  • 91. Data: 2013-05-01 12:11:15
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ak ustalono w licznych wcześniejszych postępowaniach, zarówno
    > prokuratury jak i sądów, to nie służby prowokowały Sawicką, ale to ona
    > wystąpiła z propozycją załatwienia sprawy za korzyści majątkowe, co
    > zresztą było formalnym powodem założenia jej podsłuchu.

    licznych?
    Wczesniej pisaleś o jednym.
    Mozesz podac?

    > Ale nawet gdyby to służby ją prowokowały (co, podkreślam raz jeszcze -
    > nie miało miejsca!!)

    Ja tam pewnosci nie mam. Skad u ciebie takowa?

    to działały by one nie w stosunku do zaledwie
    > obywatela, ale w stosunku do funkcjonariusza państwowego, a więc,
    > owszem, obywatela, ale takiego, którego prawa i obowiązku inne są niż
    > "zwykłego" obywatela. Sawicka odpowiadała nie jako "zwykły" obywatel,
    > który chciał pieniądze za to, że będzie coś próbować załatwić, ale jako
    > poseł PO, który wykorzystując swoją państwowa funkcje za pieniądze miał
    > spowodować obejście prawa!!

    Zgadza sie. Dlatego postawiłem pytanie jak powyżej.
    Nie burzy Twojego spokoju w rozgrzeszaniu służb postać pana Kamińskiego?

    > I tak np. odpowiadała niedawno karnie, a wcześniej została wyrzucona na
    > tzw zbity pysk grupa posłów europarlamentu, których niewątpliwie
    > sprowokowali podstawieni dziennikarze do wyrażenia zgody nawet nie na
    > łapówkę (jak Sawicka), ale zaledwie na lobbowanie w pewnej sprawie.
    > Nikomu potem w cywilizowanym świecie nawet do głowy nie przyszło, żeby
    > ich uniewinnić, bo bidulkowie zostali "sprowokowani" do zakazanego czynu!

    Sawickiej tez juz nie ma w parlamencie. I całe szczęscie!
    Ale nie porownujmy prowokacji dziennikarksiej z prowokacją służb, ok?
    Bo trąci demagogią...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 94. Data: 2013-05-01 12:36:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To ostatnie stwierdzenie oddaje twoją znajmość prawa, co w pełni
    > tłumaczy hm, hm, oryginalność twoich wczesniej prezentowanych
    > poglądów;-))
    >
    > PS. bierne prawo wyborcze oznacza prawo do bycia WYBRANYM np. na
    > posła..
    >
    > ;-))

    Dziękuje za ocenę mojej osoby.
    Nie wiem jednak, czego sie czepiasz bo dokładnie to miałem na myśli.
    Innymi słowy - możesz startować w wyborach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 93. Data: 2013-05-01 12:36:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > została sprowokowana, sama występowała z propozycją "biznesu" za
    > korzyści materialne.
    > Legalność działań CBA w tej sprawie stwierdziły nast. organy
    > sprawiedliwości:
    > sąd i prokuratorzy nadzorujący operację CBA stwierdził, że akcja była
    > legalna;
    > sąd I instancji: legalna;
    > prokuratura w Lublinie, do której wpłynęło zawiadomienie o przekroczeniu
    > uprawnień przez CBA odrzuca ten zarzut i stwierdza legalność działań.;
    > Sąd rozpatrujący zażalenie Sawickiej na to w/w umorzenie postępowania

    Podziwiam twoje przekonanie, ze wiesz wszystko.
    Brzmisz jak swięty p. Kamiński.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 92. Data: 2013-05-01 12:36:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Oto przykłady (ze stenogramów!)

    To niczego nie dowodzi.
    Nikt nie twierdzi, ze ona nie brała w tym udziału, ze nie pociągnęła
    tematu.
    Sprawa rozchodzi sie o to, kto zaczął.

    NIKT NIE ROZGRZESZA SAWICKIEJ!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 96. Data: 2013-05-01 12:36:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Bzdura! -skoro prokuratura nie znalazła przesłanek i dowodów na to, żeby
    > uznać agenta za winnego to fakt ten oznacza po prostu, ze nie złamał on
    > prawa!

    ROTFL
    Nie, to oznacza tylko tyle, ze nie znaleziono dowodów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 95. Data: 2013-05-01 12:36:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Manipulujesz! z jednej strony w sumie trzy postanowienia sądu i dwie
    > prokuratury, a z drugiej strony JEDYNIE sędzia Rysiński, (czy jak mu
    > tam..)

