  • 11. Data: 2003-10-19 13:45:56
    Temat: Re: mandat, pieszo na czerwonym świetle
    Od: "Wojtek Dendys" <i...@s...incognito.pl>

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bmtv22$m4r$...@t...icpnet.pl...

    > Łamię! Ale nie beczę jak mnie spotka za to kara.

    Ja też nie beczę ale jestem zdenerwowany : )

    > Poważnie tak na ciebie mówią??? Dlaczego?

    nie, nie mówią tak na mnie :) Widzę, że poczułeś się dotknięty ;) Wielkie
    sorry, za agresję. Jestem pacyfistą, ale byłem nieznacznie poruszony.

    > Lubisz chodzić po zaśmieconym lub zablokowanym autamo chodniku? No cóż
    różne
    > gusta ludzie mają.Jedni lubią śledzie a inni jak im spod pachy jedzie;)
    > Ja lubię czyste chodniki.

    Ja też, ale to nie był chodnik, tylko boisko szkolne. W pobliżu żadnych
    popielniczek : ) A taki pedantyzm to absurd. Bo mandatem tego nie zmienisz,
    nawet w minimalnym stopniu. Tu trzeba zmiany świadomości.

    > Z twojego posta wynika że nie.Uważasz że zrobiłeś dobrze nie czekając na
    > zielone światło.
    > A więc upomnienie nic by nie dało.

    Dałoby to, że nie byłbym wkurzony na straż miejską i pomyślał, że to spoko
    kolesie, którzy nie dają mandatów tak od razu za byle co.

    > za coś tak idiotycznego jak

    > Nie wiedziałeś że to zabronione? Nie wiedziałeś że za to grozi mandat?
    > Dlaczego spodziewasz się że inni mają martwić się o twój portfel jeśi sam
    > to nie dbasz?Przeszedłeś na czerwonym z biedy??

    Przeszedłem na czerwonym bo nie jestem dziwakiem który stoi tam gdzie nic
    nie jedzie.

    > " Twoja logika ma się tak do logiki jak akademia pierwszomajowa do
    akademii
    > medycznej" ;))

    No cóż to tylko Twoja opinia. Moja jest taka, że Twoja logika jest
    pedantyczna jest czerwone, nic nie jedzie: stój! A jak dostaniesz mandat,
    trudno, płać! Nie masz prawa być wkurzonym na nieadekwatność.

    > Jeśli decydujesz się na łamanie prawa (a przejście na czerwonym jest
    > łamaniem prawa) to nie bądź zaskoczony karą za to.

    A zaskoczony będę bo to głupota. Oki doki. Mandatu nie dostałem ja tylko
    moja koleżanka. A posta napisałem w taki sposób aby był bardziej przejżysty.
    Widzisz zatem, że nie jestem zdenerwowany karą pieniężną ale absurdem
    sytuacji.

    Pozdrawiam,
    Wojtek Dendys

  • 12. Data: 2003-10-19 14:10:08
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Wojtek Dendys" <i...@s...incognito.pl> napisał w
    wiadomości news:bmu4ha$l3$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > akademii
    >
    > No cóż to tylko Twoja opinia. Moja jest taka, że Twoja logika jest
    > pedantyczna jest czerwone, nic nie jedzie: stój! A jak dostaniesz mandat,
    > trudno, płać!

    To nie moja logika. To jest prawo.

    > Widzisz zatem, że nie jestem zdenerwowany karą pieniężną ale absurdem
    > sytuacji.

    Zapewniam Cię że ogół społeczeństwa absurdu tu nie widzi.

    Pozdr
    Leszek

  • 13. Data: 2003-10-19 14:25:56
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    > Zapewniam Cię że ogół społeczeństwa absurdu tu nie widzi.
    Leszku ja widzę absurd. To jest debilizm... a mandaty dziś to taki
    nieoficjalny podatek. Tak jak w całej UE. qrwa ale czasy!!!
    Komuna mentalna....

    Pozdrawiam.

  • 14. Data: 2003-10-19 14:38:04
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Bob" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Leszku ja widzę absurd.

    Ale Ty nie jesteś reprezentatywny.Zapytaj np. rodziców czy są za czy przeciw
    karaniu mandatami za przechodzenie lub przejeżdżanie na czerwonym świetle.

    >To jest debilizm... a mandaty dziś to taki
    > nieoficjalny podatek.

    Powtórzę-nie jesteś reprezentatywny. Poczekaj z sądem do czasu aż za ciężko
    zarobione pieniążki kupisz sobie samochód a "ktoś" Ci go rozwali. Zobaczymy
    wtedy czy będziesz za tym aby ten "ktoś" pozostał bezkarny.
    Świat już jest tak zorganizowany że za złamanie prawa grozi kara czy Ci się
    to podoba czy nie.

    Pozdr
    Leszek

  • 15. Data: 2003-10-19 14:52:05
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

> [...]
    > wtedy czy będziesz za tym aby ten "ktoś" pozostał bezkarny.
    > Świat już jest tak zorganizowany że za złamanie prawa grozi kara czy Ci

    Tak ja widziałem jak w UE jechali ludzie na podwójnej ciągłej z ciągnikiem
    rolniczym i go nie wyprzedzali!!!
    Zaboczysz za pare lat będzie to samo u nas...ciężkie czasu ciężko się
    oddycha...wszędzie podatki...

    Pozdrawiam...

    państwo powinno być sprawiedliwe, ale też rozsądne bo inaczej ludzie tracą
    szacunek...nie wspomne o "okradaniu fiskusa"...połowa ludzi tak robi i co?
    państwo pasożytnicze jest zawsze biedne i zadłużone...a tracą ludzie...

  • 16. Data: 2003-10-19 15:14:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > państwo pasożytnicze jest zawsze biedne i zadłużone...a tracą ludzie...

    Państwo to MY i to my poprzez naszych wybrańców decydujemy jakie jest prawo
    co jest dla społeczeństwa dobre.Zapomniałeś że czasy "komuny" się skończyły
    i nie ma już podziału na "my" i "oni" ??
    Chyba że tak jak "trzepnięty" Arek masz jakąś "swoją" teorię spiskową o
    rządach żydo-komuny w Polsce;))
    Społeczeństwo poprzez swoich przedstaicieli zadecydowało że na świetle
    czerwonym się stoi a za niestosowanie się do tego przepisu jest kara
    określona w taryfikatorze.Tak więc widzisz, daremne żale.

    Pozdr
    Leszek

  • 17. Data: 2003-10-19 16:17:53
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Bob" <m...@o...pl> popełnił 19 paź 2003 na pl.soc.prawo utwór

    > Tak ja widziałem jak w UE jechali ludzie na podwójnej ciągłej z
    > ciągnikiem rolniczym i go nie wyprzedzali!!!
    Wiesz, w jednym z krajów UE, nie wiedzieć czemu, ludzie po prostu uważają,
    że jeżeli ktoś namazał taką podwójną ciągłą, to widocznie z sensem
    i w jakimś celu. Na przykład ich bezpieczeństwa. I w większości przypadków
    się to sprawdza.
    Nie mitologizowałbym jednak praworządności owej nacji,
    wszak Polizei istnieje tam, i na brak pracy nie narzeka,
    nie tylko z powodu Polaków i Turków.

    A w sprawie opisywanej w wątku obie strony wykazały się brakiem rozsądku.
    Autor- bo wlazł na czerwonym na oczach SM czym być może _zmusił_
    ich do reakcji
    SM- bo w okolicznościach opisanych (0 ruchu, sygnalizacja nie widzieć
    czemu o tej porze w trybie dziennym) szczególna skrupulatność w udzielaniu
    pouczenia byłaby wytarczającą karą ;)

    No chyba że autor wątku nie opisał wszystkiego i czymś sobie zasłużył na
    50zł (BTW czy to najwyższa kara za to wykroczenie?)

    --
    pozdro
    poreba

  • 18. Data: 2003-10-19 16:32:02
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > A w sprawie opisywanej w wątku obie strony wykazały się brakiem rozsądku.
    > Autor- bo wlazł na czerwonym na oczach SM czym być może _zmusił_

    Dokładnie tak! I dlatego nie było pouczenia.

    > (BTW czy to najwyższa kara za to wykroczenie?)

    Mogli wlepić 100.Jeśli wlazł na ich oczach to tyle powinien dostać.

    art. 92 § 1 lub art. 90 Niestosowanie się do znaków lub sygnałów
    drogowych dotyczących ruchu pieszych § 30 lub § 39 w zw. z § 40 lub § 98
    ust. 21) do 100

    Pozdr
    Leszek

  • 19. Data: 2003-10-19 18:05:21
    Od: Arek <a...@e...net>

    Leszek rzecze:
    [..]
    > Chyba że tak jak "trzepnięty" Arek masz jakąś "swoją" teorię spiskową o
    > rządach żydo-komuny w Polsce;))

    Ostrzegam Cię leszek, że jeszcze raz o mnie skłamiesz a obiję Ci mordę
    tak jak by to zrobił każdy Twój normalny kolega.
    Łapiesz.

    Więc w te pędy odszczekaj to kłamstwo na mój temat.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 20. Data: 2003-10-19 18:56:55
    Od: kam <X...@X...plX>

    Arek wrote:
    > Ostrzegam Cię leszek, że jeszcze raz o mnie skłamiesz a obiję Ci mordę
    > tak jak by to zrobił każdy Twój normalny kolega.
    > Łapiesz.
    > Więc w te pędy odszczekaj to kłamstwo na mój temat.

    A co było kłamstwem?

    KG