  • 1. Data: 2004-01-05 15:42:34
    Temat: Odpalanie petard i wszelkich form sztucznych ogni
    Od: semp <s...@s...prv.pl>

    Witam,
    jakie sa ograniczenia prawne odnosnie odpalania petard. Obilo mi sie o
    uszy, ze mozna to robic tylko w sylwestra. To prawda? I czy sa jakies
    przepisy prawne odnosnie odpalania tego w miejscach publicznych?

    Na zimne ognie chyba nie ma zadnych ograniczen?

    pozdrawiam
    k.

  • 2. Data: 2004-01-05 18:01:14
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    semp wyskrobał(a):
> [...]
    > uszy, ze mozna to robic tylko w sylwestra. To prawda? I czy sa jakies
    > przepisy prawne odnosnie odpalania tego w miejscach publicznych?

    Race, petardy i innego tego typu atrakcje można odpalać tylko 31 grudnia i 1
    stycznia. W pozostałe dni wymagane jest AFAIK zezwolenie, ale kto je wydaje,
    to nie wiem.

    --
    Bartek Gliniecki