    Staram sie nie manipulować.
    Jednak widzę rożnice miedzy:
    - postanowieniem sadu pierwszej instancji, a postanowieniem sadu po
    zazaleniu pierwszego wyroku
    - postanowienie prokuratury która nie znajduje dośc dowodów od orzeczenia
    winy przez sąd.

    Podziwiam twoje przekonanie ze jedna strona jest be a druga cacy.
    widocznie nie widziałes konferencji p. Kamińskiego przed wyborami...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 97. Data: 2013-05-01 15:28:00
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-01 12:11, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > licznych? Wczesniej pisaleś o jednym. Mozesz podac?

    > Ja tam pewnosci nie mam. Skad u ciebie takowa?

    A stąd, ze przeczytałem stenogramy rozmów Sawickiej, których fragmenty w
    jednym z moich wcześniejszych tu postów cytowałem, odsłuchałem tez
    nagrania jej rozmów, do których linki tu kilka razy podawano, a poza tym
    trudno mi uwierzyć, aby prokuratura i sądy, myliły
    się w sumie 6 razy (i to na "korzyść" opozycji w czasie rządów PO!!)

    Ty natomiast wbrew w/w licznym decyzjom organów sprawiedliwości
    powtarzasz tu, że Sawicką "sprowokowano"
    NIC na poparcie tego nie mając oprócz jej płaczliwych wypowiedzi (a
    ona, jako oskarzona w procesie karnym ma pełne prawo kłamać!), a takze
    słów jednego, jedynego sędziego, który, UWAGA!, wcale NIE PROWADZIŁ
    postępowania w sprawie prawidłowości działań CBA, w przeciwieństwie do
    tych w sumię 6 wspomnianych przypadków, gdy sądy i prokuratura zajmowały
    się właśnie tylko kwestią legalności działań CBA!!

    > to działały by one nie w stosunku do zaledwie
    >
    > Zgadza sie. Dlatego postawiłem pytanie jak powyżej. Nie burzy Twojego
    > spokoju w rozgrzeszaniu służb postać pana Kamińskiego?

    Nie, nie burzy,- uważam, ze był on uczciwym funkcjonariuszem państwa i
    działał w tej sprawie energicznie i uczciwie, w interesie państwa, co
    potwierdzono 6 razy, już za rządów PO.
    Oczywiscie nie pasował potem do ferajny, a więc dlatego został przez
    Tuska wyrzucony..;-

    > Sawickiej tez juz nie ma w parlamencie. I całe szczęscie! Ale nie
    > porownujmy prowokacji dziennikarksiej z prowokacją służb, ok? Bo
    > trąci demagogią...

    To co piszesz to właśnie czystej wody demagogia!;-)

  • 98. Data: 2013-05-01 15:39:36
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-01 12:36, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ROTFL
    > Nie, to oznacza tylko tyle, ze nie znaleziono dowodów.

    He, he, oto jak wygląda, pożal się Boże, "rozumowanie" Budzika i Ławy,-
    wprawdzie w licznych postępowaniach organów sprawiedliwości nie
    znaleziono żadnych dowodów, aby CBA, w tym agent Tomek złamali prawo,
    ale.. wg nich nie oznacza to, ze organy te uznały ich za niewinnych i że
    CBA działało prawidłowo (choć zresztą, warto przypomnieć, właśnie takie
    orzeczenia wydały te organy)
    ;-))

    Proponuję zatem zastosować to, he, he, "rozumowanie" także do nich
    samych,- wprawdzie nie znaleziono dowodów (póki co;-), że Budzik i Ława
    gwałcili dzieci, ale nie oznacza to w świetle prawa, że nie sa oni
    pedofilami. Ot, po prostu nie znależiono tylko dowodów, ze nimi nie są..

    ;-))

  • 99. Data: 2013-05-01 15:44:32
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-01 12:36, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Dziękuje za ocenę mojej osoby.

    Proszę uprzejmie;-))

    > Nie wiem jednak, czego sie czepiasz bo dokładnie to miałem na myśli.
    > Innymi słowy - możesz startować w wyborach.

    I ty masz czelność zarzucać mi demagogię!;-))

  • 100. Data: 2013-05-01 15:47:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.05.2013 15:39, p47 pisze:

> [...]
    > gwałcili dzieci, ale nie oznacza to w świetle prawa, że nie sa oni
    > pedofilami. Ot, po prostu nie znależiono tylko dowodów, ze nimi nie są..

    Dokładnie.

    Jednak jeśli zaczniesz rozpowszechniać tę teorię jako fakt, to zostanie
    to dołączone do twojego aktu oskarżenia, który z tego co mi mówiła
    prokurator już się pichci.