  • 1. Data: 2012-12-28 04:00:14
    Temat: jak zrealizować objęcie udziałów w nowej sp zoo z majątku odrębnego
    Od: norbi771 <n...@t...pl>

    Witam,
    Zamierzam objąć 50% udziałów w nowo zakładanej spółce zoo.
    Jestem w związku małżeńskim, ale chciałbym te udziały objąć z majątku odrębnego.

    Czy stosowny zapis mówiący o pochodzeniu środków na objęcie udziałów powinien znaleźć
    w akcie notarialnym zakładanej spółki, czy też w jakimś innym dokumencie?

    Z góry dzięki za pomoc

    Pozdrawiam
    Norbert

  • 2. Data: 2012-12-28 04:10:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    norbi771 wrote:
> [...]
    znaleźć w akcie notarialnym zakładanej spółki, czy też w jakimś innym dokumencie?

    Zdecydowanie powinno sie gdzies znalezc. I zeby nie bylo, ze zapis
    sobie, a zona twierdzi inaczej to oswiadczenie żony ze wie, ze pieniadze
    pochodzą z majątku odrebnego męza też by się tam przydało.
    Czy to ma byc w akcie notarialnym spolki czy gdzie indziej powinien
    wiedziec notariusz.