  • 41. Data: 2004-02-14 02:27:23
    Temat: Re: legalnosc oprogramowania
    Od: Rafał P. <NO_dracul_@_wp_SPAM.pl>

    Zaglądam i widzę, że poilkj napisał(a) wiadomość
    <c0jbir$cht$1@inews.gazeta.pl>:

    > "Arek" <a...@e...net> wrote in message

    > No tak, innych mężczyzn nie.

    > Rafał, olej go.

    Właśnie to zrobię. :))

    Rafał P.

  • 42. Data: 2004-02-14 18:37:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Feb 2004, Rafał P. wrote:
    [...]
    >+ Właśnie to zrobię. :))

    ...to jeszcze tnij cytaty :] !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 43. Data: 2004-02-14 22:09:47
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Rafał P. w wiadomości
    .pl> powiedział(a)
    co następuje:

    > Właśnie to zrobię. :))

    Boże, ten patogenny kryminalista znów wali swoje niezdrowe teksty :((((

    --
    Olgierd
    Każda władza korumpuje, władza samorządowa - samorzutnie

  • 44. Data: 2004-02-14 22:12:28
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Rafał P. w wiadomości
    .pl> powiedział(a)
    co następuje:

    Mieczysław B., zatrudniony w od połowy lat 60 do połowy 80 w "Elwro".
    Wiele wskazuje na to, że arnold ma wiele cech po nim. Zapytanie o
    karalność...

    --
    Olgierd
    "Pojednanie człowieka z samym sobą - najbardziej celna definicja

  • 45. Data: 2004-02-27 20:08:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Feb 2004, Arek wrote:
    [...]
    >+ A tak bardziej serio - tak to się kończy jak pozwala się by prywatna
    >+ firma opłacała szkolenia policmajstrom w uzdrowiskowych miejscowościach.
    >+ Potem im się wydaje, że to ona a nie Sejm stanowi prawo ;(

    Swoją drogą problem jest ciekawy.
    Zabroniono przyjmowania przez Policję dofinansowania w jakiejkolwiek
    postaci od przedsiębiorców, wzbrania się przed możliwością takiego
    wsparcia od samorządu - "bo mogą wpływać", a tu...

    pozdrowienia, Gotfryd