konstruktywny wkład w dyskusję... ;P
    No a co ja mogę więcej zaoferować? Jestem zdania, że wielkość kary
    wpływa odstraszająco. Za ciężkie przestępstwa powinny być adekwatnie
    ciężki kary. Kropka.

    Maciek

  • 9. Data: 2008-01-02 20:39:20
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > No a co ja mogę więcej zaoferować? Jestem zdania, że wielkość kary
    > wpływa odstraszająco. Za ciężkie przestępstwa powinny być adekwatnie
    > ciężki kary. Kropka.

    Jednym słowem jesteś za rozwiązaniami doraźnymi -rozumiem że więcej niż proste
    reaktywne rozwiązania nie zaprzątają na razie twej głowy. :)
    Może choć przynajmniej nie zakładaj że to wszystko co w sprawie można
    w ogóle zrobić... ;)

  • 10. Data: 2008-01-02 20:54:36
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Sky pisze:
> [...]
    > niż proste reaktywne rozwiązania nie zaprzątają na razie twej głowy. :)
    > Może choć przynajmniej nie zakładaj że to wszystko co w sprawie można
    No jest jeszcze "nowoczesne" rozwiązanie - zlikwidować wszelkie kary i
    niech wygra najlepszy ;-)
    Maciek