  • 11. Data: 2006-12-24 11:22:49
    Temat: Re: mandat za kradziez...
    Od: alugastrin <...@...pl>

    W dniu 2006-12-24 10:36, cangre napisał(a):
    > A istnieje mozliwosc rozlozenia takiego mandatu na raty? Jestem studentem i
    > 300 zl to troszke duzo dla mnie aby zaplacic jednorazowo.Jesli mozna to jak
    > i gdzie rozlozyc to na raty?

    Sluchaj zlodzieju, szkoda ze minely te czasy kiedy za kradziez odcinano
    reke.

  • 12. Data: 2006-12-24 20:19:50
    Od: s...@o...pl

    hello.

    nie bedziesz notowany w Krajowym Rejestrze Karnym / a tego zaświadczenia z KRK
    wymagaja z reguly pracodawcy / tam sa tylko zamieszczane kary za wykroczenia za
    ktore orzeczono kare aresztu / zobacz sobie tekst ustawy o Krajowym Rejestrze
    Karnym na www.sejm.gov.pl w razie watliwosci /

    a bedziesz juz zapewne na "pałach" w komputerze na komisariatach, takze
    informacje o tym ukaraniu moga sie jedynie dowiedziec prakycznie policjanci.
    za udzielanie informacji z tej ich bazy danych na zewnatrz moga dostac
    postepowanie dyscyplinarne od przelozonego takze nie ma raczej obawy ze ktos sie
    dowie..

    swoja droga powinienes sie wziaść do roboty jak cos chcesz miec a nie krasc !!!

  • 13. Data: 2006-12-24 22:43:48
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Odsetek może i nie nalicza, ale ma swoje koszty i bierze swoją dolę
    > wiekszą niż te "odsetki". Pzdr.

    W przypadku mandatów jest to to kilka zł. Nie pamiętam ile, ale dosłownie:
    kilka lub kilkanaście.

    --
    Lukasz

  • 14. Data: 2006-12-25 04:13:33
    Od: "Artur B." <n...@e...ha.ha>

    "cangre" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > przyjalem mandat to tylko musze go zaplacic? Czy na adres zamieszkania
    > dostane jakies pismo odnosnie tej kradziezy?I w koncu co jesli nie zaplace

    hehe, ja kiedys gumy ukradlem z tesco. Ale mnie ochrona przylapala, nie wiem
    jak oni to zauwazyli.
    Glin nie wzywali (niby pozno bylo i obiecali gliniarzom ze juz nie beda tego
    dnia ;-) , musialem zaplacic przy kasie za gumki. Wstydu sie najadlem. Od
    tego czasu nie kradne. Nie ma to jak dobra resocjalizacja. ;-)

    BTW. Tez jestem studentem, to prawda ze cholota studiuje teraz straszna.

  • 15. Data: 2006-12-25 08:07:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Artur B.* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > BTW. Tez jestem studentem, to prawda ze cholota studiuje teraz straszna.
    ^^^^^^^

    No właśnie, nie tylko hołota ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 16. Data: 2006-12-25 11:20:21
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Sluchaj zlodzieju, szkoda ze minely te czasy kiedy za kradziez odcinano
    > reke.
    To napisał ktoś taki co nigdy nie jechał tramwajem bez biletu, nie sluchał
    kradzionych pisenek, nie grał w kradzione gry... . Zawsze oddawał co pożyczył ... .
    Dobry jesteś. Jak krzyczy złodziej kiedy go gonią, LAPAC ZłODZIEJA KRZYCZY.
    Zamiast głupio moralizować poogladaj oczami wyobraźni jak prezentują się Twoje
    lapy w słoju z formaliną. Dalej szkoda Ci tamtych czasow? Tomek

  • 17. Data: 2006-12-25 22:18:01
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Tomek napisał(a):

    > To napisał ktoś taki co nigdy nie jechał tramwajem bez biletu,

    A to jest kradziez?

    > nie sluchał
    > kradzionych pisenek,

    Co to sa kradzione piosenki?

    > nie grał w kradzione gry

    Co to sa kradzione gry?

    > lapy w słoju z formaliną. Dalej szkoda Ci tamtych czasow? Tomek

    Skoncz bo Ci sie chyba grupy pomylily :)

    Jacek

  • 18. Data: 2006-12-26 12:16:15
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > A to jest kradziez?

    > Co to sa kradzione piosenki?

    > Co to sa kradzione gry?

    > Skoncz bo Ci sie chyba grupy pomylily :)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Jacek
    To wolna grupa i mogę pisac co mi się podoba. Nie moja wina że wszyscy są
    zlodziejami. Tomek

  • 19. Data: 2006-12-26 13:10:00
    Od: alugastrin <...@...pl>

    W dniu 2006-12-26 13:16, Tomek napisał(a):

    > To wolna grupa i mogę pisac co mi się podoba. Nie moja wina że wszyscy są
    > zlodziejami. Tomek

    Nie wszyscy. Nie mierz innych swoja miara. Zlodziejem jest ten "student"
    (swoja droga zenada - jeszcze kilka lat temu nie do pomyslenia bylo zeby
    taki element trafial na studia) i to zalosnym sklepowym zlodziejaszkiem.

  • 20. Data: 2006-12-26 14:30:15
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Nie wszyscy. Nie mierz innych swoja miara. Zlodziejem jest ten "student"
    > (swoja droga zenada - jeszcze kilka lat temu nie do pomyslenia bylo zeby
    > taki element trafial na studia) i to zalosnym sklepowym zlodziejaszkiem.

    Nie kłam ze nie wszyscy bo wszyscy. Zlodziejem jest kazdy kto coś ukradnie. Ten
    student też nim jest. Mial pecha bo go zlapali. To że kogoś nie zlapią jak
    ukradnie nie znaczy że nie jest złodziejem. Czepiasz się ze student ukradł.
    Politycy kradną, jakąś sędzinę zlapali jak kradła w sklepie, burmistrz
    przygranicznego miasta nie mógł pojechać za granicę bo by go zdrutowali za
    kradzież w markecie a adwokat co przeciąga sprawę żeby więcej zarobić to moze
    nie złodziej? Oni wszyscy kilka lub kilkanaście lat wcześniej byli studentami.
    Tak ich naszło żeby zaczać kraśc od niedawna? Tomek