  • 1. Data: 2012-12-27 12:41:15
    Temat: zwrot podatku za internet
    Od: karolmarchewka%g...@g...com

    Kończy się ulga internetowa. W tym roku dotychczas poniosłem wydatki około 200 zł.
    Przed świętami podpisałem umowę na dostęp do sieci (Play) i co miesiąc będę opłacał
    60 zł. Moje pytanie jest następujące: Ponieważ odliczeniu od podatku podlegają
    wydatki FAKTYCZNIE poniesione w danym roku kalendarzowym a związane z dostępem do
    internetu czy w dniu 31 grudnia mogę opłacić z góry np 10 faktur i w zeznaniu
    podatkowym odliczyć stosowną kwotę od dochodu.

    Karol

  • 2. Data: 2012-12-27 15:53:31
    Temat: Re: zwrot podatku za internet
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    karolmarchewka%g...@g...com wrote:
> [...]
    internetu czy w dniu 31 grudnia mogę opłacić z góry np 10 faktur i w zeznaniu
    podatkowym odliczyć stosowną kwotę od dochodu.

    mozesz.
    Co prawda US sie czepiaja, ale moim zdanim podstaw nie maja.
    Pogooglaj troche to pewnie znajdziesz interpretacje tegoz.