  • 1. Data: 2004-02-11 14:49:33
    Temat: Jak uzyskać ubezpieczenie zdrowotne?
    Od: Agnieszka<a...@t...neostrada.pl>

    Obecnie ja i mój mąż ne pracujemy i pozostajemy bez prawa do
    zasiłku, ponieważ posiadamy niewielki "kawałek" pola. Składek KRUS
    niestety od dawna nie opłacamy, gdyż nie mamy na to środków. Czy
    jest jakaś możliwość aby uzyskać ubezpieczenie zdrowotne? być może
    istnieją jakieś ubezpieczenia indywidualne? Jeśli tak to jak je uzyskać?

    -> http://usenet.pomocprawna.info