  • 111. Data: 2023-06-06 19:03:34
    Temat: Re: marsz opozycji
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Generalnie się funkcjonariusze nudzili, chyba że mieli pilnować
    > porządku w kolejce do biletomatu w metrze;) Co ciekawe zdecydowana
    > większość tym razem miała imienniki - również ci z OPP.

    Czy "PiS wersja" może być: Było spokojnie bo było tyle policji? :-)
    IMHO w małej części też.

    Od "Kawki na Kapitolu" nie minęło wystarczająco wiele lat by zaczęto
    grzeszyć mocnym niedostatkiem "zabezpieczeń".

    --
    A. Filip

  • 112. Data: 2023-06-06 19:08:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.06.2023 o 19:03, A. Filip pisze:

    > Czy "PiS wersja" może być: Było spokojnie bo było tyle policji? :-)

    Piswersja jest że nic w warszawie się nie działo - ludzie do zoo poszli.
    BTW - nie im ktoś powie, że zoo jest nie po tej stronie rzeki;)

    > IMHO w małej części też.

    W żadnej częsci. Po prostu nikt tan mnie poszedł dymić a jakby zaczął to
    by go reszta spacyfikowała - nieśmiałe jebać pis i coś o kaczorze chuju
    to maks co mogło się tam stać. Oczywiście mówię o uczestnikach.

    > Od "Kawki na Kapitolu" nie minęło wystarczająco wiele lat by zaczęto
    > grzeszyć mocnym niedostatkiem "zabezpieczeń".

    Takie rzeczy to raczej na żolborzu ewentualnie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 113. Data: 2023-06-06 19:41:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.06.2023 o 11:28, J.F pisze:
    > Głownemu?
    >
    > Bo juz na poziomie wojewódzkim, to podejrzewam, ze jak zastepca d/s SB
    > powiedział, ze cos trzeba zrobic, to komendant przystępował do
    > realizacji.
    > A i na szczeblu głównym - SB naprawde podlegała KG, czy to tylko tak
    > dla ulatwienia organizacji, a naprawde żyła własnym życiem ...
    >
    > Tak czy inaczej - władza dla komendanta miała wiele twarzy,
    > i trzeba było wiedziec kto ma większość ?

    Który komendant i który zastępca? No bo zastępca przeważnie podlega
    komendantowi.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 114. Data: 2023-06-06 20:25:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 Jun 2023 04:34:47 -0700 (PDT), alojzy nieborak wrote:

    > Co mówi prawo nt. zabezpieczania imprez/zgromadzeń?

    Ze to zadanie organizatora?

    No nie, chyba nie tylko...

    > j.w

    J.

  • 115. Data: 2023-06-06 21:34:12
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Akarm w

    > Żaden manifest, po prostu stwierdzenie faktu. Według niektórych ludzi
    > bolszewizm jest systemem doskonałym.

    > - Ten plecak przed rokiem kosztował 100 zł, a teraz kosztuje kosztuje
    > 200 zł, czyli zdrożał o 100 zł. Oznacza to inflacje 100%, prawda?
    > Dotąd wszystko było dla niego jasne.
    > - Teraz jesteśmy "na płaskowyżu" i przyszłym roku inflacja spadnie o
    > połowę, czyli będzie wynosiła 50%. To jak będzie przedstawiała się cena
    > tego plecaka?
    > I sąsiad za diabła nie chciał uwierzyć, że ten plecak zdrożeje o kolejne
    > 100 zł.

    Idiotów się hoduje, robi to każdy bolszewicki (u)Rząd.

    Był niejaki Roman u władzy z kaczkami, to grunt przygotował pod:
    <https://edukacja.dziennik.pl/matura/matura-na-luzie
    /galeria/427007,memy-o-maturze-zalaly-internet.html>

    Ten mem ma już 10 lat, więc pewnie teraz pytania są na poziomie: idzie jedna
    kaczka za drugą, ile idzie kaczek.

    A odpowiedź prawidłowa -- zgaduję -- to: kaczki nie chodzą tylko latają...
    Z dedykacją od antka i innych komisarzy bolszewickich

    --
    Tomasz

  • 116. Data: 2023-06-06 22:24:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 6 czerwca 2023 o 19:03:37 UTC+2 A. Filip napisał(a):

    > Czy "PiS wersja" może być: Było spokojnie bo było tyle policji? :-)
    > IMHO w małej części też.

    piswersja jest taka, że na marszu nie było po-wskich prowokatorów, przez których są
    burdy u bąkiewicza.
    Co oznacza, że pisiory nie potrafią nawet prowkować - "a z was to dupy, nie
    prowokatorzy!" ;>

    Policurów było niewiele, stali za kratami otaczającymi trybunał kulinarny oraz pod
    gestapo i kierowali ruchem.
    Jak nie było tych tajniaków co kobitki napierdalali no to i nie było komu bójek
    urządzać.
    A nawet kwiatków podeptać.

  • 117. Data: 2023-06-07 09:43:52
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Już wywieźli szesnastu naszych do Guantanamo?
    Wcześniej strzelając kilku tysiącom w tył głowy?

    -----

  • 118. Data: 2023-06-07 10:32:28
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <c...@b...pl> pisze:
    > Już wywieźli szesnastu naszych do Guantanamo?

    Czwórkę Łucznika już za RP3 pamiętasz?
    AFAIR aresztowano ich w Niemczech za załamanie _sankcji USA_,
    Niemcy zrobiły ekstradycję do USA, mieli proces _w USA_ .
    <ironia> To że wyszli na wolność tuż przed dojściem rządu SLD do władzy
    jest oczywiście całkowitym przypadkiem. </ironia>

    USA olały sikiem prostym konstytucje RP3 swoim więzieniem-katownią w
    Starych Kiejkutach, zapisanie *wprost* w Konstytucji RP3 zakazy tortur i
    bezprawnego pozbawienia wolności [nie było sankcji z prawa RP => było
    bezprawne _na terytorium RP3_] . Ty widać zakładasz optymistycznie że
    USA mają prawa RP3 głęboko w obsranej dupie tylko w kwestii takich
    "duperel". Dla mnie to ani nie duperela ani wyjątek od reguły tylko
    "reguła jak (wystarczająco) trzeba".

    > Wcześniej strzelając kilku tysiącom w tył głowy?

    Oczywiście że nie naszym i oczywiście że nie strzałem w tył głowy.

    A mówiąc inaczej: Skoro to co USA zrobiły z Teksasem, Kalifornią i
    Hawajami ma nie być usprawiedliwieniem dla tego co Putin zrobił z Krymem
    i dwoma republikami ludowymi to to co robili komuniści za
    Stalina/Bieruta nie stanowi usprawiedliwienia dla Starych Kiejkutów.

    Świat (przeważnie+) nie jest czarno-biały jak "dociekliwy" nie stoi po
    ścianą czekając na rozstrzelanie. Przeważnie jest najwyżej
    (bardzo)ciemnoszary-(bardzo)jasnoszary.

    --
    A. Filip

  • 119. Data: 2023-06-07 11:14:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 3 Jun 2023 01:51:38 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Ale pododdziały piechoty mają własne środki transportu.

    No i potem narzekasz, ze czolgi sie slabo nadają do tłumienia
    zamieszek. Albo BWP :-)

    > Przyznam, Ĺźe nie wiem. Raczej nie. Bo samolotĂłw szybko nie wcielisz.
    > Skadrowane jednostki, to były takie, które na wypadek "W" dało się
    > szybko uzupełnić poborowymi.

    No wlasnie. A lotnictwo specjalistow wymaga.

    Co prawda w marynarce poborowi sluzyli, i na OP tez.

    No ale marynarka potrzebuje duzo marynarzy do czysczenia pokładów :-)

    J.

  • 120. Data: 2023-06-07 12:26:20
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    To.Ja napisał(a):

> [...]
    /galeria/427007,memy-o-maturze-zalaly-internet.html>

    > Ten mem ma już 10 lat, więc pewnie teraz pytania są na poziomie: idzie jedna

    Paczaj na piramidę wieku. Skoro ludków ubywa, są min. 2 możliwości.
    1. likwidować etaty
    2. obniżyć poziom nauczania

    Nie Roman was zaorał tyko Balcerek. Chj z zastępowalnością pokoleniową, ważne rezerwy

    złota/dularów. Jak postanowili tak zrobili.

    A teraz stękajo.

    Co do Romana, ukrucił szkolne ajwaje & nadmierne rozentuzjazmowanie i tu plus dla
    niego.
    U japońców uczniowie szkoły sprzątają, w PL śmieci na nauczyciela rzucali.
    Chyba nie uważasz tego za normalne? Tą małpiarnię szkolną trza było nieco
    utemperować
    i akurat przypadło na Romana.

    Tak że tak. Coś wynika z czegoś.