  • 101. Data: 2023-06-05 18:01:42
    Temat: Re: Walka z komunizmem w PRL v. walka z niewolnictwem/apartheidem w USA
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Filipek, po chuj się wtrącasz do rozmowy, skoro nie nadążasz?

    Czyli zastosowanie *twoich własnych deklarowanych zasad* także do USA z
    okresu analogicznego już ci nie pasuje? Ciule co potrafią wygrać tylko
    walkowerem z Putinem przegrają o pożyteczny idioto Putina (IMHO).

    To co osiąga się łatwo przeważnie jest gówno warte.
    Ty bezczelnie idziesz na łatwiznę IMHO.

    --
    A. Filip

  • 102. Data: 2023-06-05 22:01:05
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 05.06.2023 o 18:01, A. Filip pisze:

    > Czyli zastosowanie *twoich własnych deklarowanych zasad* także do USA

    Filipek, po chuj się wtrącasz do rozmowy, skoro nie nadążasz?

    Pisać w języku polskim nie potrafisz, czytać ze zrozumieniem również,
    nie łapiesz kontekstu...
    Jak to wytłumaczysz?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 103. Data: 2023-06-05 22:42:49
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Filipek, po chuj się wtrącasz do rozmowy, skoro nie nadążasz?
    >
    > Pisać w języku polskim nie potrafisz, czytać ze zrozumieniem również,
    > nie łapiesz kontekstu...
    > Jak to wytłumaczysz?

    Ty być Kali 2.0? Zrozumienie konsekwencji zastosowania twoich własnych
    standardów gdzie indziej niż tobie pasuje przerasta twój mały rozumek?
    Kontekstem jest to że ty chcesz wymagać (wstecznie) od komuchów więcej
    niż od usańców jak do tego żeby (wystarczająco) komuchom dokopać jest to
    _zbędne_. A że "święta idea USA" nieco oberwie nie nasz problem.

    Tani partacze potrzebują podwójnych standardów. Fachowcy potrafią
    "podkręcić pod siebie" jeden zestaw standardów dla wszystkich.

    Over & Out

    --
    A. Filip

  • 104. Data: 2023-06-05 23:39:21
    Temat: Re: marsz opozycji
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.06.2023 o 13:51, J.F pisze:

    > To co za problem dorobic?

    Żaden, tylko po co?

    > A zgony to moze rejestrowac ... jak zostanie wezwana :-)
    > Tzn u siebie musi rejestrować.

    Zgony rejestruje Urząd Stanu Cywilnego - bo nie wiem., o kogo0p pytasz.

    > To chyba jakis BIK masz na mysli, a tu chyba osobny rejestr.
    > Ale chodzi mi o to, ze utracony dowód bedzie w system wpisany,
    > a fałszywy nie będzie. Trzeba dopiero do BEL, aby sprawdzic,
    > ze fałszywy. Albo na policje ... czy policja nie ma możliwości?

    No a jak byś chciał fałszywe tam wpisywać?

    > IMO - odpytywanie, to przetwarzanie.
    > Poza tym ciagle wpisują nowe, ale ja mam obowiązek byc poinformowany,
    > komu moje dane osobowe są udostępniane.

    A to są Twoje dane? Skoro nie Twój dowód.

    > Niech bedzie. I SB w gminach nie było?

    O ile mi wiadomo, to nie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 105. Data: 2023-06-05 23:56:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.06.2023 o 15:00, J.F pisze:

    > Poniekąd osobny. Nie mogles tak sobie zechciec zostać członkiem i
    > zostać wybrany. Najpierw twoja kandydatura musiała zostać
    > zatwierdzona.

    Czyli harcerze, to osobna nacja?

    > Przypomnij sobie listę krajową. Kogo wladza wytypowała, ten zostawał
    > posłem. W powszechnych, demokratycznych wyborach, az do roku 1989...

    Ale przynajmniej władza. teraz jeden prezes to robi.

    > Jak sie było przed wojną chłopem małorolnym, to sie socjalizm mógł
    > podobac. A jak sie nie podobał, to Milicja/UB wytłumaczyla ...

