  • 11. Data: 2006-12-19 15:36:03
    Temat: Re: kupili w prezencie myszke lecz zla - proba oddania lub wymienienia
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Darek porozsypywal nastepujace haczki:
    > mozna oddac bez podania przyczyny ...
    Jasne... zawsze mozesz oddac. I wszystko. Tylko nie licz na to ze Ci
    oddadza kase.
    --
    badzio

  • 12. Data: 2006-12-19 15:37:06
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Angie napisał(a):
    > Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wszystko zalezy od sklepu. Kupilam w niedziele skaner HP w Saturnie. Po 2
    > godzinach skanowania i walczenia z konfiguracja stwierdzilam ze to szajs nad
    > szajse i wrocilam do sklepu aby wymienic na inny. Bez problemu sie na to
    > zgodzili jak im pokazalam efekt skanowania. Poniewaz jednak okazalo sie ze z
    > 3 modeli ktore mnie interesowaly kazdy byl tylko modelem z wystawy
    > stwierdzilam ze w ogóle rezygnuje z zakupu i dostalam zwrot kasy

    To akurat by pasowało do niezgodności towaru z umową, skoro piszesz że
    skaner nieprawidłowo skanował, więc nie porównujmy tego do zwrotu towaru
    "bo tak".

    Co do pytania autora wątku to jeszcze jest taka możliwość, że sklep
    dobrowolnie zobowiązał się do przyjęcia nieużywanego towaru w określonym
    czasie od zakupu. Jest to często spotykane rozwiązanie w dużych
    sklepach, takich jak Tesco (5 czy 7 dni), Leroy Merlin (AFAIR kilka
    miesięcy czy nawet bezterminowo) i innych.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2006-12-19 15:37:18
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu bartek porozsypywal nastepujace haczki:
    > no wiem, wczoraj w tv mowili co innego ale glupoty ludziom do glowy wciskaja
    > wstyd:(
    No coz... niestety w tv czesto gadaja glupoty. Ale moze po prostu zes
    niedokladnie sluchal? Moze mowili np o marketach, ktore _z wlasnej,
    nieprzymuszonej woli_ przyjmuja zwroty w okreslonym czasie (zazwyczaj 5
    dni). Albo o sprzedazy wysylkowej/poza siedziba lokalu?
    --
    badzio

  • 14. Data: 2006-12-19 15:37:39
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 19 Dec 2006 16:20:02 +0100, Darek napisał(a):

    > mozna oddac bez podania przyczyny ...

    Przecież koledzy juz powiedzieli, że telewizja kłamie :)

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 15. Data: 2006-12-19 18:00:18
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Darek napisał(a):
    > mozna oddac bez podania przyczyny ...

    Oczywiscie ze mozna komus oddac. Wyrzucic tez mozna.

    Jacek

  • 16. Data: 2006-12-19 20:32:29
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To akurat by pasowało do niezgodności towaru z umową, skoro piszesz że
    > skaner nieprawidłowo skanował, więc nie porównujmy tego do zwrotu towaru
    > "bo tak".

    Nie calkiem tak bo ja sadze ze ten HP byl pelnowartosciowy i bynajmniej w
    BOKu nie podnosilam, ze jest uszkodzony. Po prostu byl calosciowo szajski i
    niekonfigurowalny i mnie doprowadzal do szalu:)

    Angie

  • 17. Data: 2006-12-19 23:18:37
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Tue, 19 Dec 2006 19:00:18 +0100, castrol napisał(a):

    > Oczywiscie ze mozna komus oddac. Wyrzucic tez mozna.
    Można, i zapłacić za przyjęcie odpadu, można.

    --
    pozdro
    poreba

  • 18. Data: 2006-12-21 01:52:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Darek wrote:
    > mozna oddac bez podania przyczyny ...

    Ale tylko w charakterze prezentu.

    Sklep (chyba że wysyłkowy sprzedający osobie fizycznej) nie ma obowiązku
    zwrotu pieniędzy.