  • 31. Data: 2004-02-13 15:54:39
    Temat: Re: legalnosc oprogramowania
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> napisał w wiadomości
    news:c0ij5r$1f8$1@inews.gazeta.pl...

    > Szczególnie jeden.
    > O tobie mowa chory człowieku.

    Nie lepiej ignorować popaprańca??
    A taki był spokój;(

    Pozdr
    Leszek
    P.S
    "Nie dyskutuj z idiotą bo inni mogą nie zauważyć różnicy" (wg. Św.Leszka;))

  • 32. Data: 2004-02-13 18:44:25
    Od: Arek <a...@e...net>

    Rafał P. rzecze:
    > Otóż właśnie to napisałem: "Jak nabywca ma udowodnić[..]?"

    > Podejrzewałem, że nie jest Pan cywilizowanym człowiekiem. Teraz już jestem
    > tego pewny. Ludzie na normalnym poziomie intelektualnym starają się nie
    > załatwiać spraw pięścią tylko zgodnie z przyjętymi normami prawnymi i
    > etycznymi (choć tych ostatnich u Pana nie widać, pierwszych zresztą też).

    Słuchaj no gościu - mężczyźni zasadami nie znieważają innych mężczyzn
    ani ich rodziców, a już szczególnie publicznie. Bo wiedzą, że za takie
    rzeczy płaci się makabrycznie.

    Pytam się więc Ciebie jeszcze raz o Twoje dane do pozwu. Wykażesz się
    odwagą cywilną i je podasz, czy mam sam ustalić Twoje dane i rozliczyć
    się z Tobą tak jak to się robi z tchórzami ?

    > No cóż, na szczęście przywykłem do "pajacowania", jak to Pan ujął, małych
    > ludków próbujących postawić się w wielkim świetle i uodporniłem się na taką
    > głupotę. Do tego na pewno jestem mądrzejszy. Już te dwie rzeczy są
    > wystarczającym powodem, by zignorować Pana.

    To Ci się wydaje, że jesteś mądrzejszy a jak chciałeś mnie ignorować to
    trzeba było nie znieważać mnie i moich rodziców.
    Teraz to sobie możesz chcieć mnie ignorować, ja Cię nie zignoruję.

    Czekam na Twoje dane. Jeżeli się boisz podać tutaj to napisz do mnie
    na b...@e...pl

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 33. Data: 2004-02-13 18:45:59
    Od: Arek <a...@e...net>

    Rafał P. rzecze:

    > Otóż właśnie to napisałem: "Jak nabywca ma udowodnić[..]?"

    Nabywca nie musi niczego udowadniać. To jemu muszą udowodnić.

  • 34. Data: 2004-02-13 19:16:15
    Od: Rafał P. <NO_dracul_@_wp_SPAM.pl>

    Zaglądam i widzę, że Arek napisał(a) wiadomość <c0i53l$39h$1@news.onet.pl>:

> [...]
    >
    > Doprawdy? No to zajrzyj do Ustawy o prawach autorskich i pokrewnych i
    > zobacz sobie co tam jest napisane.
    > Ewentualnie jeśli się mylę to pokaż mi paragrafy gdzie wymaga się
    > posiadania faktur, umów kupna-sprzedaży, hologramów, naklejek czy innych
    > rejek.
    > Oj! NIE MA !?!? No masz Ci babo placek!
    > I co Ty teraz biedny poczniesz?

    > No i co w związku z tym?

    > A to nabywca ma udowodnić swoją niewinność, a nie Ty mu, że używa
    > nielegalną kopię programu? Ciekawe...

    Otóż właśnie to napisałem: "Jak nabywca ma udowodnić[..]?"
    Najwidoczniej nie potrafi Pan uważnie czytać..

> [...]

    wystarczającym powodem, by zignorować Pana.

    > Czy też jesteś kolejnym tchórzem, udającym gieroja przez internet ?

    Czyżbym wyczuwał nutkę prowokacji ?..

    > Arek
    >
    > --
    > http://www.hipnoza.info

    Reasumując.

    To ostatni post w Pana temacie i skierowany do Pana, gdyż jest Pan zbyt
    płytkim człowiekiem jak na moje ambicje intelektualne. Rozmowa z Panem to
    jak rozmowa z krową, której tłumaczy się by nie wchodziła na pole minowe.

    Życzę Panu, by w końcu zaczął Pan płodnie korzystać z rozkoszy posiadania
    mózgu i jego możliwości.

    Sobie i innym natomiast życzę, byśmy jak najrzadziej spotykali Panu
    podobnych.
    Kończę temat i więcej do niego nie wracam.
    Rafał P.

  • 35. Data: 2004-02-13 20:20:39
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:c0j620$do9$3@news.onet.pl...
    > Rafał P. rzecze:
    >

    > Słuchaj no gościu - mężczyźni zasadami nie znieważają innych mężczyzn
    > ani ich rodziców, a już szczególnie publicznie. Bo wiedzą, że za takie
    > rzeczy płaci się makabrycznie.

    No tak, innych mężczyzn nie.

    > Pytam się więc Ciebie jeszcze raz o Twoje dane do pozwu. Wykażesz się
    > odwagą cywilną i je podasz, czy mam sam ustalić Twoje dane i rozliczyć
    > się z Tobą tak jak to się robi z tchórzami ?

    Rafał, olej go.

  • 36. Data: 2004-02-13 21:15:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    lazik_s rzecze:
    > Za linkiem Rafała się dokształciłem :)

    Jak wchłonięcie kłamliwej propagandy nazywasz dokształceniem się
    to ja już nie mam więcej pytań i panu już podziękuję.

    papatki
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 37. Data: 2004-02-13 21:26:19
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:c0jeqa$9qp$1@news.onet.pl...
    > lazik_s rzecze:
    >
    > Jak wchłonięcie kłamliwej propagandy nazywasz dokształceniem się
    > to ja już nie mam więcej pytań i panu już podziękuję.

    Czyli już się tu więcej nie pojawisz? super!

  • 38. Data: 2004-02-13 21:40:36
    Temat: Re: legalnosc oprogramowania [nie karmić trolla!] (was: legalnosc oprogramowania)
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) poilkj w wiadomości <news:c0jfdt$q6$1@inews.gazeta.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Czyli już się tu więcej nie pojawisz? super!

    Nie karmić! Nie karmić!
    BTW niedługo przestanie się pojawiać.

    --
    Olgierd
    "Nikt nie może być pewien swego życia, zdrowia i majątku gdy obraduje

  • 39. Data: 2004-02-14 01:57:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    Rafał P. rzecze:
    > Czy Pan mi grozi ??? Jest Pan żałosny a zachowanie Pańskie nadaje się tylko
    > do nagród Darwina.

    Raczej Twoje. Ciągle też nie doczekałem się Twoich danych do pozwu by
    załatwić Twój plugawy wyskok cywilizowanie. Widać tchórz z Ciebie albo
    wolisz załatwić to w ten drugi sposób, więc jak?
    Podajesz dane i lecimy cywilizowanie, czy jednak tchórz z Ciebie i
    lecimy nieregulaminowo?

    Przypomnę tylko Ci Twoje własne słowa zaczerpnięte z Twojej strony:

    "Mały jest człowiek, który boi się podpisać pod własną myślą czy
    wypowiedzią"

    zdrówka
    Arek

    --