    From: "Wojtek Dendys" <i...@s...incognito.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandat, pieszo na czerwonym świetle
    Date: Sun, 19 Oct 2003 15:45:56 +0200

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bmtv22$m4r$...@t...icpnet.pl...

    > Łamię! Ale nie beczę jak mnie spotka za to kara.

    Ja też nie beczę ale jestem zdenerwowany : )

    > Poważnie tak na ciebie mówią??? Dlaczego?

    nie, nie mówią tak na mnie :) Widzę, że poczułeś się dotknięty ;) Wielkie
    sorry, za agresję. Jestem pacyfistą, ale byłem nieznacznie poruszony.

    > Lubisz chodzić po zaśmieconym lub zablokowanym autamo chodniku? No cóż
    różne
    > gusta ludzie mają.Jedni lubią śledzie a inni jak im spod pachy jedzie;)
    > Ja lubię czyste chodniki.

    Ja też, ale to nie był chodnik, tylko boisko szkolne. W pobliżu żadnych
    popielniczek : ) A taki pedantyzm to absurd. Bo mandatem tego nie zmienisz,
    nawet w minimalnym stopniu. Tu trzeba zmiany świadomości.

    > Z twojego posta wynika że nie.Uważasz że zrobiłeś dobrze nie czekając na
    > zielone światło.
    > A więc upomnienie nic by nie dało.

    Dałoby to, że nie byłbym wkurzony na straż miejską i pomyślał, że to spoko
    kolesie, którzy nie dają mandatów tak od razu za byle co.

    > za coś tak idiotycznego jak

    > Nie wiedziałeś że to zabronione? Nie wiedziałeś że za to grozi mandat?
    > Dlaczego spodziewasz się że inni mają martwić się o twój portfel jeśi sam
    > to nie dbasz?Przeszedłeś na czerwonym z biedy??

    Przeszedłem na czerwonym bo nie jestem dziwakiem który stoi tam gdzie nic
    nie jedzie.

    > " Twoja logika ma się tak do logiki jak akademia pierwszomajowa do
    akademii
    > medycznej" ;))

    No cóż to tylko Twoja opinia. Moja jest taka, że Twoja logika jest
    pedantyczna jest czerwone, nic nie jedzie: stój! A jak dostaniesz mandat,
    trudno, płać! Nie masz prawa być wkurzonym na nieadekwatność.

    > Jeśli decydujesz się na łamanie prawa (a przejście na czerwonym jest
    > łamaniem prawa) to nie bądź zaskoczony karą za to.

    A zaskoczony będę bo to głupota. Oki doki. Mandatu nie dostałem ja tylko
    moja koleżanka. A posta napisałem w taki sposób aby był bardziej przejżysty.
    Widzisz zatem, że nie jestem zdenerwowany karą pieniężną ale absurdem
    sytuacji.

    Pozdrawiam,
    Wojtek Dendys