  • 81. Data: 2013-05-01 04:19:41
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.04.2013 07:33, Maruda pisze:

    > Jeśli jest podatny na demoralizację, to niech nie bierze się do sejmu.
    > Jeśli bierze się do sejmu, to ma być absolutnie odporny na wszelkie
    > podchody.

    Hehehehehehe.

    Albo trollujesz, albo jesteś odpowiednikiem starej panny czekającej na
    księcia na białym rumaku ;)

  • 82. Data: 2013-05-01 04:22:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.04.2013 12:31, Maruda pisze:

    > Poseł ma mieć wdrukowaną odporność na korupcję. Choćby sam jego szef
    > partii proponował mu łapówkę.

    A jak wyłupiesz prąd i benzynę...

  • 83. Data: 2013-05-01 06:06:48
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-01 04:09, Andrzej Lawa pisze:

    > Skoro nie wiesz ni c więcej, to co się odzywasz? Zapoznaj się z aktami,
    > z orzecznictwem i wtedy ewentualnie polemizuj z wyrokiem.

    > Nie, prokuratura nie dopatrzyła się dość dowodów, by agenta-prowokatora
    > uznać winnego. To jeszcze nie oznacza że sposób prowokacji nie ma wpływu
    > na ocenę czynu owej posłanki.

    Bzdura! -skoro prokuratura nie znalazła przesłanek i dowodów na to, żeby
    uznać agenta za winnego to fakt ten oznacza po prostu, ze nie złamał on
    prawa! a więc postępowanie jego było zgodne z przepisami prawa, a więc
    uzyskanych w ten sposób dowody są ważne i winny być brane pod uwagę w
    postępowaniu przeciwko Sawickiej, tj. sa to ważne dowody potwierdzające
    jej przestępcze łapownictwo!
    Co najwyżej są jeśliby koniecznie chciał się wygłupić aby spełnić jakies
    propagandowe zamówienie (choć nie jest do tego powołany, bo nie ma to
    najmniejszego znaczenia prawnego) mógłby stwierdzić, ze postępowanie
    agenta mu się osobiście nie podoba i uważa je za np. niemoralne,
    nieetyczne, luzackie, staroświeckie, dziwaczne czy co tam by sobie
    wymyślił., -bo każda z tych ocen miałaby takie samo znaczenie prawne tj.
    zerowe..
    ;-)

  • 84. Data: 2013-05-01 06:30:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    z napisa?(a):

    > I tak oto ładnie bezboleśnie zszedłeś do opluwania ludzi z których
    > poglądy Ci nie pasują. Kto by tam się przejmował że jakaś POsłanka PO
    > prostu kradnie. Wyborne. :-)

    W tej konkretnej sprawie tej konkretnej poslanki okazalo sie, ze nic nie
    ukradla vs sad sadem ale sprawiedliwosc musi byc po naszej stronie.
    Wybierz sam ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 85. Data: 2013-05-01 08:20:50
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu środa, 1 maja 2013 04:22:13 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > A jak wyłupiesz prąd i benzynę...

    Lapowka to bardzo brzydkie slowo ;)

    Zamiast tego niech to bedzie:
    -pierwsze miejsce na liscie wyborczej,
    -informacje o wprowadzonych ulgach i lukach w prawie,
    -intratne posady dla rodziny,
    -wysoka odprawa po zakonczeniu kadencji,
    -niezwykle wysoka i nieuzasadniona premia, lub nagroda,
    -kursokonferencja w jakims zagraniczntm kurorcie.
    -wizyta w ramach wymiany doswiadczen w parlamencie odleglego kraju,
    -miejsce w samolocie sluzbowym,
    -bezplatny posilek w restauracji,
    -testowanie bezplatne samochodu dobrej marki,
    -itp

    Gdyby nie bylo korzysci materialnych, to moze sami ideowcy by rzadzili?
    Oby tylko nie jacys fanatycy, na tych tez trzeba uwazac.

    Trzeba tepic wykorzystywanie prawa wybiorczo do celow politycznych.

    WM

  • 86. Data: 2013-05-01 08:32:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-01 02:00, Budzik pisze:

    > Nie wiem co miałeś na mysli, mówiąc, ze posłanką S. nie należy się
    > przejmować. Nic nie zrozumiałes z moich wczesniejszych wypowiedzi
    > potepiających jej zachowanie od samego początku?

    Środki stylistyczne też trzeba dostrzegać, choć na tej grupie to nie
    musi być oczywiste. :-)
    Jako że jestem amatorem ;-)odsyłam Cię do postów "p47".
    Poczytaj i nie brnij już dalej.

  • 87. Data: 2013-05-01 09:36:32
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-30 23:55, Zbynek Ltd. pisze:

    > Niekoniecznie - pomyłka freudowska :-D

    Kurwiki w oczach, to miała Begerowa. Z Samoobrony. Ta, co lubiła seks
    jak koń owies.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 88. Data: 2013-05-01 10:06:03
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-05-01 02:25, p47 pisze:

    > Manipulujesz! z jednej strony w sumie trzy postanowienia sądu i dwie
    > prokuratury, a z drugiej strony JEDYNIE sędzia Rysiński, (czy jak mu tam..)

    Nie bagatelizuj. Sędziego Rysińskiego trzeba zapamiętać. :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 89. Data: 2013-05-01 10:07:03
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-05-01 02:28, p47 pisze:

    > To ostatnie stwierdzenie oddaje twoją znajmość prawa, co w pełni
    > tłumaczy hm, hm, oryginalność twoich wczesniej prezentowanych poglądów;-))
    >
    > PS. bierne prawo wyborcze oznacza prawo do bycia WYBRANYM np. na posła..
    >
    > ;-))

    Myślę, że on właśnie to miał na myśli. Tzn "jeśli nie podoba ci się
    obecny układ, to startuj do sejmu i rób porządek".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 90. Data: 2013-05-01 11:03:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.05.2013 06:06, p47 pisze:

    > Bzdura! -skoro prokuratura nie znalazła przesłanek i dowodów na to, żeby
    > uznać agenta za winnego to fakt ten oznacza po prostu, ze nie złamał on
    > prawa!

    Nie rozumiesz zasady domniemania niewinności.