  • 11. Data: 2012-12-30 20:10:00
    Temat: Re: na pohybel Pobieraczkowi :-D
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:50e081ee$1@news.home.net.pl...

    > ROTFL
    >
    > Ty na prawdę jesteś taki głupi? :)

    Nie - to ty jesteś dyletantem - ale to w sumie nic nowego, na pobieraczku
    takich durniów trafiło się dużo więcej.

    Konrad

  • 12. Data: 2012-12-30 20:48:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.12.2012 20:10, Konrad pisze:

    > w wiadomości news:50e081ee$1@news.home.net.pl...

    [ciach]

    > na pobieraczku takich durniów trafiło się dużo więcej.

    Takich durniów jak ty? Nic dziwnego.

    Wystarczą podstawy wiedzy, zdrowa dawka inteligencji i wszystko co
    potrzeba można znaleźć w sieci legalnie i za darmo.

  • 13. Data: 2012-12-30 22:49:41
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:50e09a8d$1@news.home.net.pl...

    > Wystarczą podstawy wiedzy, zdrowa dawka inteligencji i wszystko co
    > potrzeba można znaleźć w sieci legalnie i za darmo.

    No to uprzejmie poproszę o namiar gdzie można skorzystać z tej usługi za
    darmo - wracamy do punktu wyjścia, pownownie jestem grzeczny i nie używam
    inwektyw. Być moze moje pytanie wynika z braku wiedzy - natomiast od razu
    mówię że tor czy inne takie wynalazki tutaj nie pomogą. Rynek binarek
    skomercjalizował się niestety jeszcze przed pobieraczkiem. Nie pochwalam ich
    metod natomiast oferta była bardzo atrakcyjna i tyle - niemniej czekam na
    alternatywę bo jak sądzę dysponujesz podstawą wiedzy, inteligencją itp.

    Konrad

  • 14. Data: 2012-12-30 23:21:54
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-12-30 22:49, Konrad pisze:
> [...]
    > pochwalam ich metod natomiast oferta była bardzo atrakcyjna i tyle -
    > niemniej czekam na alternatywę bo jak sądzę dysponujesz podstawą wiedzy,

    Uściślij co to są te "binarki" i dlaczego nie są dostępne na wszelkiej
    maści serwerach z których się wg. polskiego prawa legalnie pobiera.

    PS. Np. taki peb. Czego tam nie ma?

  • 15. Data: 2012-12-30 23:26:19
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

    > PS. Np. taki peb. Czego tam nie ma?

    http://www.binarchive.net/

    Peb mogę najwyżej potraktować jako kiepski żarcik - tam nic nie ma - ja nie
    szukam nowej płyty Britney Speras tylko np. filmów Leni Riefenstahl których
    ściąganie jest całkiem legalne ale nigdzie indziej ich nie znajdę.

    Konrad

  • 16. Data: 2012-12-30 23:28:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.12.2012 22:49, Konrad pisze:

> [...]

    ROTFL

    > niemniej czekam na alternatywę bo jak sądzę dysponujesz podstawą wiedzy,

    A czego potrzebujesz?

    I ile mi zapłacisz za pomoc? W sumie wystarczy tyle samo, co
    pobieraczkowi... tylko z góry zapłacić za cały okres, przez jaki
    planujesz korzystać z tej wiedzy ;->

  • 17. Data: 2012-12-30 23:34:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.12.2012 23:26, Konrad pisze:

    > Peb mogę najwyżej potraktować jako kiepski żarcik - tam nic nie ma - ja
    > nie szukam nowej płyty Britney Speras tylko np. filmów Leni Riefenstahl
    > których ściąganie jest całkiem legalne ale nigdzie indziej ich nie znajdę.

    Nigdzie?

    Ot pierwsze z brzegu i dość oczywiste:
    http://www.youtube.com/watch?v=MRIMxyEKfJs

    Kasę prześlesz mi przekazem pocztowym czy na konto? ;->

  • 18. Data: 2012-12-31 13:26:48
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:50e0c18e$1@news.home.net.pl...

    > Ot pierwsze z brzegu i dość oczywiste:
    > http://www.youtube.com/watch?v=MRIMxyEKfJs

    No cóż:

  • 19. Data: 2012-12-31 13:50:53
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:50e0c029$1@news.home.net.pl...

    > I ile mi zapłacisz za pomoc? W sumie wystarczy tyle samo, co
    > pobieraczkowi... tylko z góry zapłacić za cały okres, przez jaki
    > planujesz korzystać z tej wiedzy ;->

    Niestety, ani na youtube ani nawet na fejsbuku (czyli w całym twoim
    internecie) nie ma tego czego potrzebuję, ostrzegam również że jak kupisz
    telefon za złotówkę to będą co miesiąc przychodzić rachunki nawet jak
    będziesz twierdził że nie dzwonisz i z każdym przeciez możesz paszczą
    pagadać bo masz podstawy inteligencji i koleżanki ci mówią że jesteś
    strasznie mądry kiedy im gangan stajl na jutubie pokazujesz :D

    Konrad

  • 20. Data: 2012-12-31 14:02:00
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-12-31 13:26, Konrad pisze:
    > No cóż:
    >
    > ROTFL
    >
    > Ty na prawdę jesteś taki głupi? :)
    >
    > Konrad
    Ja dla przykładu w poniżej 2 minuty znalazłem choćby ten "TRIUMPH DES
    WILLENS" rip z DVD (1,5GB) i to na żadnym jakimś YouTube, bo takie
    źródło wskazywać to rzeczywiście obciach.
    Dodam, że oczywiście za darmo.
    Przelejesz mi na konto tyle co brał ten Twój niezastąpiony złodziejski
    pobieraczek i wskażę ci źródło lub ściągnę i udostępnię, jeśli tak
    bardzo chcesz.
    Ręce opadają jakich pobieraczek ma obrońców.