  • 21. Data: 2003-10-19 20:14:57
    Temat: A co studiujesz
    Od: "tomek tarasiuk" <l...@g...WYTNIJ.pl>

    Bo po tym co napisałeś wynika że do podstawówki chodzisz. Żeby studiować to
    trzeba najpierw maturę mieć. Nie można mieć matury jak się;
    1. WYŁANCZA zamiast wyłączać.
    2. Pisze DRESIAŻ zamiast dresiarz.
    3. A Twoje tłumaczenia są PRZEJŻYSTE zamiast przejrzyste.
    Moim skromnym zdaniem Tobie należy się również mandat, za plugawienie języka
    ojczystego. I nie zasłaniaj się dysleksją bo jej nie masz. Widać to po
    tekscie jaki napisałeś. Jesteś po prostu niedouczony. Nie kompromituj sie
    następnym razem. Jest mnóstwo programów które sprawdzą za ciebie ortografię.
    A tak na marginesie. Jeśli jesteś studentem to czarno widzę przyszłość. Tomek

  • 22. Data: 2003-10-20 02:32:00
    Temat: Re: mandat, pieszo na czerwonym świetle
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bmujof$j5l$1@news.onet.pl

    > Ostrzegam Cię leszek, że jeszcze raz o mnie skłamiesz a obiję Ci mordę
    > tak jak by to zrobił każdy Twój normalny kolega.
    > Łapiesz.
    > Więc w te pędy odszczekaj to kłamstwo na mój temat.
    > Arek

    Jeden proces o grozbe karalna (wobec mnie) to za malo jak widze?
    Ze o zniszczeniu mienia i przekretach mienia nie wspomne (sledztwa ciagle w
    toku wiec nie moge [jeszcze] napisac ze jestes winny... ale do czasu ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 23. Data: 2003-10-20 02:40:07
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

> [...]

    > Arek

    Jeden proces o grozbe karalna (wobec mnie) to za malo jak widze?
    Ze o zniszczeniu mienia i przekretach gospodarczych nie wspomne (sledztwa

  • 24. Data: 2003-10-20 08:07:28
    Od: "Marcin M." <s...@p...onet.pl>

    --
    . Do cholery
    > przecież bardzo często sygnalizację się wyłancza w godzinach nocnych.
    > Dlaczego?! Bo wtedy nie ma tylu samochodów i stanie na czerwonym traci
    sens!
    ------
    i tu masz racje, ja nawet slyszalem wypowiedz Pana Konkola - KGP - ze mona
    przejsc , przejehac na czerwonym swietle w godzinach nocnych, jezeli
    zachowamu szczegolna ostroznosc
    ----------------
    Marcin

  • 25. Data: 2003-10-20 08:34:10
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin M." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i tu masz racje, ja nawet slyszalem wypowiedz Pana Konkola - KGP - ze mona
    > przejsc , przejehac na czerwonym swietle w godzinach nocnych, jezeli

    A mozesz podac podstawe prawna?
    Bo z tego co sie orientuje to w RP prawo stanowi parlament a nie wypowiedzi
    chocby najwyzej postawionych urzednikow administracji publicznej...

  • 26. Data: 2003-10-20 08:54:29
    Od: "Marcin M." <s...@p...onet.pl>

    > A mozesz podac podstawe prawna?
    > Bo z tego co sie orientuje to w RP prawo stanowi parlament a nie
    wypowiedzi
    > chocby najwyzej postawionych urzednikow administracji publicznej...
    ---------------

    Nestety, zapewne nie znajde, ale jest jeszcze cos takiego jak precedens -
    prawda...
    ...nie chce sie spierac, przekazalem tylko swoja wiedze na ten temat, moze
    wrto byloby sie w to zaglebic...i tyle .... MEOT
    -----
    Marcin

  • 27. Data: 2003-10-20 09:26:34
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

> [...]
    > ---------------
    >
    > Nestety, zapewne nie znajde, ale jest jeszcze cos takiego jak precedens -

    Owszem ale w systemie common law - niestety najblizej w Wielkiej Brytanii
    ;-)

  • 28. Data: 2003-10-20 09:41:09
    Od: Arek <a...@e...net>

    kam rzecze:
    > A co było kłamstwem?

    Uraziły mnie rządy żydo-komuny.
    I jutro poleci wniosek do prokuratury o ściganie NORMALNEGO Leszka.
    Dostanie karny wyrok i zobaczymy czy będzie dalej normalnym w swoim
    towarzystwie normalnych obywateli.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 29. Data: 2003-10-20 09:55:43
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ze o zniszczeniu mienia i przekretach gospodarczych nie wspomne (sledztwa
    > ciagle w toku wiec nie moge [jeszcze] napisac ze jestes winny... ale do

    Przestańcie reagować na posty popaprańca. Widząc że szczeka w próżni sam się
    zniechęci;)

    Pozd
    Leszek

  • 30. Data: 2003-10-20 14:54:45
    Temat: Re: A co studiujesz
    Od: "Wojtek Dendys" <i...@s...incognito.pl>

    Użytkownik tomek tarasiuk <l...@g...WYTNIJ.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bmurc0$mvl$...@i...gazeta.pl...
    > Bo po tym co napisałeś wynika że do podstawówki chodzisz. Żeby studiować
    > trzeba najpierw maturę mieć. Nie można mieć matury jak się;

    Zapewniam cię, że można mam maturę zdaną na 4 pisemną i 5 ustną z polskiego.

> [...]
    ortografię.
    > A tak na marginesie. Jeśli jesteś studentem to czarno widzę przyszłość.

    Etam, nawet nie będę się rozpisywał :) A co jesteś wróżka? Gdzie moją
    przyszłość zobaczyłeś? W kryształowej kuli? Daj więc sobie spokój :-P

    Pozdrawiam,
    Wojtek Dendys