  • 1. Data: 2006-12-23 18:05:18
    Temat: mandat za kradziez...
    Od: "cangre" <k...@p...onet.pl>

    Zostalem zatrzymany w sklepie za kradziez towaru, otrzymalem od policji
    mandat karny w wysokosci 300 zl. Mam pytanie czy to zostanie mi odnotowane w
    aktach, wczesniej nie bylem karany.Czy sprawa trafi pod sad czy jesli
    przyjalem mandat to tylko musze go zaplacic? Czy na adres zamieszkania
    dostane jakies pismo odnosnie tej kradziezy?I w koncu co jesli nie zaplace
    tego mandatu jakie sa procedury?

  • 2. Data: 2006-12-23 18:43:14
    Temat: Re: mandat za kradziez...
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    Ciesz sie i płać (płacz i płać) jeszcze kilka lat temu siedzial bys za to
    2-3 lata baranie!

  • 3. Data: 2006-12-23 18:45:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PPC" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Ciesz sie i płać (płacz i płać) jeszcze kilka lat temu siedzial bys za to 2-3
    > lata baranie!

    Eeee! Za większe kradzieże niekaralni dostają zawiasy.

  • 4. Data: 2006-12-23 18:46:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "cangre" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Jeśli zapłacisz mandat, to nie do domu już nic nie będzie przychodzić.
    Odnotowane jest, ale w takim miejscu, ze nikt poza policją o tym się nie dowie.

  • 5. Data: 2006-12-23 21:43:08
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    cangre napisał(a):
> [...]
    > przyjalem mandat to tylko musze go zaplacic? Czy na adres zamieszkania
    > dostane jakies pismo odnosnie tej kradziezy?I w koncu co jesli nie zaplace

    Nie. Zapewne wartosc skradzionych rzeczy nie przekroczyla 250 zl wiec
    zostalo to potraktowane jako wykroczenie. Policjanci mogli Cie na
    miejscu ukarac mandatem karnym, lub skierowac sprawe do sadu grodzkiego.
    Ukaranie mandatem konczy sprawe po prostu.

    Jacek

  • 6. Data: 2006-12-23 22:50:47
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > I w koncu co jesli nie zaplace tego mandatu jakie sa procedury?

    Wtedy ściaga Cię komornik, ale ten NIE NALICZA ODSETEK od mandatów, więc nie
    opłaca się płacić od razu. IMHO lepiej nie płacić i czekać na komornika.
    Zgłosi się pewnie za rok. Pewnie od razu ściągnie Ci z pensji. No ale jak
    nie chcesz, żeby się rodzinka dowiedziała, albo w pracy, to zapłać od razu.

    --
    Lukasz

  • 7. Data: 2006-12-23 23:52:17
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > przyjalem mandat to tylko musze go zaplacic? Czy na adres zamieszkania
    > dostane jakies pismo odnosnie tej kradziezy?I w koncu co jesli nie zaplace

    To trafiłeś na policjantów, którym sie robić nie chciało... normalnie
    miałbyś wniosek do sądu grodzkiego... ale pewnie kończyli zmianę, a tu tyle
    pisania... :-) Płać i nie grzesz więcej...

    Igor
    www.serwisprawa.pl
    Sprawiedliwość idzie za prawem...

  • 8. Data: 2006-12-24 07:29:23
    Od: "Zbig.T" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości

    > Wtedy ściaga Cię komornik, ale ten NIE NALICZA ODSETEK od mandatów,
    > więc nie
    > opłaca się płacić od razu. IMHO lepiej nie płacić i czekać na
    > komornika.

    Odsetek może i nie nalicza, ale ma swoje koszty i bierze swoją dolę
    wiekszą niż te "odsetki". Pzdr.

  • 9. Data: 2006-12-24 09:36:26
    Od: "cangre" <k...@p...onet.pl>

    A istnieje mozliwosc rozlozenia takiego mandatu na raty? Jestem studentem i
    300 zl to troszke duzo dla mnie aby zaplacic jednorazowo.Jesli mozna to jak
    i gdzie rozlozyc to na raty?

  • 10. Data: 2006-12-24 10:02:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    cangre napisał(a):

    > Jestem studentem i

    Ładnych mamy teraz studentów ... to jeszcze w sklepie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"