    Milicja po wojnie miała raczej inne problemy.

    > No i co nazywasz "uczciwiej" ?

    Przynajmniej było wiadomo, kto tym rządzi.

    > No, dawniej to była demokracja, taki komendant niskiego szczebla
    > musial sluchac komendanta wyzszego, sekretarza rejonowej OP, SB,
    > wojewody, KW ...

    Oganiasz, że SB, to była część Urzędu i podlegała komendantowi?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 106. Data: 2023-06-06 06:23:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli harcerze, to osobna nacja?

    A harcerze to organ samorządu na przykład lekarzy?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 107. Data: 2023-06-06 11:28:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Jun 2023 23:56:03 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Czyli harcerze, to osobna nacja?

    W pewnym sensie.
    Ale wladzy nie sprawuja, chyba ze w harcowce.

    > Ale przynajmniej władza. teraz jeden prezes to robi.

    Nie wiem czy jeden prezes uklada wszystkie listy wyborcze, czy sie
    jednak konsultuje z towarzyszami z terenu.

    Ale nawet jak prezes da jedynke na liscie, to nie gwarantuje wyboru.
    No i prezesów jest wielu.

    > Milicja po wojnie miała raczej inne problemy.

    Głownie tłumaczenie tym, co im sie nie podobało.

    > Przynajmniej było wiadomo, kto tym rządzi.

    I rownie uczciwie zapisano w konstytucji ...

    > Oganiasz, że SB, to była część Urzędu i podlegała komendantowi?

    Głownemu?

    Bo juz na poziomie wojewódzkim, to podejrzewam, ze jak zastepca d/s SB
    powiedział, ze cos trzeba zrobic, to komendant przystępował do
    realizacji.
    A i na szczeblu głównym - SB naprawde podlegała KG, czy to tylko tak
    dla ulatwienia organizacji, a naprawde żyła własnym życiem ...

    Tak czy inaczej - władza dla komendanta miała wiele twarzy,
    i trzeba było wiedziec kto ma większość :-)

    J.

  • 108. Data: 2023-06-06 11:38:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Jun 2023 23:39:21 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Żaden, tylko po co?

    > Zgony rejestruje Urząd Stanu Cywilnego - bo nie wiem., o kogo0p pytasz.

    Jak dostaniecie zawiadomienie o trupie, to cos tam u siebie
    rejestrujecie - chocby fakt zgłoszenia :-)

    > No a jak byś chciał fałszywe tam wpisywać?

    Ja bym chcial prawdziwe weryfikowac.
    Wpisujesz dane z DO, i wyskakuje ze utracony, lub dobry, lub nieznany.
    Mogloby sie nawet zdjęcie z DO pokazac ...

    > A to są Twoje dane? Skoro nie Twój dowód.

    W jakim sensie nie mój?

    > O ile mi wiadomo, to nie.

    Moze i tak. Ale reszta milicjantow, to urzędnicy :-)

    Tylko stopnie jakies nie te ... ale PIs naprawil, teraz jest warta pod
    grobem nieznanego żólnierza, i "melduje starszy referent sztabowy" :-)

    J.

  • 109. Data: 2023-06-06 13:34:47
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    J.F napisał(a):
    > Policja bedzie zabezpieczac marsz opozycji 4 czerwca, w sile 4 tys
    > kulsonów.
    >
    > PiS sie czegoś boi? Bo przeciez nie z dobrego serca.
    > A decyzja na pewno nie komendanta :-)

    Co mówi prawo nt. zabezpieczania imprez/zgromadzeń?

    > Filmować chce, i pare tys pałek miec pod ręką?

    j.w

  • 110. Data: 2023-06-06 18:40:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.06.2023 o 13:34, alojzy nieborak pisze:

    > Co mówi prawo nt. zabezpieczania imprez/zgromadzeń?

    Generalnie się funkcjonariusze nudzili, chyba że mieli pilnować porządku
    w kolejce do biletomatu w metrze;) Co ciekawe zdecydowana większość tym
    razem miała imienniki - również ci z OPP.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!