  • 1. Data: 2023-06-01 14:55:36
    Temat: marsz opozycji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Policja bedzie zabezpieczac marsz opozycji 4 czerwca, w sile 4 tys
    kulsonów.

    PiS sie czegoś boi? Bo przeciez nie z dobrego serca.
    A decyzja na pewno nie komendanta :-)

    Filmować chce, i pare tys pałek miec pod ręką?

    J.

  • 2. Data: 2023-06-01 15:27:26
    Temat: Re: marsz opozycji
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F napisał(a) :

    > A decyzja na pewno nie komendanta :-)

    Jak nie, jak tak? A kto tu jest komendantem? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 3. Data: 2023-06-01 15:49:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 1 czerwca 2023 o 15:27:43 UTC+2 Zbynek Ltd. napisał(a):
    > Jak nie, jak tak? A kto tu jest komendantem? ;-)

    "Uważajcie, on nie tylko zrzuca, ale i fotografuje!"
    a potem:
    "Weźcie go i pokażcie mu obrazki, jak zgadnie 3 to może iść do domu."
    No i w krzesła. (C by "Zawrócony").

  • 4. Data: 2023-06-01 15:52:47
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 1 czerwca 2023 o 14:55:38 UTC+2 J.F napisał(a):
    > Policja bedzie zabezpieczac marsz opozycji 4 czerwca, w sile 4 tys
    > kulsonów.

    4k kulsonów na 4 czerwca. Dobrze że Tusku nie wymyślił 28 maja ;>
    Ciekawe czy w ogóle tyle jest?
    Jeśli wierzyć "Wałęsa człowiek z nadziei" to OIDP w PRL w 81 było 500k wojska
    (ciekawe, jak % z tego to pobór, hmm, licząc 2 lata woja w 35 milionowym kraju
    to przejmując life expectancy 70 lat mniej więcej tyle wychodzi poborowych w 2
    rocznikach)
    i 100k milicji.

  • 5. Data: 2023-06-01 19:10:26
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Oraz 80 tys. SB.

    -----

  • 6. Data: 2023-06-01 19:14:25
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.06.2023 o 19:10, ąćęłńóśźż pisze:
    > Oraz 80 tys. SB.

    którzy są zwolennikami pisu i będą siedzieć w domu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 7. Data: 2023-06-02 11:35:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Jun 2023 06:52:47 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > 4k kulsonów na 4 czerwca. Dobrze że Tusku nie wymyślił 28 maja ;>
    > Ciekawe czy w ogóle tyle jest?

    Robert bedzie pisał, ze nie widział ani jednego,
    ale policjantow ogólnie ze 100k jest.

> [...]
    > to przejmując life expectancy 70 lat mniej więcej tyle wychodzi poborowych w 2

    Dokladnie.

    > i 100k milicji.

    I tyle zostało.
    Choc ostatnio braki kadrowe.

    J.

  • 8. Data: 2023-06-02 11:38:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Jun 2023 19:10:26 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Oraz 80 tys. SB.
    > -----

    SB nie miało etatow milicyjnych? Chyba jednak mieli.

    A - chyba nie wszystkie, jak im dołożyli np pracowników urzędów
    paszportowych, to moze nie dziwne, ze sie uzbierało 80k.
    Bo inaczej ... zwykłych milicjantów by chyba zabrakło.

    J.

  • 9. Data: 2023-06-02 12:47:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.06.2023 o 11:35, J.F pisze:

    > Robert bedzie pisał, ze nie widział ani jednego,
    > ale policjantow ogólnie ze 100k jest.

    Piszecie, ze tam nie będzie Policji, tylko jakieś kulsony.

    > Dokladnie.

    Tylko większość wojska do tłumienia demonstrantów po prostu jest
    nieprzydatna. Były jednostki wojskowe MSW oraz Żandarmeria. Operator
    radaru, czy technik obsługi samolotów do tłumienia wystąpień
    stoczniowców po prostu się nie nadaje.

    > I tyle zostało.
    > Choc ostatnio braki kadrowe.--
    (~) Robert Tomasik

  • 10. Data: 2023-06-02 12:53:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.06.2023 o 11:38, J.F pisze:

> [...]
    > paszportowych, to moze nie dziwne, ze sie uzbierało 80k.
    > Bo inaczej ... zwykłych milicjantów by chyba zabrakło.

    Nikt niczego nie dokładał. W Polsce dowody osobiste i paszporty wydawała
    Milicja. Potem dowody przerzucono do samorządu, ale jeszcze w latach
    80-tych w pouczeniu w książeczce było, by w razie utraty powiadamiać
    Milicję / Policję.

    Osobną sprawą jest to, że po likwidacji UB tak to sprytnie zrobiono, że
    SB nie było formalnie. Tego przykładowo politycy obecni nie rozumieją.
    Ktoś był Milicjantem i teraz w zależności od tego, gdzie go w "drabince"
    wrzucili był tu, albo tu i niewiele miało to wspólnego z tym, co
    faktycznie robił. Z opowiadań wiem, że mógł wydawać kajaki w ośrodku
    szkoleniowym i pracować w SB.

    SB było normalnym legalnym polskim urzędem i jeśli ktoś tam naruszał
    prawo, no to należy go osądzić. Wnioskowanie, ze jeśli w SB było "kilku"
    zbrodniarzy, to wszyscy tam byli przestępstwami nie świadczy najlepiej o
    twórcach takich teorii.

    --
    (~) Robert Tomasik