  • 1. Data: 2003-10-18 22:05:58
    Temat: Reklamacja a zwrot pieniedzy
    Od: "Pantera21" <P...@p...interia.pl>

    Kupiłem 3 tygodnie temu w sklepie komputerowym karte graficzną i naped Combo
    na raty. Po przywiezieniu do domu okazało się ze karta była uszkodzona.
    Karta została przyjęta na reklamacje. Niestety nie maja juz takich kart w
    ofercie a ceny pozostałych sa nieco wygórowane w porównaniu z inymi
    sklepami. Czy mogę zarządać zwrotu pieniezy za kartę mimo tego że wziołem ją
    na raty? W razie problemów na jakie & się powoływać?

  • 2. Data: 2003-10-19 00:37:20
    Temat: Re: Reklamacja a zwrot pieniedzy
    Od: "PNS" <p...@b...pl>

    >W razie problemów na jakie & się powoływać?

    jak ja sie powolalem na paragrafy w firmie komputereowej (KC mialem w rece
    otwarty na odpowiedniej stronie) to wlasciciel mnie wysmial (okazal swoja
    nieznajomosc prawa tym czym mowil) i powiedzial zebym szedl do sadu...

    PNS

  • 3. Data: 2003-10-19 05:18:24
    Od: "Pantera21" <P...@p...interia.pl>

    No dobrze. Ale czy mam prawo zarządać zwrotu równowartości karty w formie
    pieniężnej czy tez musze wziąść inna droższą i dopłacić równowartość?

  • 4. Data: 2003-10-19 08:45:54
    Od: kam <X...@X...plX>

    Pantera21 wrote:
    > No dobrze. Ale czy mam prawo zarządać zwrotu równowartości karty w formie
    > pieniężnej czy tez musze wziąść inna droższą i dopłacić równowartość?

    Możesz (wymiana jest niemożliwa), art.8 ust.4 ustawy o szczególnych
    warunkach sprzedaży konsumenckiej (po warunkiem, że jesteś konsumentem,
    czyli nie kupiłeś tego na firmę itp.).

    A raty - jeśli to kredyt, to cokolwiek dzieje się z kartą nie ma wpływu
    na obowiązek jego płacenia.

    KG

  • 5. Data: 2003-10-19 08:48:23
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Pantera21" <P...@p...interia.pl> napisał w wiadomości
    > No dobrze. Ale czy mam prawo zarządać zwrotu równowartości karty w formie
    > pieniężnej czy tez musze wziąść inna droższą i dopłacić równowartość?
    >
    > Użytkownik "PNS" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    Mozesz zadac wymiany na nowa albo odstapic od umowy (wziac pieniazki).
    Zob ust o szcegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej albo poszukaj na
    grupie - jakies 2 tyg temu byly podobne dyskusje.
    Pozdrawiam.