  • 1. Data: 2006-12-23 18:43:38
    Temat: dlaczego przyznanie sie jest takie wazne
    Od: "zulu" <k...@c...pl>

    nie znam procedury karnej ale zawsze wydawalo mi sie, ze ludzie sa
    aresztowani a potem skazywani na podstawie dowodow - dlaczego
    zatem, jesli wierzyc temu co pisze prasa, organom scigania tak bardzo
    zalezy na przyznaniu sie przez oskarzonego, ze korzystaja do tego
    celu z maksymalnych dostepnych srodkow takich jak aresztowanie
    ciezarnej czy wczesniej w sprawie poznanskiej firmy komputerowej
    przez prawie całkowite ograniczenie prawa do widzenia z rodzina ...

    http://fakty.interia.pl/kraj/news/ksiegowa-dochnala-
    urodzila-w-areszcie,851070,3

  • 2. Data: 2006-12-23 18:51:41
    Temat: Re: dlaczego przyznanie sie jest takie wazne
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    "zawsze wydawalo mi sie"

    Dobrze ci sie wydawalo!

    Jak mozesz to spierdalaj z tego debilnego Kraju !

  • 3. Data: 2006-12-23 21:25:08
    Od: "zulu" <k...@c...pl>

    Użytkownik "PPC" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
    > "zawsze wydawalo mi sie"
    >

    > Dobrze ci sie wydawalo!
    >
    > Jak mozesz to spierdalaj z tego debilnego Kraju !

    dzieki za zyczenia - tak sie zastanawiam dlaczego nikt u nas nie powola
    jakiegos ACLU - Poland Civil Liberties Union ... :-) ladnie brzmi ...
    nie chodzi mi o jakas nowa samoobrone ale o organizacje zajmujaca
    sie ochrona praw obywatelskich przed zakusami ze strony panstwa ...
    bez tego jest zwichnieta rownowaga ... skoro widac juz, ze te
    wszystkie fundacje helsinskie i inne na nic sie zdadza to moze
    ktos by zrobil jakas alternatywe ...

  • 4. Data: 2006-12-23 21:27:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    zulu napisał(a):

    [ciach ...]

    Confessio est optima probatio.

    Confessio est regina probationum.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 5. Data: 2006-12-23 21:34:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zulu" <k...@c...pl> napisał w wiadomości

    Ważne jest nie tyle przyznanie się, co złożone wyjaśnienia. W większości spraw
    są takie aspekty, które zna tylko sprawca. Jeśli przyznający się je zna, to jest
    to dowód na jego winę. Z drugiej strony upraszcza to znakomicie proces. Zgodnie
    z kpk nie trzeba nic więcej udowadniać.

  • 6. Data: 2006-12-23 21:37:46
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    Jesli masz mozliwosc zerknij do literatury z przed 2 tysiecy lat, mozna
    spokojnie powiedziec ze nic sie nie zmienilo !

  • 7. Data: 2006-12-23 21:49:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Zgodnie z kpk nie trzeba nic więcej udowadniać.

    Prokurator który wysłałby do sądu akt oskarżenia wyłącznie w oparciu o
    przyznanie się byłby mocnym ryzykantem.

  • 8. Data: 2006-12-23 22:16:32
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    Ze statystyk wynika ze w 70% winny przyznal sie po mordobiciu , delikatnej
    prsfazji lub z poczucia winy!

  • 9. Data: 2006-12-23 22:18:29
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    Ty chyba jestes bardzo oderwany od rzeczywistosci !

  • 10. Data: 2006-12-23 22:20:35
    Od: "zulu" <k...@c...pl>

> [...]
    > zna, to jest to dowód na jego winę. Z drugiej strony upraszcza to
    > znakomicie proces. Zgodnie z kpk nie trzeba nic więcej udowadniać.

    czyli z punktu widzenia policji czy oskarzenia daje to mozliwosc pojscia
    na latwizne ?