  • 1. Data: 2006-12-23 12:36:44
    Temat: urlop w pierwszym i drugim roku pracy
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    witam,

    Dla mnie to prawie oczywiste, ale potrzebuję potwierdzenia.

    W tym roku zacząłem pierwszą pracę, za każdy miesiąc dostawałem
    (1/12)*20 dni urlopu.

    W przyszłym roku dostaję już normalne 20 dni czy też "na raty"?
    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 2. Data: 2006-12-23 13:06:00
    Temat: Re: urlop w pierwszym i drugim roku pracy
    Od: "Dominika" <r...@w...pl>

    > W tym roku zacząłem pierwszą pracę, za każdy miesiąc dostawałem
    > (1/12)*20 dni urlopu.
    >
    > W przyszłym roku dostaję już normalne 20 dni czy też "na raty"?

    Normalnie, w styczniu "z góry".
    Przy czym w roku, w którym mija Ci 10 lat pracy, tez w styczniu dostajesz 20
    dni a dopiero w konkretnym dniu, kiedy te 10 lat mija - dokładają Ci 6 dni.
    I od następnego stycznia masz już co roku 26 dni urlopu.
    Pozdrawiam
    Dom

  • 3. Data: 2006-12-23 13:34:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Dominika* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > a dopiero w konkretnym dniu, kiedy te 10 lat mija - dokładają Ci
    > 6 dni. I od następnego stycznia masz już co roku 26 dni urlopu.

    A jeszcze dokładniej: w tym pierwszym roku dokładają proporcjonalnie do
    liczby miesięcy, które zostały do końca roku. Czyli jeśli prawo do 26
    dni urlopu nabywasz w lipcu to dokładają 6/12 z 6 dni, jeśli w
    listopadzie - 2/12 z 6 dni itd.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl