  • Data: 2004-05-25 12:42:22
    Temat: Re: kto może zrobić obdukcję?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    g...@p...onet.pl wrote:
    > Kto robi obdukcję? Pierwszy lepszy lekarz czy jakiś specjalny?

    Specjalny ;)

    W przychodzni powinni udzielić Ci informacji, gdzie urzęduje najbliższy
    taki lekarz.

    Aha - i będzie to kosztowało jakieś 80 złotych.

    Przy czym mówię o sytuacji, kiedy obiekt obdukcji ma tylko jakieś ślady
    ale ogólnie jest 'na chodzie' - bo tylko z taką sytuacją miałem do
    czynienia.

    Nie wiem, jak to wygląda, kiedy ofiara została np. zgwałcona czy ciężko
    pobita.