  • 31. Data: 2011-06-20 12:19:27
    Temat: Re: mandat za spozycie piwka w parku
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (20.06.2011 14:15), Lady Heather wrote:
    > Użytkownik "Kamil"<a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Dygresja - "Park zajmuje powierzchnię 620 hektarów, ma 80 km ścieżek. Rośnie
    > w nim 600 tys. drzew i milion krzewów. "

    To niejeden las mniejszy niż ten park :).

    p. m.

  • 32. Data: 2011-06-20 13:39:19
    Temat: Re: mandat za spożycie piwka w parku
    Od: valdoozz <v...@o...pl>

    W dniu 2011-06-20 10:40, Kamil pisze:

    > To wyobraźmy sobie KAŻDEGO innego obywatela który "przypadkiem" złamie
    > oprawo i ponosi konsekwencje....np . idzie garować, a w domu zostaje
    > kobieta z np. dwójka dzieci...
    > No wyobraźmy sobie.... :))))
    >
    > A więc - popełnili wykroczenie/przestępstwo - poniosą stosowną karę, nawet
    > jeżeli będzie to czasowa utrata uprawnień do prowadzenia pojazdów.
    > Mógł myśleć jeden z drugim wcześniej o konsekwencjach. Dorośli ponoszą
    > konsekwencję za swoje postępowanie.

    Ewidentnie zostało popełnione, za co zostali obydwoje ukarani mandatami
    za spożywanie alkoholu w miejscu publicznym i śmiecenie. Bezdyskusyjnie.

    Chciałem poruszyć kwestie zatrzymania prawa jazdy. A to można
    kwestionować. Czy zostało tu popełnione wykroczenie. Jeden z kolegów w
    ogóle nie wsiadł na rower.

    Chyba ten drobny szczegół uciekł twojej uwadze. :-((

  • 33. Data: 2011-06-20 13:46:25
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (20.06.2011 15:39), valdoozz wrote:
> [...]
    > ogóle nie wsiadł na rower.
    >
    > Chyba ten drobny szczegół uciekł twojej uwadze. :-((

    Wybacz, ale 2 promile po 2 piwach brzmiały na tyle sensacyjnie, że nie
    dziwne że wątek zboczył daleko od tego czego się spodziewałeś :)

    p. m.

  • 34. Data: 2011-06-20 14:15:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/20/2011 4:03 AM, Massai wrote:
    > Teoretycznie można po 2 piwach wydmuchać 2 czy 4 promile - tylko
    > trzeba by dmuchać bezpośrednio po przepłukaniu ust tymże piwem.

    niemożliwe

  • 35. Data: 2011-06-20 14:55:07
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-20 14:15, Lady Heather pisze:
> [...]
    >

    > Dygresja - "Park zajmuje powierzchnię 620 hektarów, ma 80 km ścieżek. Rośnie
    > w nim 600 tys. drzew i milion krzewów. "

    Znamy ten schemat...
    Spotykamy się "Pod Różą", strzelamy po piwie, jedziemy koło zoo,
    planetarium, ogrodnictwa z powrotem pod Różę, strzelamy po piwie [...]
    Dla mnie trochę za krótkie odcinki. No i po piwie fajnie się wypoczywa,
    ale niefajnie pedałuje.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 36. Data: 2011-06-20 15:08:30
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    witek wrote:

    > niemożliwe

    Nie upieram się, trzeba by przetestować.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 37. Data: 2011-06-20 16:01:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/20/2011 5:59 AM, szerszen wrote:

    > wiadomości grup dyskusyjnych:itlu6s$nl1$...@i...gazeta.pl...

    > zjedz pawełka i zobacz ile ci alkomat pokaże, nie bierzesz pod uwagę, że
    > pomiar dokonany został prawie że w trakcie spożywania, więc w gębie i
    > przełyku cały czas mieli resztki piwa

    jak wy kurde pijecie? do płuc czy do żąłądka?
    No chyba, że wam policjant ten ustnik aż po sam żąłądek wepchnął.

  • 38. Data: 2011-06-20 16:01:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    >
    > zjedz pawełka i zobacz ile ci alkomat pokaże, nie bierzesz pod uwagę, że
    > pomiar dokonany został prawie że w trakcie spożywania, więc w gębie i

    Badanie się powtarza po 15 minutach. Można zażądać badana krwi.

  • 39. Data: 2011-06-20 16:14:20
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 20 Jun 2011 11:01:04 -0500, witek napisał(a):
    /../
    > jak wy kurde pijecie? do płuc czy do żąłądka? No chyba, że wam policjant
    > ten ustnik aż po sam żąłądek wepchnął.

    A zjedz se czekoladkę i niech Cie Robert pomierzy.

  • 40. Data: 2011-06-20 16:58:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/20/2011 11:14 AM, Smok Eustachy wrote:
    > Dnia Mon, 20 Jun 2011 11:01:04 -0500, witek napisał(a):
    > /../
    >
    > A zjedz se czekoladkę i niech Cie Robert pomierzy.

    wyjdzie zero.