  • 1. Data: 2004-02-11 14:02:37
    Temat: prosze o porade
    Od: "tpi" <a...@c...pl>

    mialem stluczke po pijanemu zaplacilem srogą karę.Towarzystwo
    ubezpieczeniowe sciągnelo z mojego OC na korzysc poszkodowanego ja
    stracilem znizke to bylo prawie rok temu.Teraz w lutym otrzymalem od firmy
    ubezpieczeniowej decyzje na podstawie art. 828 kodeksu cywilnego ze
    narazilem firme na straty i firma ta ząda zwrocenia kosztow w wysokosci
    prawie 4000 pln .Prosilbym o porade co mam robic skoro mnie nie stac na
    zaplacenie a przecierz nie moge byc karany dwa razy za to samo.

  • 2. Data: 2004-02-11 15:27:07
    Temat: Re: prosze o porade
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "tpi" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > zaplacenie a przecierz nie moge byc karany dwa razy za to samo.

    pokrycie kosztow swojej dzialalnosci nie jest kara

    pozdro

  • 3. Data: 2004-02-11 15:58:55
    Od: Przemysław Bernat <p...@c...pl>

    Wed, 11 Feb 2004 15:02:37 +0100, na pl.soc.prawo, tpi napisał(a):

    > mialem stluczke po pijanemu zaplacilem srogą karę.

    OK

> [...]

    > prawie 4000 pln .Prosilbym o porade co mam robic skoro mnie nie stac na
    > zaplacenie a przecierz nie moge byc karany dwa razy za to samo.

    Ukarany byłeś przy pierwszym OK. Przy drugim pożyczyli pieniądze z twojego
    OC, by naprawić auto poszkodowanego. Teraz chcą od Ciebie kasy, gdyż polisa
    OC nie chroni w przypadku jazdy w stanie po spożyciu alkoholu i więcej.
    Na logikę, to zniżki powinni przywrócić. Ale te 4000 to będą chcieli, bo im
    się należą.

    --
    Pozdr.

    Przemek