  • 1. Data: 2006-12-19 15:31:40
    Temat: TPSA - rezygnacja z powodu wejścia nowego regulaminu
    Od: "Mr X" <m...@w...pl>

    Wiem, że było to wiele razy, ale ja tym razem trochę od drugiej strony.

    30 listopada złożyłem wypowiedzenie umowy na telefon.
    Napisałem , że w związku z wprowadzeniem nowego regulaminu rezygnuję ze
    stacji z dniem 31 grudnia

    TPSA wyłączyła mi telefon około 10 grudnia.

    Czy mogli tak postąpić?? Napisałem wyraźnie, że rezygnuję z dniem 31.12 !!

  • 2. Data: 2006-12-19 15:38:15
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Czy mogli tak post?pić?? Napisałem wyraĽnie, że rezygnuję z dniem 31.12 !!

    Wkurzyles ich, to ci wyłączyli ... :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 3. Data: 2006-12-19 15:39:43
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Mr X napisał(a):
> [...]
    > TPSA wyłączyła mi telefon około 10 grudnia.
    > Czy mogli tak postąpić?? Napisałem wyraźnie, że rezygnuję z dniem 31.12 !!

    Mogli. Mogli nawet wcale Ci nie wyłączać. Zresztą, co Ci to przeszkadza?
    A jakby chcieli za ten czas opłaty abonamentowe - reklamuj.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-12-19 15:41:10
    Od: "Joy" <z...@N...pl>

    Użytkownik "Mr X"

    > Czy mogli tak postąpić?? Napisałem wyraźnie, że rezygnuję z dniem 31.12 !!
    Jaki masz okres rozliczeniowy? WTP wszyscy maja ten sam?

    --
    Pozdrawiam, Joy !!
    www.lubclub.pl | www.feelthehouse.pl !!! /|\/|\/|\ GG: 597291

  • 5. Data: 2006-12-19 15:45:03
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Mr X" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > TPSA wyłączyła mi telefon około 10 grudnia.
    >
    > Czy mogli tak postąpić?? Napisałem wyraźnie, że rezygnuję z dniem 31.12 !!

    Pewnie tak. Regulamin wchodził z dn. 01.12. Podstawą był pewnie brak
    akceptacji takiego reg. Jakby nie rozłączyli to wyglądałoby, że przez jeden
    okres rozl. podobałby się reg. a potem już nie. Podobnie jakby go
    wypowiedział go z dniem 1.02.07

  • 6. Data: 2006-12-19 15:45:11
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Mr X napisał(a):
> [...]
    > TPSA wyłączyła mi telefon około 10 grudnia.
    > Czy mogli tak postąpić?? Napisałem wyraźnie, że rezygnuję z dniem 31.12 !!

    Równie wyraźnie napisałeś, że rezygnujesz z powodu zmiany regulaminu.
    Skoro nowy regulamin wchodził w życie z dniem 1.12 to nie mogli Ci od
    tego terminu świadczyć usługi, a w szczególności nie mieli prawa
    pobierać za to opłat. Wyłączyli 10-tego, bo pewnie wtedy technik dostał
    zlecenie. Jeżeli naliczą Ci opłaty abonamentowe za grudzień, możesz
    składać reklamację.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-12-19 17:48:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wyłączyli 10-tego, bo pewnie wtedy technik dostał zlecenie. Jeżeli naliczą Ci
    > opłaty abonamentowe za grudzień, możesz składać reklamację.

    Ale obydwie strony obowiązują okresy wypowiedzenia. Tak więc nie jestem do końca
    przekonany, czy TP SA miała prawo wyłączyć mu stację przed upływem
    wypowiedzenia.

  • 8. Data: 2006-12-19 18:14:59
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >

    > Ale obydwie strony obowiązują okresy wypowiedzenia. Tak więc nie jestem
    > do końca przekonany, czy TP SA miała prawo wyłączyć mu stację przed

    Rozwiązanie umowy z powodu odmowy przyjęcia regulaminu nie jest
    rozwiązaniem za wypowiedzeniem.

    Gdybyś miał umowę na czas określony - do 2008 roku, to też chciałbyś
    mieć aktywny telefon do tego okresu, pomimo braku akceptacji nowych zasad?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 9. Data: 2006-12-19 18:19:55
    Od: m...@g...com

    Liwiusz wrote:

> [...]
    >
    > Gdybyś miał umowę na czas określony - do 2008 roku, to też chciałbyś
    > mieć aktywny telefon do tego okresu, pomimo braku akceptacji nowych zasad?

    Na starych zasadach ... czemu nie?

    p. m.

  • 10. Data: 2006-12-19 18:40:40
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    m...@g...com napisał(a):

    > Na starych zasadach ... czemu nie?

    Regulamin obowiązuje wszystkich abonentów. Operator nie może tworzyć
    podgrup klientów, co do których stosowałby inne zasady.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz