  • 1. Data: 2012-12-27 18:37:03
    Temat: Zerwanie umowy na odległość
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Zamówiłem telefon z przedłużeniem umowy u operatora.
    Niestety telefon (lumia 610) okazał się być protezą - nie można na nim
    nawet zainstalowac tak podstawowego progrmau jak Skype.

    Nie chciałbym jednak toczyć batalii z operatorem o tym, jaki to telefon
    jest zły, niezgodny z umową bo raczej trudno będzie udowodnić, że teleofn
    na WP powinien obsługiwać podstawowe programy.

    Chciałbym więc te umowę zerwać.

    Ile mam czasu? Któa data jest bazowa? Zamówienia internetowego, czy odbioru
    u kuriera? A może data uruchomienia usługi (zmiany abo)?

    Czy telefon mogę oddać w stanie z poczynionymi zmianami w konfiguracji czy
    powinienem przywrócić ustawienia fabryczne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 2. Data: 2012-12-27 19:05:05
    Temat: Re: Zerwanie umowy na odległość
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
> [...]
    >
    > Czy telefon mogę oddać w stanie z poczynionymi zmianami w konfiguracji czy
    > powinienem przywrócić ustawienia fabryczne?

    Zaraz, to co ty chcesz.
    Oddac telefon, wycofac sie z aneksu do umowy zawartej pewnie kilka lat
    temu czy zerwac umowę sprzed kilku lat całkowicie?

  • 3. Data: 2012-12-29 12:40:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Zaraz, to co ty chcesz.
    > Oddac telefon, wycofac sie z aneksu do umowy zawartej pewnie kilka lat
    > temu czy zerwac umowę sprzed kilku lat całkowicie?

    oddać telefon i wycofać się z aneksu przedłużającego umowę.
    A de facto wybrtać inny telefon i jeszcze raz podpisać aneks, ale
    założyłem, że najprościej będzie to zrobić wycofując się z aneksu zawartego
    na odległość.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 4. Data: 2012-12-29 14:53:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
> [...]
    > A de facto wybrtać inny telefon i jeszcze raz podpisać aneks, ale
    > założyłem, że najprościej będzie to zrobić wycofując się z aneksu zawartego

    a nie jestem pewien czy ogolnie mozna odstapic od aneksu w te 10 dni.

    w prawie telekomunikacyjnym znalazlem art 56.6, ktory o tym mowi, ze
    mozna, ale w art 56.7 jest juz mowa o braku takiej mozliwosci jesli
    dostawca rozpoczal swiadczenie uslug wg aneksu.

    tak czy siak z glupia odstapienie od umowy mozesz wyslac i zobaczyc co
    sie stanie.