  • 11. Data: 2004-01-06 09:56:16
    Temat: Re: licencja na program z gazety
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Radek wrote:

    > mysle, ze taka forma odsprzedazy z Twojej strony nie jest naruszenie praw
    > autorskich
    >
    > Radek.

    Probujecie bawic sie we wrozki...

    Zwykle na krazku jest napisane, ze nie wolno go sprzedawac bez gazety.
    Z gazeta zawsze odsprzedac wolno. To jesli chodzio krazek.

    Co do programu -jak pisalPan Radek nalezyprzeczytac licencje.
    (i gazete).
    Jesli licencja jest dla czytelnikow gazety - to jest ona (gazeta)
    dowodem legalnosci. Jesli jest to jednak free momo ze instalowane z krazka.
    watpie by ten krazek byl potrzebny.

    Boguslaw

  • 12. Data: 2004-01-06 16:32:11
    Od: "Radek" <r...@p...onet.pl>

    > Zwykle na krazku jest napisane, ze nie wolno go sprzedawac bez gazety.
    > Z gazeta zawsze odsprzedac wolno. To jesli chodzio krazek.

    zgadza sie

    > Co do programu -jak pisalPan Radek nalezyprzeczytac licencje.
    > (i gazete).
    > Jesli licencja jest dla czytelnikow gazety - to jest ona (gazeta)
    Dokladnie, jesli licencja jest dla czytelnikow gazety to trzeba miec gazete
    (w praktyce wystarczy pierwsza strona) lu dowod zakupu gazety no i
    oczywiscie nosnik

    > Jesli jest to jednak free momo ze instalowane z krazka.
    > watpie by ten krazek byl potrzebny.

    Jesli program jest freeware to krazek nie jest potrzebny.

    Radek.

  • 13. Data: 2004-01-06 19:14:26
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "Radek" <r...@p...onet.pl> napisał

    > Nie przeginam, albo fakture na prenumerate, wtedy pierwsze strony sa nie
    > potrzebne

    Mój dobry Panie Boże, a historycy filozofii tak się naśmiewają ze
    średniowiecznych rozważań odnośnie ilości diabłów, mieszczących się na łebku
    szpilki... W porównaniu z tym, co czytam o licencjach na programy
    komputerowe, wydaje się to szczytem prostoty oraz konkretu.
    Pozdrawiam,
    T.

  • 14. Data: 2004-01-06 23:11:52
    Od: Piotr Krzyżański <p...@i...pl>

    "Radek" <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Robiac audyty oprogramowania, za legalne uwazam w przypadku programow z
    > gazety - orginalany nosnik i pierwsza strony gazety , nie wnikam czy kupiona
    > w kiosku czy od kolegi

    Kurza twarz - ja mam tylko ostatnie strony - co wtedy?

    Piciu

  • 15. Data: 2004-01-07 07:54:15
    Od: "Mariusz" <adres:mc_niusy@poczta.onet.pl>

    > Kurza twarz - ja mam tylko ostatnie strony - co wtedy?

    wlasnie a jak plyta jest w dodatku do gazety?
    to trzeba trzymac dwie pierwsze strony?

    mariusz

  • 16. Data: 2004-01-07 21:21:11
    Od: "Radek" <r...@p...onet.pl>

    > wlasnie a jak plyta jest w dodatku do gazety?
    > to trzeba trzymac dwie pierwsze strony?

    ta na ktorej pisze, ze do gazety dolaczony jest ten CD

    Radek.

  • 17. Data: 2004-01-07 22:15:03
    Od: Piotr Krzyżański <p...@i...pl>

    "Radek" <r...@p...onet.pl> wrote:

    > ta na ktorej pisze, ze do gazety dolaczony jest ten CD

    Bzdury Waść prawisz i przestań ludzi wprowadzać w błąd.
    Programy mają swoje licencje, które wystarczy sobie wydrukować
    w razie potrzeby.
    Żadna makulatura nie jest potrzebna.

    Piciu

  • 18. Data: 2004-01-08 09:01:39
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Piotr Krzyżański wrote:

    > Bzdury Waść prawisz i przestań ludzi wprowadzać w błąd.
    > Programy mają swoje licencje, które wystarczy sobie wydrukować
    > w razie potrzeby.
    > Żadna makulatura nie jest potrzebna.

    Ta makulatura jest to dowod legalnego nabycia licencji
    w omawianym przypadku.
    Omawiany przypadek to ten, gdy gazeta PLACI ZA LICENCJE
    dla swoich czytelnikow.

    Boguslaw
    P.S. Osobiszie uwazam, ze "Autorskie Prawa Majatkowe"
    to glupi XX wieczny wymysl
    szkodliwy tak dla spoleczenstwa jak i dla tworcow,
    a przepchniety "do prawa" przez lobby "medialne".
    Wymysl niemajacy ine wspolnego z przyzwoitoscia Prawem.

    No ale znamy czasy, gdy w USA gosc idacy ulica
    z flaszka wodki i sztabka zlota byl przestepca...

    ... najpierw dlatego ze mial flaszke..
    a pare lat pozniej dlatego ze mial sztabke,
    a ten z flaszka juz przestepca nie byl.

    Tak wiec dzis prawo robi przestepcow z tych,
    ktorzy lamia szkodliwe dla spoleczenstwa przepisy.

  • 19. Data: 2004-01-08 19:54:27
    Od: "Radek" <r...@p...onet.pl>

    > Bzdury Waść prawisz i przestań ludzi wprowadzać w błąd.
    > Programy mają swoje licencje, które wystarczy sobie wydrukować
    > w razie potrzeby.
    > Żadna makulatura nie jest potrzebna.

    ja wiem, ze nie bzdury, robie audyty i znam sie na tym

    Radek.