Data: 2004-05-25 12:42:22
Temat: Re: kto może zrobić obdukcję?
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

g...@p...onet.pl wrote:
> Kto robi obdukcję? Pierwszy lepszy lekarz czy jakiś specjalny?

Specjalny ;)

W przychodzni powinni udzielić Ci informacji, gdzie urzęduje najbliższy
taki lekarz.

Aha - i będzie to kosztowało jakieś 80 złotych.

Przy czym mówię o sytuacji, kiedy obiekt obdukcji ma tylko jakieś ślady
ale ogólnie jest 'na chodzie' - bo tylko z taką sytuacją miałem do
czynienia.

Nie wiem, jak to wygląda, kiedy ofiara została np. zgwałcona czy ciężko
pobita.