  • 1. Data: 2023-06-01 16:05:00
    Temat: na bezczela
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/zab%C3%B
    3jca-paw%C5%82a-adamowicza-us%C5%82ysza%C5%82-kolejn
    y-wyrok-niebywa%C5%82e-czego-si%C4%99-dopu%C5%9Bci%C
    5%82-w-areszcie/ar-AA1bWMA3

    Aresztowany "Stefan Wilmont odpowiadał za sfałszowanie wniosku
    datowanego na 17 lipca 2022 roku, który miał zostać złożony do Sądu
    Okręgowego w Gdańsku. Całą treść pisma zabójca sporządził
    własnoręcznie i podpisał się pod nim, podając się za prokurator z
    Prokuratury Okręgowej w Gdańsku, Agnieszkę Nickel-Rogowską."

    To tak można?
    Z aresztu wysyła sie listy swobodnie, czy naiwnosc tej próby tak
    rozczuliła sąd, że wymierzył najniższą kare?

    Odręcznie napisany? bez pieczątki, wysłany z adresem aresztu?

    "Wilmontowi zarzucono również podrobienie wniosku z tego samego dnia,
    który miał być złożony do Sądu Okręgowego w Gdańsku. Miał on na celu
    uchylenie prowadzonego przeciwko niemu postępowania karnego w sprawie
    zabójstwa Pawła Adamowicza. W tym wypadku W. również sporządził całe
    pismo własnoręcznie i podpisał się pod nim, podając się za posła
    Piotra Adamowicza [brata zamordowanego Pawła]. Następnie wykorzystał
    te sfałszowane dokumenty w procesie przed Sądem Okręgowym w Gdańsku."

    Hm, jak wykorzystał?

    Naiwność? Cieżka choroba psychiczna?
    Bo udać się chyba nie miało prawa?

    J.

  • 2. Data: 2023-06-01 19:34:08
    Temat: Re: na bezczela
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.06.2023 o 16:05, J.F pisze:

    > Naiwność? Cieżka choroba psychiczna?

    Myślę, że właśnie odblokowanie osiągnięcia "choroba psychiczna".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2023-06-01 20:28:26
    Od: PD <p...@g...pl>

> [...]

    > Piotra Adamowicza [brata zamordowanego Pawła]. Następnie wykorzystał
    > te sfałszowane dokumenty w procesie przed Sądem Okręgowym w Gdańsku."

    Ogólnie to pomysł niegłupi, w tej konkretnej sprawie nie miało prawa się
    udać. Ale jakby w jakiejś pomniejszej to czemu nie. Sąsiad cię pozwał,
    że Twój pies mu zrobił na wycieraczkę, a Ty bach liścik jako sąsiad do
    sądu, że wycofujesz pozew, albo odbierasz pełnomocnictwo adwokatowi,
    albo żądasz zmiany sędziego bo to żyd i komuch ;)

    PD

  • 4. Data: 2023-06-02 11:33:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Jun 2023 20:28:26 +0200, PD wrote:

> [...]
    > sądu, że wycofujesz pozew, albo odbierasz pełnomocnictwo adwokatowi,
    > albo żądasz zmiany sędziego bo to żyd i komuch ;)

    Ostatnie to raczej nie, bo sprawa będzie .... chyba, żby tak liczyc,
    ze sąd przesunie na koniec kolejki nie informując sąsiada, ze to na
    jego wniosek.

    Ale to wycofanie ... wydaje się niegłupie.
    Wariat na to wpadł, adwokat, czy jakis kolega spod celi, biegły w
    prawie?
    W tej sprawie jednak istotnie - nie miało prawa sie udać.

    J.