  • 1. Data: 2023-05-30 19:34:44
    Temat: Mis
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    A tym czasem w Nowym Sączu ważny gość - niedzwiedz.

    https://www.rmf24.pl/regiony/zakopane/news-niedzwied
    z-na-ulicach-nowego-sacza-wladze-apeluja-o-ostrozno,
    nId,6809963

    I jak tam służby współdziałają?

    J.

  • 2. Data: 2023-05-30 19:44:58
    Temat: Re: Mis
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2023 o 19:34, J.F pisze:

    > https://www.rmf24.pl/regiony/zakopane/news-niedzwied
    z-na-ulicach-nowego-sacza-wladze-apeluja-o-ostrozno,
    nId,6809963

    > I jak tam służby współdziałają?

    "wdrażane są stosowne procedury";)

    Robert kiedyś się mądrzył na temat weterynarza i tygrysa. Nie pamiętam
    do jakich wniosków doszedł, ale coś mi się przebija, że to nie sprawa
    policji - co dość dobrze się wpisuje w jego poglądy - niech sobie
    mieszkańcy misia cywilnie pozywają:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2023-05-30 19:47:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    >
    > https://www.rmf24.pl/regiony/zakopane/news-niedzwied
    z-na-ulicach-nowego-sacza-wladze-apeluja-o-ostrozno,

    - Panie komendancie! Niedzwiedź porwał aspiranta kowalskiego!

    - Jak to porwał? Gdzie go porwał?

    - W różne strony!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-05-30 20:05:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 May 2023 19:44:58 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > do jakich wniosków doszedł, ale coś mi się przebija, że to nie sprawa
    > policji - co dość dobrze się wpisuje w jego poglądy - niech sobie

    Dokładnie - tako rzecze ustawa, dzikie zwierzęta to problem gminy,
    i zauważ, ze o procedurach mowi prezydenta miasta.

    No ale jak Policja pomaga, to jakby przekraczała uprawnienia,
    bo uprawniony do łapania misia jest prezydent miasta :-)

    J.

  • 5. Data: 2023-05-30 20:14:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2023 o 20:05, J.F pisze:

> [...]
    >
    > No ale jak Policja pomaga, to jakby przekraczała uprawnienia,
    > bo uprawniony do łapania misia jest prezydent miasta :-)

    Strach pomyśleć co się stanie jak się stanie coś czego nie przewidziała
    żadna ustawa. Załóżmy że lądują naziści z ciemnej strony księżyca.
    Pewnie po poczatkowym zamieszaniu postawią im zarzuty z dupy, poszukają
    drugiego ufa w gaciach i na końcu zamkną za przemyt bo skoro mają ufo to
    są przewoźnikami a cła nie zgłosili:P

    W sumie to się nadaje na scenariusz komedii - kosmici lądują przypadkiem
    koło pewnej strzelnicy w dawnym mieście wojewódzkim na południu polski.
    A dalej to już kafka, seksmisja, kinksajz i rozmowy kontrolowane w jednym:)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2023-05-30 20:37:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 May 2023 20:14:43 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > Pewnie po poczatkowym zamieszaniu postawią im zarzuty z dupy, poszukają
    > drugiego ufa w gaciach i na końcu zamkną za przemyt bo skoro mają ufo to

    Jakby nie patrzec - nielegalne przekroczenie granicy.

> [...]
    > A dalej to już kafka, seksmisja, kinksajz i rozmowy kontrolowane w jednym:)

    Pare utworów s-f o tym powstało.

    Na szczęscie - jesli oni są w stanie tu przylecieć, to na razie
    przewyższaja nasze służby znacznie.

    Chociaż ... gdyby tak np na Marsie istniałą cywilizacja zblizona do
    naszej, bo czemu nie ... na razie dość prymitywnie tam latamy ...

    J.

  • 7. Data: 2023-05-30 21:23:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2023 o 20:37, J.F pisze:

    > Pare utworów s-f o tym powstało.

    "Lądowanie w garwolinie";)

> [...]
    >
    > Chociaż ... gdyby tak np na Marsie istniałą cywilizacja zblizona do
    > naszej, bo czemu nie ... na razie dość prymitywnie tam latamy ...

    Jak będą niewiele wyżej od nas to będa podobnie do nas myśleć.
    "Gospodarze" zawsze wychodzili na tym kiepsko - czy to indianie czy
    aborygeni.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-05-31 00:07:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]

    > Dokładnie - tako rzecze ustawa, dzikie zwierzęta to problem gminy,
    > i zauważ, ze o procedurach mowi prezydenta miasta.

    https://www.dts24.pl/niedzwiedz-nadal-przebywa-w-mie
    scie-zrezygnujmy-z-wieczornych-spacerow/

    > No ale jak Policja pomaga, to jakby przekraczała uprawnienia,
    > bo uprawniony do łapania misia jest prezydent miasta :-)

    Rolą Policji będzie ewentualne zapobieżenie atakowi na człowieka. To
    jest w Ustawie o ŚPBiBP.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 9. Data: 2023-05-31 01:32:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-05-30, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > No ale jak Policja pomaga, to jakby przekraczała uprawnienia,
    > bo uprawniony do łapania misia jest prezydent miasta :-)

    Jak się coś pali, to pożar gaszą strażacy. A jak się coś wali, to
    problem rozwiązują budowlancy. Nawet jak gdzieś jest niewypał, to
    zajmują się tym saperzy. To dlaczego jak jest miś, ma się zajmować nim
    policja? :) Policja zabezpiecza zdarzenie interweniując lub
    zabezpieczając sytuację, gdy wystepuje bezpośrednie zagrożenie. Policja
    nie jest od naprawy tego co doprowadziło do wystapienia zagrozenia.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2023-05-31 06:16:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > zabezpieczając sytuację, gdy wystepuje bezpośrednie zagrożenie. Policja
    > nie jest od naprawy tego co doprowadziło do wystapienia zagrozenia.

    Brzmi rozsądnie - policja zabezpiecza imprezę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!