  • 1. Data: 2006-12-19 15:09:29
    Temat: kupili w prezencie myszke lecz zla - proba oddania lub wymienienia
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam
    wczoraj zakupili myszke w sklepie model x.
    osoba dla ktorej mialbyc to prezent dzien pozniej chce wymienic ta myszke na
    inna drozsza lub oddac i zarzadac zwrotu pieniedzy ?czy sa jakies przepisy
    prawne odnosnie takiej sytuacji ?
    myszka nie byla uzywana jest zapakowana itp

  • 2. Data: 2006-12-19 15:12:30
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    bartek napisał(a):
> [...]
    > inna drozsza lub oddac i zarzadac zwrotu pieniedzy ?czy sa jakies przepisy

    Jeśli to nie był sklep wysyłkowy, to co najwyżej można grzecznie poprosić.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-12-19 15:12:30
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    naprawde?
    nie mozna nic z tym zrobic ?:(

  • 4. Data: 2006-12-19 15:15:35
    Od: "Piotr" <...@...pl>

    > nie mozna nic z tym zrobic ?:(

    Przecież Tomek napisał, ze można grzecznie poprosić.

    --
    Piotr

  • 5. Data: 2006-12-19 15:16:43
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    no wiem, wczoraj w tv mowili co innego ale glupoty ludziom do glowy wciskaja
    wstyd:(

  • 6. Data: 2006-12-19 15:20:02
    Od: "Darek" <b...@m...pl>

    mozna oddac bez podania przyczyny ...

  • 7. Data: 2006-12-19 15:26:16
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > naprawde?
    > nie mozna nic z tym zrobic ?:(

    Wszystko zalezy od sklepu. Kupilam w niedziele skaner HP w Saturnie. Po 2
    godzinach skanowania i walczenia z konfiguracja stwierdzilam ze to szajs nad
    szajse i wrocilam do sklepu aby wymienic na inny. Bez problemu sie na to
    zgodzili jak im pokazalam efekt skanowania. Poniewaz jednak okazalo sie ze z
    3 modeli ktore mnie interesowaly kazdy byl tylko modelem z wystawy
    stwierdzilam ze w ogóle rezygnuje z zakupu i dostalam zwrot kasy

    Angie

  • 8. Data: 2006-12-19 15:26:58
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik "Darek" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    > mozna oddac bez podania przyczyny ...

    A teraz sie obudz.

    Angie

  • 9. Data: 2006-12-19 15:30:24
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    bartek napisał(a):
    > no wiem, wczoraj w tv mowili co innego ale glupoty ludziom do glowy wciskaja
    > wstyd:(

    Od lat wiadomo, że telewizja kłamie.

  • 10. Data: 2006-12-19 15:31:35
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    > mozna oddac bez podania przyczyny ...

    Tez tv ogladasz?

    Jesli cos jest sprawne to nikt nie ma obowiazku przyjac zwrotu.
    pozdrawiam
    michal