  • 21. Data: 2004-02-13 00:06:24
    Temat: Re: legalnosc oprogramowania
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:c0h3s8$jb9$1@news.onet.pl...
    > poilkj rzecze:
    >
    > No i proszę jak ładnie dwa anonimy bojące się pokazać swoje gęby
    > próbują dawać "rady" innym.
    > Żenada.

    Nie wystawia się gęby w stronę gówna.

  • 22. Data: 2004-02-13 03:39:34
    Od: lazik_s <s...@g...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów pl.soc.prawo!!!

    Pewnego dnia, a było to w piątek nocą, Rafal napisałeś na pl.soc.prawo
    coś takiego:
    > btw. http://www.raf256.com/arnold pewnie znasz ;)

    Ano nie wiedział ja. Ale nawet trafnie mi się odpowiedziało. Teraz
    jednak mam trochę stracha! Ciekawe co mi zrobi jak mnie złapie?

    --
    Pozdrowienia,
    lazik_s mailto:n...@p...gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --

  • 23. Data: 2004-02-13 03:45:06
    Od: lazik_s <s...@g...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów pl.soc.prawo!!!

    Pewnego dnia, a było to w czwartek wieczorem, Arek napisałeś na
    pl.soc.prawo coś takiego:
    > Dokształć się , a potem wróć tu i przeproś za swoje pajacowanie.

    Za linkiem Rafała się dokształciłem :) Muszę powiedzieć że się
    starałeś na swoją opinię maksymalnie.
    A co do mojej odpowiedzi to rzeczywiście jest tam jedna nieścisłość za
    co mogę przeprosić. Ostatnia linijka powinna wyglądać:
    MEGA^n ROTFL^n za całokształt. I LOLowanie za akta.

  • 24. Data: 2004-02-13 08:30:41
    Od: Rafał P. <NO_dracul_@_wp_SPAM.pl>

    Zaglądam i widzę, że Arek napisał(a) wiadomość <c0grcl$1co$1@news.onet.pl>:

    > lazik_s rzecze:
    >
    > Dokształć się , a potem wróć tu i przeproś za swoje pajacowanie.

> [...]

    Witam wszystkich

    Czytam tą grupę już od dawna i widzę, że jedyną osobą, która na prawdę
    powinna się dokształcić i przeprosić wszystkich za bzdury, które wygaduje
    jest Pan, Panie Arku.

    Piszę programy i rozprowadzam je przez internet. Pytam więc: Jak nabywca ma
    udowodnić, że posiada legalną kopię programu, jeżeli licencja wyraźnie
    mówi, że program kosztuje a nośnika przecież nie ma?

    Poza tematem - nawiązując do Pańskich pozostałych postów.
    Ja rozumiem, że może Pan czuć się niedowartościowany. Ja rozumiem, że Pana
    rodzice prawdopodobnie ignorowali Pana w dzieciństwie. Jestem w stanie
    zrozumieć wiele przyczyn kretyńskich zachowań, lecz nie tędy droga. Polecam
    Panu wizytę u psychologa lub w ostateczności grupę pl.soc.psychologia,
    gdzie może znajdzie Pan rozwiązanie dla swoich problemów i przestanie się
    zachowywać jak skończony idiota.

    Rafał P.

  • 25. Data: 2004-02-13 09:18:26
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > Nie wystawia się gęby w stronę gówna.

    Myślałem, że bardziej już nie możesz się skompromitować, ale widzę, że
    się myliłem. Nie wiedziałem, że ludzie czytający tą grupę to gówno...

    zdegustowany
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 26. Data: 2004-02-13 09:24:05
    Od: Arek <a...@e...net>

    Rafał P. rzecze:
    > Czytam tą grupę już od dawna i widzę, że jedyną osobą, która na prawdę
    > powinna się dokształcić i przeprosić wszystkich za bzdury, które wygaduje
    > jest Pan, Panie Arku.

    Doprawdy? No to zajrzyj do Ustawy o prawach autorskich i pokrewnych i
    zobacz sobie co tam jest napisane.
    Ewentualnie jeśli się mylę to pokaż mi paragrafy gdzie wymaga się
    posiadania faktur, umów kupna-sprzedaży, hologramów, naklejek czy innych
    rejek.
    Oj! NIE MA !?!? No masz Ci babo placek!
    I co Ty teraz biedny poczniesz?

    > Piszę programy i rozprowadzam je przez internet.

    No i co w związku z tym?

    > Pytam więc: Jak nabywca ma udowodnić, że posiada legalną kopię programu,

    A to nabywca ma udowodnić swoją niewinność, a nie Ty mu, że używa
    nielegalną kopię programu? Ciekawe...

> [...]
    > Panu wizytę u psychologa lub w ostateczności grupę pl.soc.psychologia,
    > gdzie może znajdzie Pan rozwiązanie dla swoich problemów i przestanie się

    Poproszę o Twój telefon, ewentualnie od razu o Twoje pełne dane personalne.
    Spotkamy się w sądzie jak cywilizowani ludzie i spróbujesz tam
    popajacować jakie miałem dzieciństwo i jacy byli moi rodzicie.
    Możemy też się spotkać na twardą męską rozmowę, Twój wybór.
    Czy też jesteś kolejnym tchórzem, udającym gieroja przez internet ?

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 27. Data: 2004-02-13 09:27:02
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:

    > Nie wystawia się gęby w stronę gówna.

    Myślałem, że bardziej już nie możesz się skompromitować,
    ale widzę, że się myliłem.
    Nie wiedziałem, że dla Ciebie ludzie czytający tą grupę to gówno...

    zdegustowany
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 28. Data: 2004-02-13 13:23:57
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:c0i596$39h$4@news.onet.pl...
    > poilkj rzecze:

    > Myślałem, że bardziej już nie możesz się skompromitować,
    > ale widzę, że się myliłem.
    > Nie wiedziałem, że dla Ciebie ludzie czytający tą grupę to gówno...

    Szczególnie jeden.
    O tobie mowa chory człowieku.

  • 29. Data: 2004-02-13 13:24:35
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:c0i53l$39h$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Możemy też się spotkać na twardą męską rozmowę, Twój wybór.
    > Czy też jesteś kolejnym tchórzem, udającym gieroja przez internet ?

    I znowu będziesz musiał chodzić w ochraniaczach na zębach.

  • 30. Data: 2004-02-13 14:35:35
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:c0i53l$39h$1@news.onet.pl

    > [buzdygan]
    > Poproszę o Twój telefon, ewentualnie od razu o Twoje pełne dane
    > personalne.

    ...abym mogl naslac na ciebie wynajetych dresow.

    Uwazaj na tego wariata Rafale (btw - kolego po fachu :), jest w miare
    niebezpieczny w swojej paranoi.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____, Podaj dane personale abym mogl
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) obic ci morde - arnold .b,
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------" http://www.raf256.com/arnold/