  • 151. Data: 2013-05-06 00:56:40
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-05 06:24, Liwiusz pisze:

    > O 2 grosze? Albo drożej, bo o 5zł wyższa opłata stała? Jak na razie
    > "wybór producenta prądu" jest jak rzeźbienie w gównie. Albo jak
    > tankowanie paliwa - co z tego, że znajdziesz 10gr taniej, skoro i tak
    > clou problemu jest nierozwiązane - tankując jesteś ordynarnie r******y w
    > d**ę przez państwo.

    Właśnie.
    To jest ryzyko, że wpadnie się "z beczki pod rynnę". Jeszcze na dodatek
    trzeba by pruć mieszkanie dla kabli i licznikow jakiegoś innego dostawcy
    i na dodatek jeszcze za to zaplacić. Wiele osób już się np. na tym
    Vantalfie polizgnęło i żałuje zmiany.

    Tak przy okazji-temacie podrzucam linka o sędzi Sawickiej:
    http://www.fakt.pl/Sedzia-ktory-uniewinnil-Sawicka-s
    adzil-tez-FOZZ-i-Walese-,artykuly,209396,1.html

    --
    animka

  • 152. Data: 2013-05-06 02:06:35
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-06 00:56, animka pisze:
    (....)

    > Tak przy okazji-temacie podrzucam linka o sędzi Sawickiej:
    > http://www.fakt.pl/Sedzia-ktory-uniewinnil-Sawicka-s
    adzil-tez-FOZZ-i-Walese-,artykuly,209396,1.html

    Czyli, wygląda na to, ze sędzia Rysińki uniewinniający posłankę PO
    Sawicka jest z tych, o których, jak to mówił sędzia Milewski w słynnej,
    nagranej rozmowie, nie należy się martwić, bo jest zaufany; -),
    100-krotne zmniejszenie grzywny z 1 mln do zaledwie 10 tys. zł skazanym
    za milionowe przekręty w aferze FOZZ, nie dopuszczenie do przedstawienia
    dowodów na współpracę Bolka ze służbami SB, wypuszczenie dr G z aresztu
    ,- cóż, wszystko zgodnie z oczekiwaniami "ałtorytetów" w
    najgłośniejszych sprawach...

  • 153. Data: 2013-05-06 08:34:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-06 00:56, animka pisze:
    > Jeszcze na dodatek trzeba by pruć mieszkanie dla kabli i licznikow
    > jakiegoś innego dostawcy i na dodatek jeszcze za to zaplacić.

    Nie trzeba. Dostawcy (dostarczyciela) prądu nie można zmienić.

    --
    Liwiusz

  • 154. Data: 2013-05-06 09:21:30
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-05-01 12:36, Budzik pisze:
    > To niczego nie dowodzi.
    > Nikt nie twierdzi, ze ona nie brała w tym udziału, ze nie pociągnęła
    > tematu.
    > Sprawa rozchodzi sie o to, kto zaczął.
    Czyli gdyby przyszedł do niej "uczciwy" biznesmen, a nie agent, to też
    byłoby ok? Bo korupcja jest tylko wtedy, gdyby to ona przyszła do
    biznesmena? :->

    > NIKT NIE ROZGRZESZA SAWICKIEJ!
    No jak nie jak tak.

    Maciek

  • 155. Data: 2013-05-06 09:24:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.05.2013 09:21, Maciek pisze:
    > Czyli gdyby przyszedł do niej "uczciwy" biznesmen, a nie agent, to też
    > byłoby ok?

    Spytaj sędziego, który orzekał.

    > Bo korupcja jest tylko wtedy, gdyby to ona przyszła do
    > biznesmena? :->

    Jakby to był normalny biznesmen to co innego, ale wszelkie "prowokacje
    policyjne" to zawsze śliska sprawa.

    > No jak nie jak tak.

    Ileż można... Wyrok uniewinniający to nie rozgrzeszenie.

  • 157. Data: 2013-05-06 12:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czyli gdyby przyszedł do niej "uczciwy" biznesmen, a nie agent, to też
    > byłoby ok? Bo korupcja jest tylko wtedy, gdyby to ona przyszła do
    > biznesmena? :->

    Kto tak twierdzi?

    > No jak nie jak tak.

    Nie widziałem aby ktoś dyskutował z tytułem wątku...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 156. Data: 2013-05-06 12:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > trzeba by pruć mieszkanie dla kabli i licznikow jakiegoś innego dostawcy

    co wiele mówi o Twojej wiedzy i rozeznaniu na ten temat...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 158. Data: 2013-05-06 12:34:56
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-06 08:34, Liwiusz pisze:

    > Nie trzeba. Dostawcy (dostarczyciela) prądu nie można zmienić.

    U mnie dostawcą prądu jest Stoen. To miałeś na myśli?

    --
    animka

  • 159. Data: 2013-05-06 12:42:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-06 12:34, animka pisze:

    > U mnie dostawcą prądu jest Stoen. To miałeś na myśli?

    Nie pisałem kto Ci dostarcza prąd. Poza tym nie Stoen tylko RWE.

    --
    Liwisz

  • 160. Data: 2013-05-06 12:44:32
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-05-06 12:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > co wiele mówi o Twojej wiedzy i rozeznaniu na ten temat...

    Wyluzuj... To Animka :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.