  • 1. Data: 2006-12-19 14:55:49
    Temat: Pytanie o rejestracje auta w Polsce
    Od: "blackAX" <b...@p...fm>

    Jeżeli mam na siebie zarejestrowany samochod w Niemczech, zameldowanie w
    Polsce i chce teraz zarejestrowac go w Polsce czy obowiazuja mnie takie same
    oplaty jak osobe ktora kupila w Niemczech auto od niemca i chce
    zarejestrowac w Polsce ?

    --
    black

  • 2. Data: 2006-12-19 15:42:53
    Temat: Re: Pytanie o rejestracje auta w Polsce
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 19 Dec 2006 15:55:49 +0100, blackAX napisał(a):

> [...]
    > Polsce i chce teraz zarejestrowac go w Polsce czy obowiazuja mnie takie same
    > oplaty jak osobe ktora kupila w Niemczech auto od niemca i chce

    AFAIK tak, wszystkie czynności rejestracyjne wykonujesz identyczną metodą
    jak przy pierwszej rejestracji (karta pojazdu, znaki skarbowe, pierwsze
    badanie techniczne w PL w przypadku auta już używanego).
    Musisz posiadać przetłumaczoną umowę kupna-sprzedaży z niemieckiego na pl.
    lub mieć pod ręką fakturę zakupu jeśli auto kupiłeś w zagranicznym salonie.
    Dostaniesz dowód miekki ważny 30 dni, ubezpieczysz pojazd okażesz polisę i
    dostaniesz dowód na stałę.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --