  • 1. Data: 2004-01-05 16:08:44
    Temat: czy oskarzyc o obraze?
    Od: "Beata" <b...@o...pl>

    Witam,
    znajomo byla na komisariacie zeby pobrac pewne zaswiaczenie za kogos.Pobrala
    ale przy okazji powiedziala do policjantow ze ten ktos (Ten komu pobierala
    to zaswiadczenie ) ma nierowno pod sufitem.Czy za takie cos mozna ja podac
    do sadu i czy sa szanse ze poniesie konsekwencje?

    Dodam ze tak powiedziala aby policja nie traktowala tego kogos powaznie gdyz
    ona popelnila to przestepstwo o ktore chodzilo na zaswiadczeniu (kradziez
    auta) i jiuz sie obawiala ze ten ktos sie domysli i bedzie na nia
    mowic.Wtedy jeszcze nie byla podejrzana (moze troche).

    I drugie pytanie czy gdy ona do innej osoby wyrazi sie na konkretnego
    policjanta "ten dupek" oraz na policjantow " te dupki "
    i rozmowa jest nagrana to moze rowniez byc ukarana?

    Ta osoba popelnila bardzo wredne przestepstwo i teraz musi odczuc ze nie
    jest bezkarna .Niewiadomo czy uda sie przed sadem udowodnic wszytko.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-05 21:13:54
    Temat: Re: czy oskarzyc o obraze?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Beata" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    Daj spokój. Gdyby za każde takie słowo karano, to by wszystkich trzeba
    było zamknąć. Za coś takiego, to nawet wniosku o ukaranie do sądu
    grodzkiego nie napiszesz. Zastanów się?

  • 3. Data: 2004-01-05 22:49:36
    Od: "Beata" <b...@o...pl>

    > Daj spokój. Gdyby za ka?de takie s?owo karano, to by wszystkich trzeba
    > by?o zamkn?ae. Za co? takiego, to nawet wniosku o ukaranie do s?du
    > grodzkiego nie napiszesz. Zastanów si??

    Nie wiem dlatego pytam.Wiem natomiast jak jest na Zachodzie za jedno slowo
    obrazliwe wypowiedziane do kogos placi sie naprawde ladna sumke.Nawet za
    pozakaznie komus palcem zlego gestu np. stukanie sie w czolo.
    I tak powino byc zero tolerancji wtedy bylo by w Polsce lepiej.

  • 4. Data: 2004-01-05 23:26:31
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik Beata <b...@o...pl> napisał:
    > I tak powino byc zero tolerancji wtedy bylo by w Polsce lepiej.

    Czyżby? Już i tak czeka się na sprawę często ponad rok. Jakby
    jeszcze zaczęły wpływać te wszystkie pozwy w sprawach "a bo
    ja się poczułem obrażony sposobem, w jaki ten pan na mnie
    spojrzał", to sądy by już chyba nic innego nie robiły.
    Poza tym uważasz, że coś takiego zmieni ludzi? A czy dotychczasowe
    kary powstrzymują ich przed popełnianiem przestępstw i wykroczeń?

    Pozdrawiam,
    Gerard